Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 28, 2024

Έπαθε σοκ όταν έμαθε ότι ο πατριός της παντρεύεται την αδελφή της – «Μας μεγάλωσε, είναι αηδιαστικό»

Μία γυναίκα μιλάει για την απέχθεια που αισθάνεται, για μια οικογενειακή της υπόθεση. Ο πατριός της, όπως εξομολογείται, οκτώ χρόνια μετά τον χωρισμό του από την μητέρα τους, παντρεύεται την αδελφή της.

Όπως λέει χαρακτηριστικά, νιώθει αηδιασμένη με την αποκάλυψη της κρυφής, μέχρι πριν από λίγο καιρό, σχέσης της αδελφής της με τον πατριό της. Ο βιολογικός πατέρας της 26χρονης, πέθανε όταν ήταν ακόμη παιδί. Πατρική φιγούρα έγινε για εκείνη ο Chris, ο πατριός της.
 Ενώ η ίδια είχε με τον Chris την παραδοσιακή σχέση κόρης με πατέρα, η μεγάλη της αδελφή, όσο μεγάλωνε, τον έβλεπε ερωτικά.

Μιλώντας για τον Chris, η γυναίκα αναφέρει: «Τον συμπαθούσαμε και οι δύο. Ήταν ευγενικός, μας έφερνε δώρα, μας μεγάλωνε».


«Τώρα που τα ξαναφέρνω στο μυαλό μου, θυμάμαι ότι, όταν η Madeline έφτασε στην εφηβεία, ο Christopher της έδειχνε ιδιαίτερη προτίμηση. Τότε όμως δεν το σκεφτόμουν».

Ξαφνικά ανακοίνωσαν ότι παντρεύονται»

Όταν, ύστερα από χρόνια, εγώ και η αδελφή μου φύγαμε απ’ το σπίτι, ο πατριός μου και η μητέρα μου πήραν διαζύγιο. Ακόμη θεωρώ τον Christopher πατέρα μου. Μετά τον χωρισμό, ούτε εγώ, ούτε η Madeline χάσαμε επαφή μαζί του.

Οκτώ χρόνια μετά τον χωρισμό της μητέρας τους με τον Chris, η αδελφή της, ανακοίνωσε τον αρραβώνα της. Λέει χαρακτηριστικά: «Το ανακοίνωσαν σε ένα μπάρμπεκιου που έκανα στο σπίτι μου, πριν από μια εβδομάδα και δήλωσαν ότι ο γάμος θα γίνει σε έναν μήνα. Η μητέρα μου έλειπε – είναι νοσηλεύτρια και δούλευε».

«Δεν με σοκάρουν τα 30 χρόνια διαφοράς ηλικίας, αλλά το γεγονός ότι μας μεγάλωσε σαν παιδιά του»

«Έπαθα σοκ…όχι μόνο επειδή έχουν 30 χρόνια διαφορά, αλλά κυρίως επειδή ο Chris μας μεγάλωσε. Με αηδιάζει και μόνο να το σκέφτομαι! Το είπα στην μητέρα μου σχεδόν αμέσως μόλις το έμαθα και πιστέψτε με…έγινε έξαλλη, τόσο με τον Christopher, όσο και με την Madeline».


Αηδιασμένες, τόσο η γυναίκα όσο και η μητέρα της, προσπαθούν να πείσουν την Madeline να διαλύσει τον αρραβώνα, λέγοντάς της ότι δεν είναι σωστό. Μάταια. Αναζητώντας συμβουλές, η γυναίκα έγραψε το πρόβλημά της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ρωτώντας τους χρήστες του διαδικτύου τι πρέπει να κάνει.  Απαντώντας, ένας χρήστης, είπε: «Ίσως με τα δώρα προσπαθούσε να σας εξαγοράσει. Σίγουρα σας χειραγωγούσε».


Ένας ακόμη αναγνώστης, σχολίασε: «Η μητριά μου και η κόρη της έκαναν κάτι παρόμοιο. Η κόρη παντρεύτηκε τον πατριό της (όχι τον πατέρα μου)». Ένας τρίτος έγραψε: «Ξύπνα της, τις παιδικές σας αναμνήσεις. Κάνε την να θυμηθεί πώς τον είχε γνωρίσει αρχικά». 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου