Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 14, 2024

Πίστευε πως ήταν η πιο ευτυχισμένη γυναίκα στον κόσμο – «Ένα μήνυμα που βρήκα στο κινητό του συζύγου μου, διέλυσε τα πάντα»

Λένε ότι, ο έρωτας της ζωής σου έρχεται εκεί που δεν τον περιμένεις. Αυτό συνέβη τουλάχιστον σε μια γυναίκα, η οποία γνώρισε τον άνδρα της όταν ήταν 18 ετών και, στα 20 παντρεύτηκαν κρυφά. Η γυναίκα εξηγεί ότι είχε τον τέλειο άνδρα, τον σύντροφο που την βοήθησε να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα: να γίνει χορεύτρια: «Ήμουν και θα είμαι πάντα ευγνώμων».


Η ζωή της άλλαξε όταν ανακάλυψε ένα σύντομο μήνυμα στο κινητό του συζύγου της.

 Μια άλλη γυναίκα, τον αποκαλούσε «αγάπη μου». Ο άνδρας την παρακαλούσε με αναφιλητά να τον συγχωρήσει. Τώρα, η γυναίκα δεν ξέρει αν πρέπει να τον χωρίσει και, το ερώτημά της είναι: «Μπορώ να τον εμπιστευτώ ξανά;»

Η ιστορία αγάπης

Η γυναίκα αναζήτησε συμβουλές στο Reddit, γράφοντας:  «Γνώρισα τον άνδρα μου όταν ήμασταν και οι δύο 18 ετών. Ταιριάξαμε αμέσως, ξεκινήσαμε σαν φίλοι και, μετά από δύο μήνες, μου ζήτησε να γίνουμε ζευγάρι.


Ήμασταν τρελαμένοι και έφηβοι. Παντρευτήκαμε στα κρυφά, όταν ήμασταν 20 ετών και μετά συζήσαμε (οι οικογένειές μας πίστευαν ότι ήταν ο φίλος μου και όχι άνδρας μου). Τα απογεύματα, παρακολουθούσαμε μαθήματα στο πανεπιστήμιο και τα πρωινά, δουλεύαμε».

«Από μικρή, το όνειρό μου ήταν να γίνω χορεύτρια. Οι γονείς μου δεν μπορούσαν να με στείλουν σε σχολή χορού, ήταν πολύ ακριβή ενώ πίστευαν ότι ο χορός θα ήταν χάσιμο χρόνου.

Θεωρούσαν ότι ήταν καλύτερα να μελετάω και να βρω μια καλύτερη δουλειά, ένα σπίτι και μετά, να παντρευτώ. Ήθελαν για εμένα και τους αδελφούς μου, αυτά που δεν είχαν καταφέρει οι ίδιοι».


Ο άνδρας της, της υποσχέθηκε ότι «θα βοηθούσε» και πλήρωσε τα μαθήματα χορού. Για την ακρίβεια, βρήκε δουλειά με επιπλέον ώρες επειδή «τα λεφτά ήταν καλύτερα».


Η γυναίκα εξηγεί ότι χρειάστηκε να «στερηθούν πολλά πράγματα», «να μετακομίσουν σε μικρότερο σπίτι», όμως ο άνδρας πιστεύει ότι, οι θυσίες τους άξιζαν τον κόπο.


«Με βοήθησε να κάνω το όνειρό μου πραγματικότητα, δεν παραπονέθηκε ποτέ για τα λεφτά, δεν με κατηγόρησε ποτέ, με στήριζε να προχωρήσω μέχρι να τα καταφέρω», εξηγεί η γυναίκα.


«Όλα τα κατάφερα χάρη στον άνδρα μου. Ήμουν και θα είμαι πάντα ευγνώμων. Τώρα είμαστε πολύ καλύτερα απ’ ό,τι ήμασταν, έχουμε το σπίτι μας, σκοπεύουμε να κάνουμε σύντομα παιδιά και ίσως, στα 35 μας κάνουμε περισσότερη αποταμίευση και καλύψουμε τα αναγκαία έξοδα για ένα παιδί».


Το μήνυμα που ανακάλυψε και ο παράνομος δεσμός του συζύγου της με μία φίλη της

Τότε όμως, μια ανακάλυψη στο κινητό του, της διάλυσε τη χαρά – και αποκάλυψε ένα σκοτεινό μυστικό. Η γυναίκα συνεχίζει: «Ξέρουμε ο ένας τους κωδικούς του άλλου.


Μια μέρα, ήθελα να δω κάποιες φωτογραφίες από τα γενέθλια της ανιψιάς μου. Παρατήρησα ότι το είχε σε λειτουργία πτήσης. Την απενεργοποίησα για λίγο και τότε τα μηνύματα, άρχισαν να πέφτουν «βροχή». Η επαφή ήταν από ανδρικό όνομα, αλλά τα μηνύματα φαινόταν να τα έγραφε γυναίκα.


Τα μηνύματα (όχι αυτολεξεί): «”Αγάπη μου, είσαι σπίτι; Στείλε μου όταν μπορέσεις”. Είδα τον αριθμό και συνειδητοποίησα ότι ήταν μιας φίλης μου».


Έβγαλα φωτογραφία τα τελευταία της μηνύματα. Το ίδιο βράδυ, του μίλησα ανοιχτά. Άρχισε να κλαίει και με παρακαλούσε να τον συγχωρέσω.


Και οι δύο κλαίγαμε. Με είχε πονέσει απίστευτα. Ομολόγησε ότι είχε παράνομο δεσμό για πέντε μήνες. Δουλεύουν μαζί και, μετά το δικό της διαζύγιο του είχαν έρθει πιο κοντά.


«Υποσχέθηκε ότι θα κόψει κάθε επικοινωνία μαζί της και, αν το θέλω, θ’ αλλάξει και δουλειά. Όταν ανέφερα το διαζύγιο, έγινε έξαλλος και με ικέτευε να του δώσω μια δεύτερη ευκαιρία.


Έχω χάσει την εμπιστοσύνη μου και, ένα κομμάτι μου θέλει να τον χωρίσω. Ένα άλλο κομμάτι μου όμως, εξακολουθεί να τον αγαπά και είμαι ευγνώμων που ήταν δίπλα μου όλα τα χρόνια και με στήριζε».


«Μπορώ να τον εμπιστευτώ ξανά;»

«Τελευταία γυρίζει νωρίς στο σπίτι, μου φέρνει λουλούδια και σοκολάτες. Κάθε βράδυ, επιδιώκει να έρθουμε κοντά. Να τον συγχωρήσω και να παραμείνω στον γάμο; Μπορώ να τον εμπιστευτώ ξανά; Έχω δει άλλα ζευγάρια να τα καταφέρνουν, να συμβουλεύονται ειδικό».


Οι αναγνώστες, στα σχόλια, συμβούλευσαν τη γυναίκα να τερματίσει τη «φιλία», αλλά να προσπαθήσει, αν το θέλει, για τη σχέση της.  Ένας έγραψε: «Διέλυσε την εμπιστοσύνη σου, αυτό είναι το δυσκολότερο ν’ ανακτήσεις, όπως και το αίσθημα της ασφάλειας. Ό,τι και αν αποφασίσεις, σου εύχομαι καλή τύχη.


Σου προτείνω να συμβουλευτείς κάποιον ειδικό. Καλύτερα να το κάνεις τώρα παρά όταν θα έχετε εξαντλήσει κάθε άλλη προσπάθεια».


Ένας άλλος αναγνώστης, τη συμβούλευσε: «Αν κάποιος μετανιώσει στ’ αλήθεια και δείξει ότι καταλαβαίνει το μέγεθος της ζημιάς που έχει προκαλέσει, αξίζει μια δεύτερη ευκαιρία (φυσικά  και υπάρχουν οι εξαιρέσεις στον κανόνα, αλλά αυτή η περίπτωση δεν μου μοιάζει για εξαίρεση).


Εσύ θα βάλεις το όριο που θα πρέπει να φτάσει μέχρι να νιώσεις ότι τα πράγματα πλέον είναι φυσιολογικά. Όλα τα υπόλοιπα, είναι στη δική σου διάκριση.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου