Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 25, 2024

Χρύσα Ρώπα: «Υπήρξα παντρεμένη με μια εξουσία και τότε χτυπούσαν εμένα», λέει για τον γάμο της με τον Θανάση Λάλα


Για την σχέση της με το ψέμα, την δύσκολη στιγμή που έμαθε για την

υιοθεσία της, αλλά και για τον γάμο με τον Θανάση Λάλα μίλησε η Χρύσα Ρώπα σε συνέντευξη, που παραχώρησε στην εκπομπή του Alpha, «Happy Day».


«Είμαι καλά με τον εαυτό μου. Το χειρότερο είναι να λες ψέματα στον εαυτό σου, όχι να σου λένε ψέματα. Η σχέση μου με το ψέμα είναι η χειρότερη. Δεν είναι καλό πράγματα το ψέμα, ούτε να το λες, ούτε να στο λένε. Το βίωσα σε πολύ μικρή ηλικία και έκτοτε το νομίζω, ότι το ξανά βίωσα.

Αναφέρομαι στην υιοθεσία μου, που έγινε σε ηλικία 12 ετών. Μετά βίωσα κάτι αντίστοιχο. Όταν σου συμβεί δεύτερη φορά, ίσως και τρίτη, σκέφτεσαι εάν ήταν επιλογή σου αυτό το πράγμα. Αναρωτήθηκα τι δεν κάνω καλά και δεν μπορώ να προστατευτώ από το ψέμα, ακόμα ψάχνω την απάντηση. Είμαι σε μια ηλικία, που θέλω να αναλάβω την ευθύνη όλων», είπε αρχικά η Χρύσα Ρώπα.

 Για τον γάμο της με τον Θανάση Λάλα, αναφέρθηκε σε άλλο σημείο της συνέντευξης η ηθοποιός: «Έχω κάνει μόνο έναν γάμο στη ζωή μου, δεν ήταν το όνειρό μου να παντρευτώ, όμως από την σχέση που είχα, έμεινα ξαφνικά έγκυος και έπρεπε να παντρευτώ. Το έκανα και αυτό για να βοηθήσω τον άνθρωπό μου να μην είναι ανύπαντρος. Υπήρξα πολλά χρόνια παντρεμένη με έναν δημοσιογράφο, με μια εξουσία, πράγμα που εγώ δεν το είχα καταλάβει και τότε χτυπούσαν εμένα. Παίζονταν άλλα παιχνίδια, που δεν μπορούσα να τα καταλάβω. Ούτε και τώρα μπορώ να τα καταλάβω. Κατάλαβα εκ των υστέρων, αλλά αυτά δεν με αφορούσαν ποτέ εμένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου