Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 27, 2024

Έκανε την γυναίκα του να βάλει τα κλάματα – «Είπε ότι είμαι άσχημη πλέον και με το ζόρι κρατιέται να μην με απατήσει»


Σε μία πρόσφατη συνεδρία στον σύμβουλο γάμου, ένας άνδρας είπε ανοιχτά ότι του λείπει η περίοδος που η γυναίκα του ήταν σέξι και ελκυστική. Όσο συνέχιζε βέβαια, τόσο πιο οδυνηρά γίνονταν τα λόγια του.

 Η γυναίκα ξέρει ότι, στη διάρκεια του γάμου της, ο άνδρας της έχει χάσει το ερωτικό του ενδιαφέρον, αφού σχολιάζει το βάρος της συχνά. Αυτή η συνεδρία όμως, ήταν ιδιαίτερα επώδυνη.

«Με πόνεσε με τα λόγια του»

«Είπε πως μας θαύμαζαν όλοι και, όπου και αν πηγαίναμε, όλα τα βλέμματα στρέφονταν επάνω μας».

Ο άνδρας παραδέχτηκε ότι του λείπει ο καιρός που όλοι του έλεγαν: «Καλά τι όμορφη γυναίκα έχεις». Του λείπει η εποχή που όλοι νόμιζαν ότι βγαίνει με μοντέλο.


«Αυτό ισχύει. Στα 20 μου, ήμουν εντυπωσιακή. Τώρα που είμαι 28, ο μεταβολισμός μου είναι πιο αργός, έχω πάρει κιλά».


Η γυναίκα πριν από 19 μήνες γέννησε και, όπως είναι φυσικό, το σώμα της έχει αλλάξει πολύ.

Από 45 κιλά, έχει φτάσει στα 75.


Η γυναίκα το ξέρει ότι είναι υπέρβαρη – από το μικρότερο, έχει καταλήξει να φοράει το μεγαλύτερο νούμερα στα ρούχα.


Ο άνδρας όμως, δεν στάθηκε μόνο στα κιλά. Είπε ότι δεν αναγνωρίζει το κορίτσι που παντρεύτηκε.


«Μου είπε πως, αν ήμουν όπως είμαι τώρα πριν από επτά χρόνια – που με γνώρισε – δεν θα μου έδινε καμία προσοχή».


 «Με ρώτησε γιατί έχω κάνει ρυτίδες από τώρα. Μου είπε πως, όταν βγαίνει έξω μαζί μου, ντρέπεται. Νιώθει ότι βγαίνει με την μητέρα του – μου έχει πει ότι δείχνω σαν συνομήλικη της μητέρας του. Απίστευτο».


«Ντρέπεται να με δείξει στους συναδέλφους»

Ο άνδρας αναφέρθηκε και στα μαλλιά της. Παλιά, η γυναίκα είχε πολύ μακριά μαλλιά. Πλέον, τα έχει μέχρι τους ώμους – τη βολεύει καλύτερα το κοντό.


Ο άνδρας τόνισε ότι ήταν πολύ θηλυκή και όμορφη όταν είχε μακριά, εντυπωσιακά μαλλιά. Σε αντίθεση με το αγορίστικο κούρεμα που έχει τώρα.


Προφανώς, ο άνδρας πιστεύει ότι η γυναίκα του επίτηδες έχει χάσει την ομορφιά της.


Σε μια από τις συνεδρίες, ο άνδρας παραδέχτηκε ότι, στους συναδέλφους του, έχει δείξει φωτογραφία της από τότε που ήταν ωραία. Ντρεπόταν να τους δείξει τωρινή της φωτογραφία, για να μην νομίζουν οι συνάδελφοι ότι έχει “βολευτεί”.


Αυτό που την πόνεσε πιο πολύ απ’ όλα, ήταν όταν ο άνδρας της είπε ότι με το ζόρι κρατιέται να μην την απατήσει, τόσο άσχημη που είναι. Η γυναίκα ξέσπασε σε κλάματα.


«Τα λόγια του με έκαναν να νιώσω ότι δεν είμαι άνθρωπος», συμπληρώνει η γυναίκα. «Ο σύμβουλος έκανε παύση. Είναι καταπληκτικός, μας έχει βοηθήσει πραγματικά».


«Ξεκινήσαμε να πηγαίνουμε σε σύμβουλο γάμου από τότε που θέλαμε να κάνουμε παιδί. Μας έχει βοηθήσει πολύ.


Μετά τη συνεδρία, η σύμβουλος μας έδωσε κάποιες συμβουλές όμως εγώ δεν μπορώ να ξεχάσω όσα είπε».


«Η εξωτερική εμφάνιση μετράει πολύ. Δεν πιστεύω όμως πως πρέπει να είμαι σαν μοντέλο, όπως με κάνει να πιστεύω. Μακάρι να με αγαπούσε με τα κιλά της εγκυμοσύνης, όμως δεν μ’ αγαπάει.


Πράγματι, έχω αλλάξει από τότε που γνωριστήκαμε. Αλλά είναι και λογικό».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου