Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 07, 2024

Γαλλία: Το «τέρας της Αβινιόν» είχε ζητήσει να φωτογραφίσει γυμνές τις εγγονές του – Ανατριχιαστικές αποκαλύψεις στη δίκη και από τις νύφες του Πελικό

Μια από τις δύο νύφες του διεφθαρμένου Ντομινίκ Πελικότ που νάρκωνε την γυναίκα του και άφηνε

άνδρες να την βιάζουν, υποστήριξε στη δίκη, που γίνεται στην πόλη Αβινιόν, στην Γαλλία,  ότι τον έπιασε να αυνανίζεται και ότι ζήτησε από τις εγγονές του να ποζάρουν γυμνές γι’ αυτόν.


Η Ορόρ Λεμέρ, 37 ετών, περιέγραψε στο δικαστήριο τη στιγμή που το 2020 οι μικρές της κόρες βρίσκονταν στο σούπερ μάρκετ με τον παππού τους Ντομινίκ και με την γιαγιά τους, Ζιζέλ Πελικό.  Ζήτησαν από τον παππού τους να τους αγοράσει ένα παιχνίδι. ‘Εκείνος τους απάντησε: ‘Θα χαρώ πολύ να σας το αγοράσω αν ποζάρετε γυμνές για μένα'”, είπε η Λεμέρ.  «Η αστυνομία βρήκε επίσης φωτογραφίες μου, γυμνή στο ντους. Ήταν ένα πραγματικό σοκ», πρόσθεσε.

 

Η Ορό Λεμέρ

Νωρίτερα, η κόρη του Πελικό, Caroline Payronnet, τον χαρακτήρισε έναν από τα “χειρότερα σεξουαλικά αρπακτικά” των τελευταίων δύο δεκαετιών, καθώς αποκάλυψε την κακοποίηση που της προκάλεσε.

Η δεύτερη νύφη του Πελικό,  Σελίν Φοντέν, δήλωσε στο δικαστήριο: “Υπάρχουν φωτογραφίες μου γυμνή στο μπάνιο. Ο πεθερός μου δημιούργησε ένα μοντάζ με φωτογραφίες μου”.

Η Σελίν Φοντέν

Το «τέρας της Αβινιόν» έσκυψε το κεφάλι και έκλαιγε στο εδώλιο του κατηγορουμένου, την ώρα που  η 45χρονη κόρη του, έλεγε πως πίστευε ότι είχε ναρκώσει και εκείνη, αφού η αστυνομία της έδειξε φωτογραφίες της να είναι αναίσθητη σε ένα κρεβάτι με τα εσώρουχα της μητέρας της.

Ανάμεσα σε παύσεις για να πάρει ανάσα, η Peyronnet είπε στο δικαστήριο: “Βρίσκομαι εδώ ως παιδί και κόρη του βασικού κατηγορούμενου και ως θύμα μιας αβάσταχτης θηριωδίας. “Στις 8.25 μ.μ. της 2ας Νοεμβρίου 2020, η οικογένειά μου άλλαξε. Πριν από αυτό ήμασταν μια ενωμένη οικογένεια. Αγαπούσα τον πατέρα μου. Τον γνώρισα ως έναν στοργικό, διακριτικό άνθρωπο που ήταν στοργικός πατέρας χωρίς καμία υποψία ανάρμοστης ματιάς ή ανεπιθύμητου αγγίγματος. Αυτό που μας χτύπησε είναι σαν κατακλυσμός.

Η κόρη του Πελικό, Caroline Peyronnet.

Εκείνη την ημέρα η μητέρα μου με πήρε τηλέφωνο για να μου πει ότι υπήρχε πρόβλημα με τον πατέρα μου. Φαντάστηκαν ότι ήταν στην εντατική, ότι πέθαινε.  Αλλά μου λέει ότι ο πατέρας μου την νάρκωνε για χρόνια, ώστε άγνωστοι να την βιάζουν στο κρεβάτι της.  Λέει ότι έχει δει φωτογραφίες από αυτό που της συνέβη και ότι η αστυνομία θέλει να της δείξει βίντεο από αυτό που συνέβη», είπε η Caroline και συνέχισε:

«Έχασα εντελώς τα θεμέλιά μου. Ευτυχώς ο σύζυγός μου [Pierre] ήταν εκεί και ο 6χρονος γιος μου επίσης. Τον πήραμε μακριά για να μην ακούσει τις κραυγές της μητέρας του. Η μητέρα μου ήταν μόνη στο σπίτι όπου την είχαν βεβηλώσει τόσοι πολλοί ξένοι. Ξέραμε ότι κινδύνευε εκείνη τη νύχτα και δεν έκλεισα τα μάτια μου όλο το βράδυ ούτε και τα αδέλφια μου.  Το επόμενο πρωί πήγα τον γιο μου στο σχολείο, αλλά δεν μπορώ να του πω ότι δεν θα ξαναδεί ποτέ τον παππού που αγαπάει τόσο πολύ.  Όταν φτάσαμε στην μητέρα μου, την βρήκαμε συντετριμμένη», είπε η Caroline.

«Η επιστροφή στο οικογενειακό σπίτι μετά τα όσα ακούσαμε ήταν βασανιστήριο. Το μέρος όπου ο γιος μου λάτρευε να περνάει τις διακοπές του με τον παππού του. Αδύνατον.  Τότε η αστυνομία μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι έχει κάτι να μου δείξει. Πήγα. Μου είπαν να καθίσω, για να μου δείξουν δύο φωτογραφίες, είπε η Caroline και συνέχισε:

«Η πρώτη φωτογραφία δείχνει μια γυναίκα που προφανώς κοιμάται ξαπλωμένη στο πλάι με το φως αναμμένο. Μπορούμε να δούμε την πλάτη της. Η δεύτερη φωτογραφία, ίδια θέση, ίδιο εσώρουχο, το ίδιο σκηνικό. Εξακολουθώ να μην αναγνωρίζω τον εαυτό μου και τότε ο αστυνομικός λέει: «Σίγουρα είστε εσείς, με την καφέ κηλίδα στο μάγουλο».

«Ανακαλύπτω ότι ο πατέρας μου με φωτογράφισε χωρίς να το γνωρίζω. Κατάλαβα αμέσως ότι ήμουν εγώ σε αυτές τις φωτογραφίες. Δεν κοιμάμαι όμως έτσι. Γι’ αυτό πιστεύω ακράδαντα ότι με νάρκωσε».

Γυρίζοντας το κεφάλι της προς το ταβάνι με απόγνωση, η Caroline είπε στο δικαστήριο: «Δεν προσπαθώ να υπονομεύσω τον πατέρα μου [αλλά] πρέπει να αποδοθεί δικαιοσύνη. Τι κάνεις όταν ο πατέρας σου είναι ένα από τα χειρότερα σεξουαλικά αρπακτικά των τελευταίων 20 ετών, αλλά δεν υπάρχουν αποδείξεις ότι με νάρκωσε;

Ο δικαστής Roger Arata απάντησε: «Κυρία μου δεν μπορώ να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση, αλλά αυτή η δίκη πρέπει να ολοκληρωθεί και όλοι πρέπει να έχουν απαντήσεις».

Τα τρία παιδιά του ζεύγους Πελικό: Από αριστερά, David, Caroline, Florian.

Η Ζιζέλ Πελικό και οι δύο γιοι της



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου