Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 19, 2024

Βάρη: Συγκλονίζει 16χρονος που ξυλοκοπήθηκε από μαθητές έξω από ΕΠΑΛ – «Mου είπε αν δεν ζητήσω συγγνώμη θα φάω σφαλιάρες από όλους»

Ακόμα ένα επεισόδιο βίας μεταξύ ανηλίκων συνέβη, όταν ένας 16χρονος

φέρεται να έπεσε θύμα ξυλοδαρμού από άλλους μαθητές έξω από το ΕΠΑΛ της Βάρης.


Όπως περιγράφει στον Αlpha, το θύμα που δέχθηκε επίθεση. «”Γιατί κοροϊδεύεις, γιατί βρίζεις την αδελφή μου;”, μου είπαν και εγώ τους απάντησα “δεν την ξέρω καν την αδελφή σου, γιατί να βρίζω ένα άτομο που δεν τον γνωρίζω;”. Το δεύτερο άτομο ήταν στα δεξιά μου και μου είπε αν δεν ζητήσω συγγνώμη θα φάω σφαλιάρες από όλους. Τότε μου έριξαν ένα μπουκέτο στο πρόσωπο, έπεσα κάτω και έχασα τις αισθήσεις μου».

Σύμφωνα με το ίδιο μέσο, η αστυνομία συνέλαβε έναν 16χρονο για επικίνδυνη σωματική βλάβη κατά συναυτουργία, ο οποίος οδηγήθηκε στην εισαγγελία ανηλίκων και αφέθηκε ελεύθερος μέχρι την δίκη.

«Αμύνθηκα κάνοντάς του κεφαλοκλείδωμα»

«Με ωραίο τρόπο του ζήτησα τον λόγο που βρίζει και εκφοβίζει την αδελφή μου εδώ και περίπου 5 ημέρες. “Ποιος είσαι εσύ για να σου δώσω λογαριασμό τι θα κάνω;”, μου είπε ειρωνικά. Με έσπρωχνε και τότε τον χτύπησα», «Σηκώθηκε και κρατώντας ένα σιδερένιο αιχμηρό αντικείμενο στο αριστερό του χέρι και κάτι σιδερένια αντικείμενα στο δεξί, προσπάθησε να με χτυπήσει. Αμύνθηκα κάνοντάς του κεφαλοκλείδωμα αλλά κατάφερε να με τραυματίσει»,  είπε ο 16χρονος κατηγορούμενος στην απολογία του.


«Κάτι τέτοιο δεν ισχύει . Είχα απλά ένα ηλεκτρονικό τσιγάρο στο χέρι μου. Δεν έκανα καν κίνηση να τον χτυπήσω. Προσπαθούσα να αμυνθώ για να μη με ξαναχτυπήσει επειδή είχα φοβηθεί πάρα πολύ», απάντησε ο 16χρονος που φέρεται πως δέχτηκε την επίθεση.

Επιπλέον, σύμφωνα με τον Alpha, οι αστυνομικοί προσήγαγαν έναν 18χρονο για την επίθεση, ο οποίος οδηγήθηκε στο αυτόφωρο και αφέθηκε ελεύθερος.

«Εγώ ουδέποτε τον χτύπησα. Ίσα ίσα όταν τον είδα να διαπληκτίζεται και να κρατά κάποια μεταλλικά αντικείμενα στα χέρια του, μπήκα στη μέση, προσπαθώντας να τους χωρίσω», είπε ο 18χρονος για την υπόθεση ξυλοδαρμού στην απολογία του.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου