Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 17, 2024

Γλυφάδα – Τροχαίο δυστύχημα: «Είμαι σε άθλια κατάσταση» – Ο 39χρονος γκαλερίστας εκτός από αλκοόλ είχε κάνει και χρήση ναρκωτικών

Προφυλακιστέος κρίθηκε ο 39χρονος οδηγός, γκαλερίστας του Κολωνακίου, όπως τον αποκαλούν, που έπεσε πάνω σε ένα άλλο όχημα, στην Γλυφάδα, με αποτέλεσμα ένας 51χρονος, που επέβαινε στο δεύτερο αυτοκίνητο, να χάσει την ζωή του στις 10 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με τα όσα είναι γνωστά ως σήμερα ο 39χρονος, είχε ξεπεράσει κατά πολύ το επιτρεπτό όριο κατανάλωσης αλκοόλ.

Συγκεκριμένα, τα εργαστηριακά ευρήματα από το αλκοτέστ που του έγιναν, επιβεβαίωσαν ότι ο γκαλερίστας είχε στο αίμα του 1,55 γραμμάρια αλκοόλ, αλλά βρέθηκε και θετικός σε ναρκωτικές ουσίες, χωρίς οι εξετάσεις, σύμφωνα με το Mega, να έχουν δείξει ακόμα τι είδους ναρκωτικές ουσίες προέβη σε χρήση ο γκαλερίστας
 

Σημειώνεται ότι το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο 51χρονος βρισκόταν επί της Λ. Ποσειδώνος με κατεύθυνση από Πειραιά προς Βούλα και συγκρούστηκε του με το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο γκαλερίστας.

Τι ανέφερε στην απολογία του

Στην απολογία του ο 39χρονος ανέφερε σύμφωνα με το Mega, ότι δεν θυμάται τι έγινε. Πιο αναλυτικά απολογούμενος στις δικαστικές αρχές είπε: «Είμαι σε άθλια κατάσταση. Στη ζωή μου δεν έχω ούτε κλήση από την τροχαία. Είμαι ένας άνθρωπος που έχει γυρίσει όλη την Ευρώπη λόγω της δουλειάς μου. Ποτέ δεν δημιούργησα κάποιο πρόβλημα στους δρόμους. Έχω λευκό ποινικό μητρώο». Ενώ για το μοιραίο βράδυ περιέγραψε: «Εκείνο το βράδυ έφυγα από το Κολωνάκι έχοντας πιεί 3 ποτήρια κρασί. Θυμάμαι ότι κάποιος με εμβόλισε με το αυτοκίνητο από τα δεξιά μου. Μάλιστα, το αυτοκίνητό μου επειδή είχε ένα μηχανικό πρόβλημα είχε μπει σε safe mode δηλαδή, δεν μπορούσα να τρέξω πάνω από 110 χλμ. Δεν θυμάμαι τι έγινε. Έπειτα ξύπνησα στο νοσοκομείο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου