Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 04, 2024

Μητσοτάκης για απουσία Σαμαρά – Καραμανλή από την εκδήλωση της ΝΔ: «Εγώ έκανα το καθήκον μου»

Συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης παραχώρησε το απόγευμα της Παρασκευής ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο MEGA και στην εκπομπή LIVENEWS, με αφορμή τη συμπλήρωση 50 ετών από την ίδρυση της Νέας Δημοκρατίας.
Κληθείς να σχολιάσει την απουσία των πρώην πρωθυπουργών Αντώνη Σαμαρά και Κωνσταντίνου Καραμανλή από την εκδήλωση στη Ρηγίλλης, ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε: «Εγώ έκανα το καθήκον μου και τους κάλεσα προσωπικά. Από εκεί και πέρα θα επαναλάβω ότι η σημερινή μέρα είναι αφιερωμένη όχι στους αρχηγούς όχι στους διατελέσαντες πρωθυπουργούς αλλά στον απλό νεοδημοκράτη και νομίζω ότι μία μέρα γιορτή και χαράς μία μέρα ενότητας για την παράταξη και έτσι θα τη θυμόμαστε».

Ερωτηθείς αν έπρεπε να είναι όλοι σε αυτή τη γιορτή είπε ότι: «Αυτό θα το κρίνουν εγώ είμαι ο τελευταίος που θα το κρίνει. Εγώ όπως σας είπα έκανα το καθήκον μου και κάλεσα τον Αντώνη Σαμαρά και τον Κωνσταντίνο Καραμανλή. Η σημερινή ημέρα ανήκει στους νεοδημοκράτες, δεν θα μιλήσω πολύ στην γιορτή στη Ρηγίλλης».


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου