Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.


Οκτωβρίου 01, 2024

Κωνσταντίνος Βασάλος: Νέο σχόλιο για τον γάμο της Ευρυδίκης Βαλαβάνη – «Δεν καταλάβατε ότι τρολάρω;»

Για την κριτική που έχει δεχθεί το τελευταίο διάστημα ο Κωνσταντίνος Βασάλος – μετά τα σχόλια του για τον γάμο της πρώην συντρόφου του, Ευρυδίκης Βαλαβάνη – απάντησε στο νέο βίντεο στο κανάλι του «Raw House» στο Youtube.
 «Κατηγορούμαι πολλές φορές ότι τρολάρω και δεν έχω μέτρο και, και, και… Δεν γίνεται την προηγούμενη εβδομάδα που είπα «γιατί Ευρυδίκη μου δεν με κάλεσες στον γάμο;» και να με σταμάτησαν 5 – 6 άτομα και μου είπαν ότι έδειξες πικρία και γιατί το είπες αυτό και ότι δεν φάνηκε ωραίο. Κάθομαι και σχολιάζω μίση ώρα όλες τις φωτογραφίες του γάμου. Είναι δυνατόν να είμαι πικραμένος; Δεν καταλάβατε ότι τρολάρω; Είναι δυνατόν να πιστεύουν ότι περίμενα να με καλέσει η Ευρυδίκη στον γάμο της; Ανώμαλος είμαι; Προφανώς και δεν θα με καλούσε» είπε ο Κωνσταντίνος Βασάλος.


«Καμιά φορά με προβληματίζει και με φοβίζει όταν κάποιος δεν καταλαβαίνει ότι κάνω χιούμορ, γιατί είναι εμφανές ότι αυτό είναι χιούμορ. Με προβληματίζει γιατί δεν καταλαβαίνουν ότι κάνω πλάκα. Μετά γίνομαι και εγώ φοβικός και σκέφτομαι να μην πω εκείνο ή το άλλο για να μην παρεξηγηθεί κάποιος. Ρε γαμώτο γιατί δεν με καταλαβαίνετε; Νιώθω ευάλωτος και μόνος», κατέληξε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου