Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 03, 2024

Ματθαίος Γιαννούλης για Ματούλα Ζαμάνη: «Ένιωσα αηδία, είπα στη γυναίκα μου ότι θα κάνω εμετό»


Στην εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα μίλησε ο Ματθαίος Γιαννούλης. Στη διάρκεια της συνέντευξης, ο γνωστός

τραγουδιστής αναφέρθηκε και στην Ματούλα Ζαμάνη, η οποία έβγαλε την μπλούζα της σε συναυλία της.


Αρχικά, είπε ότι: «Έχω χάσει 22 κιλά, ήμουν βόδι πριν! Όταν δεν βρίσκεις ρούχα να αγοράσεις, αισθάνεσαι βόδι. Υπάρχει ομορφιά στη μόδα, αλλά όταν είσαι χοντρός δεν μπορείς να βάλεις κάτι πάνω σου και αναγκάζεσαι να βάζεις φόρμες».

Σχετικά με την Ματούλα Ζαμάνη εξήγησε πως: «Την Ματούλα Ζαμάνη δεν την ήξερα, εγώ ακούω νησιώτικα και λαϊκά, αλλά έμεινα άφωνος γιατί είναι μοναδική! Κάποιες στιγμές αισθάνεσαι την ανάγκη να πεις ότι εγώ θα βγάλω τη μπλούζα μου και θα την πετάξω για να μη νιώθω μειονεκτικά, άνθρωπος είμαι».

«Θυμάμαι όμως τα λόγια του αείμνηστου Τόλη Βοσκόπουλου που έλεγε ότι ο καλλιτέχνης θα φορέσει ό,τι καλύτερο έχει για να πάει να δουλέψει και ο κόσμος που θα πάει να τον δει θα φορέσει επίσης ό,τι καλύτερο έχει. Έτσι δεν σέβεσαι αυτόν που είναι από κάτω, που πλήρωσε για να σε ακούσει!», πρόσθεσε.

Στη συνέχεια, ο Ματθαίος Γιαννούλης τόνισε: «Βγάζοντας τα ρούχα σου πάνω στη σκηνή και πετώντας τα στον κόσμο, δεν είναι κάτι ευγενικό. Αν αισθάνεσαι πως θες να το κάνεις, καλά κάνεις, υπάρχει όμως κοινό που θα μπορούσε να προσβληθεί».

«Μου έδειξε το βίντεο η γυναίκα μου και της είπα: “Άσε με γιατί θα κάνω εμετό”! Αηδία ένιωσα», κατέληξε.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου