Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 16, 2024

Υπόθεση P. Diddy: Κατάθεση – σοκ από ανήλικο για τα «Λευκά Πάρτι» του γνωστού ράπερ – «Μου ζήτησε να κατεβάσω το παντελόνι μου» – ΦΩΤΟ και ΒΙΝΤΕΟ

Την σεξουαλική του παρενόχληση από τον διάσημο ράπερ P. Diddy, ενώ ήταν ανήλικος, κατέθεσε την Τρίτη (16/10) σε σχετική δικαστική διαδικασία ένας άνδρας τα στοιχεία του οποίου δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα.

Σύμφωνα με την Daily Mail, ο άνδρας παρουσιάστηκε στο δικαστήριο και κατέθεσε ότι ενώ ήταν 16 ετών, το 1998, βρέθηκε σε ένα από τα λεγόμενα «Λευκά Πάρτι» του διάσημου μουσικού στο εξοχικό του στα Χάμπτονς.

«Όταν εισήλθα στον εξωτερικό χώρο της κατοικίας του κυριολεκτικά έμεινα έκπληκτος με την χλιδή που είδα μπροστά μου. Ακόμη πιο σοκαριστικό ήταν το να έχω δίπλα μου, κοντά μου, σε απόσταση αναπνοής, τόσες πολλές διασημότητες», κατέθεσε αρχικά ο άνδρας και πρόσθεσε: «Ξαφνικά, ενώ περπατούσα, είδα μπροστά μου τον P.Diddy να με κοιτάει. Αμέσως, μου έπιασε την κουβέντα θέλοντας να μάθει διάφορα πράγματα για μένα».

 Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι ο άγνωστος κατέθεσε ως πειστήριο στο δικαστήριο, για να επαληθεύσει την ιστορία του και μια φωτογραφία του με τον γνωστό καλλιτέχνη από εκείνη την ημέρα, όταν και βρέθηκε στο εξοχικό του ράπερ, που κατηγορείται για τουλάχιστον 120 βιασμούς και – μεταξύ άλλων  – για σωματεμπορία.

Δείτε σχετικό βίντεο

«Με ρώτησε με τι ασχολούμαι και του είπα ότι όνειρο μου είναι να γίνω τραγουδιστής, αλλά η φωνή μου δεν είναι αρκετά καλή. Μου απάντησε ότι αυτό δεν έχει καμία σημασία και μου ζήτησε να κατεβάσω το παντελόνι μου. Νόμιζα ότι δεν άκουσα καλά και του ζήτησα να το επαναλάβει. Μου ξαναείπε να κατεβάσω το παντελόνι μου, κάτι το οποίο και τελικά έκανα παρά τις αντιρρήσεις που προέβαλα. Ήταν αρκετά πιεστικός και μην ξεχνάτε ήμουν ανήλικος», συνέχισε στην κατάθεσή του το φερόμενο ως θύμα.

«Μόλις κατέβασα το παντελόνι μου, πήρε στο χέρι του τα γεννητικά μου όργανα και άρχισε να τα χαϊδεύει και να τα ζουλάει κρατώντας τα για αρκετή ώρα στην χούφτα του. Με κοιτούσε στα μάτια και δεν με άφηνε να φύγω… Ένιωσα πολύ άσχημα», είπε ο μάρτυρας.

Σημειώνεται ότι από τις 120 συνολικά επιθέσεις για τις οποίες κατηγορείται ο ράπερ, περίπου 35 έγιναν σε άτομα που την εποχή εκείνη ήταν ανήλικα.

Δείτε σχετική φωτογραφία:

ΝΤΙΝΤΙ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου