Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας».Αντιδράσεις έχει προκαλέσει η νέα διαφήμιση της Coca-Cola για τα Χριστούγεννα που δημιουργήθηκε αποκλειστικά με τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης (AI).
Ο στόχος της εταιρίας ήταν η διαφήμιση να παραπέμπει στο κλασσικό διαφημιστικό σποτ της Coca-Cola «Holidays Are Coming» του 1995, το οποίο παρουσίαζε αληθινούς ανθρώπους και πραγματικά κόκκινα φορτηγά της γνωστής εταιρίας.
Δείτε τη νέα διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου