Οι Έλληνες οδηγοί δεν είμαστε και οι πιο πιστοί ακόλουθοι όσων ορίζει ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας -που πια προβλέπει πρόστιμο και για πεζούς-, γεγονός που ‘μεταφράζεται’ σε πολλά ατυχήματα και δυστυχήματα, κάθε χρόνο. Καθημερινά ενημερωνόμαστε για τραυματισμό ή θάνατο ανθρώπου από ασυνήδητο οδηγό.
Όπως λέει ο σύμβολος οδικής ασφάλειας, Κίμων Λογοθέτης ο πιο συνήθης λόγος των ατυχημάτων ή δυστυχημάτων είναι η κατανάλωση αλκοόλ. Ακολουθεί η χρήση κινητού τηλεφώνου, ενώ οδηγούμε και στο Νο3 οδηγικών συμπεριφορών που κοστίζουν ζωές είναι η παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη.
Μετά τη ψήφιση του νέου ποινικού κώδικα, πέρυσι έγινε έγκλημα. Για την ακρίβεια, κακούργημα. Έτσι αυστηροποιήθηκε η ποινή όσων περνούν με κόκκινο, με το άρθρο 45 να αναφέρει ότι η εν λόγω συμπεριφορά εντάσσεται στις περιπτώσεις επικίνδυνης οδήγησης και τιμωρείται με φυλάκιση και κάθειρξη -έως και τα ισόβια «αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα βαριά σωματική βλάβη ή προκαλεί σημαντική βλάβη σε κοινωφελείς εγκαταστάσεις ή έχει ως αποτέλεσμα το θάνατο άλλου».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου