Προτείνει να πωλούνται το πολύ δύο ποτά ανά επιβάτη πριν την πτήση - Ο έλεγχος στις πωλήσεις αλκοόλ μπορεί
να γίνεται μέσω της κάρτας επιβίβασης«Δεν καταλαβαίνουμε, γιατί οι επιβάτες στα αεροδρόμια δεν περιορίζονται σε δύο αλκοολούχα ποτά (χρησιμοποιώντας την κάρτα επιβίβασης με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που περιορίζονται οι πωλήσεις αφορολόγητων ειδών), καθώς αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα την ασφαλέστερη και καλύτερη συμπεριφορά των επιβατών στα αεροσκάφη και μια ασφαλέστερη ταξιδιωτική εμπειρία για τους επιβάτες και τα πληρώματα σε όλη την Ευρώπη. Κατά τη διάρκεια των καθυστερήσεων των πτήσεων, οι επιβάτες καταναλώνουν υπερβολική ποσότητα αλκοόλ στα αεροδρόμια χωρίς κανένα όριο στην αγορά ή την κατανάλωση», αναφέρει χαρακτηριστικά η Ryanair.
Παράλληλα, υπογραμμίζει ότι τα πληρώματα έχουν ήδη το δικαίωμα να μην σερβίρουν αλκοόλ σε επιβάτες που θεωρούνται υπερβολικά μεθυσμένοι. Ωστόσο, επισημαίνει ότι τα μέτρα αυτά πρέπει να επεκταθούν και στα αεροδρόμια. Έτσι, προτείνει την εφαρμογή αυστηρότερων νομοθετικών μέτρων σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, με στόχο τον περιορισμό της κατανάλωσης αλκοόλ πριν από τις πτήσεις, ώστε να διασφαλιστεί ένα πιο ασφαλές ταξιδιωτικό περιβάλλον για όλους.
Η αγωγή της Ryanair σε επιβάτη
Η πρόταση της Ryanair, έρχεται μετά την αγωγή της σε επιβάτη που προκάλεσε αναγκαστική εκτροπή της πτήσης Δουβλίνο – Λανθαρότε, λόγω της ενοχλητικής συμπεριφοράς του. Το περιστατικό σημειώθηκε τον περασμένο Απρίλιο, με την πτήση να προσγειώνεται τελικά στο Πόρτο της Πορτογαλίας.
Η εταιρεία, που έχει προσφύγει στα ιρλανδικά δικαστήρια, διεκδικεί συγκεκριμένα 7.000 ευρώ για έξοδα ξενοδοχείου για 160 επιβάτες και πλήρωμα, 2.500 ευρώ για τέλη προσγείωσης στο πορτογαλικό αεροδρόμιο και άλλα 1.800 ευρώ για την αντικατάσταση του πληρώματος σύμφωνα με τις επιτρεπόμενες ώρες πτήσης. Απαιτεί επίσης από τον επιβάτη να καλύψει 800 ευρώ για υπερβολικά έξοδα καυσίμων, 750 ευρώ για απώλεια πωλήσεων κατά τη διάρκεια της πτήσης και 2.500 ευρώ για νομικά έξοδα στην Πορτογαλία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου