Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουνίου 28, 2026

Πάμ´ Πλατεία;

( από το πρωτοσέλιδο της ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗΣ 27/6) η είδηση .

Πάντα η πλατεία της Ν.Σμύρνης είχε το «κάτι» τι της …

Η αποκαλούμενη από τους μύστες της περιοχής απλά πλατεία.

Όμως από χτες(26/6) η πλατεία έλαβε ονειρικά χαρακτηριστικά!!!

Πήρε μια μορφή που δεν την είχε ακόμα και στις πρότερες καλυτερότερες στιγμές της!!!

Έγινε ένα πολυδύναμο κέντρο αυτοδιαφημιζόμενης παρουσίας του εξοχότατου

πρωθυπουργού της πτωχευμένης ( πάλι με χαρτί και βούλα) χώρας που ακούει

στο όνομα ΕΛΛΑΣ!!!

Έεεε…

Για χώρα μιλάμε και όχι για κόμμα , άλλωστε και η γραμματική αποτύπωση το λέει!!!

Είπαμε,

Η προεκλογική περίοδος αρχίνησε..

Και την αρχίνησε ο εξοχότατος , σίγουρα..

Δεν λέει με το στόμα αλλά με πράξεις.

Τόριξε στις τσάρκες για να διαπιστώσει ίδιοις όμμασιν κατά που και πόσο φυσάει ο αέρας της συσπείρωσης..

Ναι, για συσπείρωση μιλάμε, όχι και παραπανίσια πράγματα, ούτε για αστείο….

Από τα κοντινά της Αθήνας και υπολοίπου Αττικής και …βλέπουμε..

Γιατί, αν νοιώσει βαρύ κλίμα θα το πάει μέχρι τέλους της θητείας με την ελπίδα ότι ως τότε θα φυσήξουν ούριοι αέρηδες για το ταλαιπωρημένο πλεούμενο της ΝΟΥΔΟΥ

κι όπου βγεί…

Πλατεία λοιπόν , χτες !!!

Α, πέρασε καλά, το δίχως άλλο !!!

Φωτογραφήθηκε με κυρίες πανευτυχείς που ένοιωσαν την στιβαρή παλάμη του

Κυριάκου στο αβρό χέρι , μέσα στη τρελή χαρά.

Ε, μην νομίζετε για κανένα πολυπληθή κόσμο, όχι ..

Ε, κάτι τα αποτελέσματα των πανελληνίων , κάτι η ζέστη , πως να κοπανήσει πλημμύρα κόσμου στην πλατεία…

ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ, σίγουρα !!!

Έπαιξε και ποδόσφαιρο, ναι!!!

Και να βλέπατε χτύπημα πέναλτυ!!!!!

Εκεί να δείτε άψογο χειρισμό της μπάλας με δεξί εσωτερικό φαλτσάκι, ούτε ο Δεληκάρης!!!!

Λέω , τώρα …

Μήπως , λέω μήπως ο μακαρίτης ο μπαμπάς να τον έστελνε τότε που ήταν στην ξενητειά της πολιτικής εξορίας – ποιός μου τραβάει το μανίκι- σε καμιά ακαδημία ποδοσφαίρου και να τον βλέπαμε βιρτουόζο της στρογγυλής θεάς του κλώτσου και ίσως γλυτώναμε το saccess του;

Καλά, κοιμήσου Θοδωράκη….

Ε, καλά τώρα!!!

Κοτζάμ νύφη , αστέρι του τέννις έχει και δε θα χειρίζονταν τη ρακέτα με ιδιαίτερη χάρη και αξιοσύνη ;

ΔΙΔΑΞΕ ΤΑΒΛΙ!!!

( Ωρέ να μας βγει και προφεσσόρος στο τάβλι, ούτε στα άθλια όνειρά μου..)

Πόρτες γιούλ , πλακωτό ..ή´φεύγα ;

Φεύγα;

Ποιός είπε την τρομερή λέξη;

Άκου φεύγα…

Πλακωτό;

Εδώ έχει πλακωμένο έναν λαό ολόκληρο και στο πλακωτό θα κωλώσει;

Πόρτες;

Μμμμ….

Μπορεί να το έπαιρνε και στραβά , καταλαβαίνετε…

Πάντως ο αντίπαλος πρέπει να τα κράτησε τα ζάρια – μην σας πω και τα πούλια…

Τώρα , για να ξαναπαίξει με τα ζάρια που τα κράτησε στις άχραντες παλάμες ο αξιότατος , ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ..

ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΝΘΥΜΙΟ και τίποτε άλλο, έτσι;

Επανέρχομαι στη φωτογράφιση …

Ω, να δείτε ευτυχία στα πρόσωπα των κυριών της σέλφι!!!

Μόνο που μπαίνει , παρείσακτος , κι ένας κυριούλης σαν τον Μητσάρα στις φωτογραφίσεις στα ποδοσφαιρικά ενσταντανέ!!!

Πείραμα, λοιπόν , πρώτο …

Επιτυχές;

Και φωτο και ρακέτες και τάβλι …

Μια χαρά !!!

( Ποιός φώναξε « και δυό τρομάρες», πιπέρι)…

Και μας λέει η Απογευματινή:

Αποθεώθηκε από το πλήθος!!!

Τώρα, εμένα , πως μου ήρθαν στο μυαλό τα ..Ιεροσόλυμα , των Βαΐων;

Αυτάααα!!!!


Θ.Κ

27/6/26

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου