Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαΐου 30, 2018

ΠΟΙΟΙ ΕΣΤΗΣΑΝ ΤΙΣ ΠΛΕΚΤΑΝΕΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ ΤΩΝ ΠΕΡΣΙΚΩΝ ΠΟΛΕΜΩΝ ; (ΜΕΡΟΣ Α)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ


ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ, ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΚΑΙ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ, 
ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΗΚΑΝ ΑΔΙΚΑ ;

Η Φοινικικη Θηβα του Φοινικα Καδμου, ειναι η πρωτη πολη στην Ελλαδα η οποια λατρεψε το Εβραικο δωδεκαθεο. 
Ο πατερας της ιστοριας ο Ηροδοτος μας αναφρει οτι οι αρχαιοι Θηβαιοι διοτι δεν ηταν Ελληνες πολεμησαν στο πλευρο των Μηδων κατα τους Περσικους πολεμους. 
Σε καθε πολεμο των Ελληνων εναντιον των Περσων, οι εβραιοι-Θηβαιοι, οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου, παντοτε πολεμουσαν στο πλευρο των ομοθρησκων τους, των σατανιστων της Περσιας. 
Μην ξεχνατε οτι οι Εβραιοι της Θηβας εκαναν ακριβως τα ιδια και κατα τον Τρωικο πολεμο καθως δεν πηγαν να πολεμησουν εναντιον των Φοινικων-εβραιων του Ιλιου, διοτι ηταν ομοεθνεις και ομοθρησκοι.  

ΠΕΡΣΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΚΛΑΣΙΚΗ ΕΠΟΧΗ.
Σε κάθε πολεμο που γινοταν εναντια στους περσες εδιναν αποτρεπτικούς χρησμούς στους Ελληνες να μην πολεμησουν τους περσες, οι οποιοι ηταν ομοθρησκοι τους.
Ενδεικτικος είναι ο χρησμος της εβραίας Αριστονικης η οποια προδοτικα ειπε στους Ελληνες :


Τι κάθεσθε ταλαιπωροι, φυγετε στα περατα της γης, εγκαταλειψτε τις οικιες σας και την ακροπολη σας. 
Ο ερχομενος απο την Ασια αρης θα καταστρεψει τα παντα, και οχι μονον τα δικα σας τειχη, αλλα και τα τειχη των αλλων πολεων θα απολεσθουν.


Φύγετε λοιπόν από το οχυρό σας, έστω και αν αυτό γεμίζει θλίψη τις ψυχές σας» 
(Κ. Παπαρηγόπουλου Ιστορια Γ΄, σελ. 94 και Ηρόδοτος-VII,140).



Τους ιδιους χρησμούς η εβραια Αριστονικη έδωσε και σε άλλες πολεις όπως στους Αργείους και στους 
Κρήτες.
Σε ολες αυτες τις πολεις η εβραια Αριστονικη ειπε  να τηρήσουν ουδετεροτητα απέναντι στον πολεμο Περσών–Ελλήνων και να υποταχθούν στους σατανιστες βάρβαρους ασιάτες εισβολείς (Ηρόδοτος .VII,148-169).

Όταν οι Ελληνες αρχηγοι δεν δεχοταν αυτους τους χρησμούς, και για αυτό ηθελαν να πολεμησουν τοτε εδιναν νεους χρησμούς παγιδες.


ΠΡΩΤΟΣ ΔΙΔΑΞΑΣ Ο ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ


ΤΑ ΞΥΛΙΝΑ ΤΕΙΧΗ ΘΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.
ΟΜΩΣ Ο ΕΝΔΟΞΟΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΗΞΕΡΕ
ΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΚΟΥ ΜΑΝΤΕΙΟΥ,
ΟΤΙ ΕΑΝ ΕΚΑΝΑΝ ΞΥΛΙΝΑ ΤΕΙΧΗ ΘΑ ΤΟΥΣ
ΕΚΑΙΓΑΝ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ ΟΙ ΠΕΡΣΕΣ ΜΕΣΑ
ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ.
​Ο Ελληνας Θεμιστοκλής γινεται ο πρωτος ο οποιος αποφευγει με πολύ μεγαλη δεξιοτεχνια την θανασιμη εβραικη παγιδα-χρησμο από τους Δελφους. 
Ο Θεμιστοκλής επεισε τους υπολοιπους ότι ο δαιμονικος εβραικος χρησμος δεν ελεγε να κανουν ξυλινα τειχη , αλλα αυτό που ζητουσε ηταν να γινουν ξυλινα πλοια ώστε να γινει ναυμαχια.

Με αυτόν τον τροπο γλυτωσε ολους τους Ελληνες ο Θεμιστοκλής , καθως σε περιπτωση που εκαναν ξυλινα τειχη γυρω από την αρχαια Αθηνα και παρεμεναν εντος των τειχων, θα τους ειχαν καψει ολους ζωντανούς οι περσες.​


Τις περισσοτερες δυσκολιες από τις εβραικες παγιδες του μαντειου των δελφων τις αντιμετωπισε ο στρατηγος Παυσανίας.
Μετα από τον τελειο χειρισμο από τον Θεμιστοκλή στην Σαλαμινα, οι εβραιοι μαυροι μαγοι εμφανιστηκαν πολύ πιο οργανωμένοι στις Πλαταιες.

​​Στις Πλαταιες οι εβραιοι εωσφοριστες των Δελφων απαγορευαν μεσω των δαιμονικων χρησμων στους Ελληνες να πολεμησουν. 
Ουτε να αμυνθουν δεν τους επτρεπαν για να μην προσβληθεί ο Εβραιος δαιμονας Απολλων,


Ειχαν περασει πλεον αρκετες ημερες οπου οι Ελληνες παρεμειναν παθητικοι-θεατες στον ιδιο τους τον θανατο.


Οι Ελληνες στρατιώτες τραυματιζοταν από τους Περσες χωρις να εχουν το δικαιωμα να αμυνθουν , ενώ ταυτόχρονα εξαιτιας της παρατεταμένης απραξιας τελειωναν τα τροφιμα και το νερο. 

​​Εκεινη ακριβως την χρονικη στιγμη ερχεται το τελειωτικο χτυπημα στους Ελληνες με έναν ακομη "χρησμο" από την εβραικη σφηκοφωλιά των Δελφων.
Ο νεος ψευδοχρησμος ελεγε ότι οι Αθηναιοι εάν θελουν να νικησουν τους περσες, θα πρεπει να εγκαταλειψουν της Πλαταιες και να πολεμησουν στην Αττικη, διοτι εκει υπαρχει ναος της Ισιαδας -Δημητρας της εωσφορικης θεας από την Αιγυπτο.




Ο Ελληνας στρατηγος Παυσανίας με το επιτελειο του ειδε τον θανασιμο κίνδυνο και την ολοκληρωτικη καταστροφή.

Για αυτό σκεφτηκε όπως ο Θεμιστοκλής και σε συνεννοηση με το επιτελειο του εβαλαν τους Πλαταιεις να παραχωρησουν τα εδάφη τους στους Αθηναιους, ώστε να πολεμησουν σε δικο τους εδαφος.
Παραλληλα με αυτην την αριστη σκεψη υπηρχε και στις Πλαταιες δαιμονικος ναος της Αιγυπτιας Ισιδας-Δημητρας, για αυτο θα ηταν σε θεση να καμψουν αντιρρησεις των Αθηναιων.

Μετα απο αυτο το πολυ ευφυεστατο Ελληνικο σχεδιο δεν χρειαστηκε να φυγουν καθολου οι Αθηναιοι από τις Πλαταιες, διοτι ηταν πλεον Αθηναικο εδαφος υπο την Αθηναικη εξουσια.


Όμως για να είναι απολυτως σιγουροι ο 
μεγας
Παυσανίας και το επιτελειο του εβαλαν τον στρατηγο Αριμνηστο να πει στους Αθηναιους ότι ειχε δει "ονειρο".
Στο "ονειρο" εκεινο τον διεταζε ο ο αρχηγος των εβραιων δαιμονων ο Διας, να "μεταφερει" στους Αθηναιους την εντολη του, να πολεμησουν στις Πλαταιες μαζι με τους υπολοιπους Ελληνες.

Οι Αθηναιοι μετα από όλα οσα τους ειπε ο στρατηγος Αριμνηστος ηταν πλέον πεποισμενοι 
ότι επρεπε παση θυσια να πολεμησουν στις Πλαταιες, διοτι αυτη ηταν η "εντολη" του Εβραιου δαιμονα του Δια.
Για αυτο οι Αθηναιοι εκαναν αμεσως ολοκληρο το αιγυτιακο-εωσφωρικο τελετουργικο προς τιμην της δαιμονικης θεας-μαυρης μάγισσας της Ισιδας-Δημητρας.




Με αυτόν τον τροπο απέφυγαν οι πολυμηχανοι Ελληνες την θανασιμη εβραικη παγιδα από τους Δελφους.
Για αυτο εμειναν οι Αθηναιοι στις Πλαταιες, και ολοι  μαζι οι Ελληνες πολεμησαν εναντια στους Περσες με αποτέλεσμα μια ακομη τεραστια νικη η οποια τους εξασφαλιζε πλεον την πολυοθητη ελευθερια. 



Η ΕΤΕΡΟΧΡΟΝΙΣΜΕΝΗ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΟΥ
ΕΒΡΑΙΚΟΥ ΜΑΝΤΕΙΟΥ.

Εν συνεχεια οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου για να εκδικηθουν τους ενδοξους Ελληνες αρχηγούς (Παυσανια, Θεμιστοκλή, Μιλτιαδη) , οι οποιοι δοξασαν και κρατησαν Ελευθερη την Ελλαδα , τους κατηγορησαν ψευδος ως προδοτες στους περσες.
Οι τρεις Ελληνες αρχηγοι ,παρακουσαν της εντολες της μεγαλύτερης ανθελληνικης σφηκοφωλιας του Εωσφορικου μαντειου των δελφων, και πολεμησαν εναντια στους Περσες.

Το αποτέλεσμα ηταν να τους εκδικηθουν, επειδή κρατησαν ελευθερη την Ελλαδα. 
  
Για αυτό τους κατηγορησαν ψευδος, και τους τρεις (Παυσανια, Μιλτιαδη, Θεμιστοκλή,) ως προδοτες στους Περσες.
Ηταν αδυνατον να ηταν προδοτες οι Ελληνες αρχηγοι.

 Όλα αυτά από την στιγμη που επαιξαν της ζωες τους κορωνα γραμματα, στα πεδια των μαχων, κατά την διαρκεια των Περσικων Πολεμων.
Ακομη οι τρεις αρχηγοι, με τις στρατηγικες και τις πολιτικες τους ικανότητες, απέφυγαν ολους τους χρησμούς παγιδες, του εωσφορικου μαντειου των Δελφων. 
Την εποχη που τους κατηγορησαν για προδοτες, η Ελλαδα ειχε διαφυγει με υπαιτιοτητα των τριων αρχηγων (Μιλτιάδης, Παυσανίας. Θεμιστοκλής), κάθε κινδυνο.
Εξαιτιας των τριων αυτων Ελλήνων, η Ελλαδα από θεση αμυνας, πατουσε πλεον πολύ δυνατα στα ποδια της, με αποτέλεσμα να είναι σε θεση αντεπιθέσεως, εναντια στους Περσες. 
Ενα πραγμα που εγινε τελικα με τους Αγησιλαο αρχικα, και αργοτερα με τον Αλεξανδρο τον γ. 
Δεν ειχε λοιπον κανενα νοημα, να γινουν προδοτες, οι τρεις Ελληνες αρχηγοι, την στιγμη που όλα ειχαν κριθει υπερ της Ελλαδος, και εκεινοι ειχαν τεραστια συμβολή στον ιερο αυτον σκοπο καθως και στους περσικους πολεμους.

Εντούτοις και οι τρεις αρχηγοι ειχαν τραγικο τελος.
Σε καθε εποχη οι Φοινικες οι οποιοι κατοικουν μονιμα στην Ελλαδα από το 1519 π.χ. ( Ηρόδοτος,Ευτερπη), προκαλoυν κάθε είδους εθνικη καταστροφή.




Η περσικη αυτοκρατορια εχει υποστεί πλεον συντριπτικα πληγματα εξαιτιας του Μιλτιάδη, του Παυσανία και του Θεμιστοκλή.



Οι εωσφοριστες περσες επέστρεψαν στην πατριδα τους ταπεινωμένοι και εντελως αδυναμοι να να κανουν οποιαδήποτε πολεμικη επιχειρηση εναντιον των Ελλήνων.
Τα παντα ειχαν κριθει οριστικα υπερ των Ελληνων και εις βαρος των Περσων.

Αυτο εγινε με την καθοριστικη συμβολη των τριων ενδοξων Ελληνων αρχηγων.
Για να "εκαναν " κατι τετοιο οι Ελληνες αρχηγοι δεν θα επρεπε να είναι "προδοτες¨", αλλα θα επρεπε να ηταν και οι τρεις οι πιο παρανοικοι και γελοίοι ανθρωποι στον πλανητη.

Φυσικα ολοι γνωρίζουμε ότι οι τρεις Ελληνες αρχηγοι των περσικων πολεμων ηταν ακριβως το αντιθετο. 
Εαν γινοταν προδοτες θα εχαναν τα παντα σε κοινωνικο, πολιτικο, στρατιωτικο και οικονομικο 
επιπεδο.
Θα κατεστρεφαν τον ιδιο τους τον κοπο για να πανε με το εθνος το οποιο οι ιδιοι διελυσαν οριστικα.
Ουδεποτε υπηρξαν στην ιστορια Ελληνες ηγετες
(στρατιωτικοι) οι οποιοι πολεμησαν στα πεδια των μαχων, ηγηθηκαν και συνεβαλαν τα μεγιστα
στο να κατακτηθει η νικη υπερ του εθνους στην συνεχεια, να περασουν ανευ λογου και αιτιας στο πλευρο των αντιπαλων τους οποιους οι ιδιοι κατεστρεψαν ολοσχερως.
Απο τα αρχαια χρονια ολοι οι γνησιοι Ελληνες στρατιωτικοι πονουσαν-αγαπουσαν την Ελλαδα για αυτο και πολεμουσαν στα πεδια των μαχων για την ελευθερια και την επιβιωση του εθνους. 
Απο τα αρχαια χρονια αυτοι που δεν πολεμησαν ποτε για την πατριδα στην οποια κατοικουσαν (Ελλαδα) ενω παραλληλα δημιουργουσαν καθε ειδους πλεκτανη-προδοσια με μοναδικο σκοπο
τον αφανισμο του εθνους ηταν οι  εωσφοριστες του δωδεκαθεου πολιτικοι και θρησκευτικοι αξιωματουχοι.
Αυτοι ηταν οι Φοινικες οι οποιοι απο το 1519 π.χ. διαμενουν μονιμα στην Ελλαδα.(1)



ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΕΚ 
ΝΕΟΥ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ 
ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ. 
Το πιο σημαντικο ειναι να συνυπαρχουν ειρηνικα ολοι οι λαοι του πλανητη. 
Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως 
;

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται
,ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.  
Αναφερομαι παντοτε στους φοινικες-εβραιους που απο μονοθειστες της παλαιας διαθηκης και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες. 
Δεν αναφερομαι σε ολους τους εβραιους. 
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των εβραιων.   
ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ-
ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ  ΜΕΝΕΞΕΝΟΣ


ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΘΑ ΒΡΟΥΝΕ 
ΕΔΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 
ΦΟΙΝΙΚΙΚΟ ΞΕΝΟΦΕΡΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ
ΕΘΝΟΚΤΟΝΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ :

(1) ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ. 

Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, ΦΟΙΝΙΚΩΝ 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ


Ανατρεχοντας στους ιερους αρχαιους Ελληνες τον Εκαταιο Μιλησιο (Στραβων 7, 321), τον Θουκυδιδη (Α, 3 – 9), τον Ηροδοτο (Ιστορια Α 54 - 58), τον Ισοκρατη (Παναθηναικος, Ελένης εγκωμιον 68 – 69, Πανηγυρικος ), τον Διοδωρο (1, 23-24 και 28-29,  Μ, αποσπασμα 3), τον Υπατο των Φιλοσοφων τον Αριστοκλη (Μενεξενος, 245c-d) , θα δειτε οτι ολοι μας αναφερουν ακριβως τα ιδια σχετικα με τους Φοινικες και τους αλλους αλλοδαπους εωσφοριστες του δωδεκαθεου, οι οποιοι εισαβαλαν στην Ελλαδα. 

Πριν ακομη  απο τον  Τρωικο πολεμο  το 1500  π.Χ. ξεσπουν στην Αιγυπτο ασθενειες. 

Οι ντόπιοι τις αποδίδουν στους ασεβείς εβραιους αλλόφυλους. 

Οι εβραιοι για να αποφυγουν τους εξαγριωμενους Αιγυπτιους, εγκαταλειπουν την Αιγυπτο . 

Απο αυτους καποιοι εβραιοι με αρχηγο τον Μωυση κατευθυνθηκαν δια ξηρας στο Ισραηλ. 


Οι Εβραιοι Δαναοι με πλοία και με αρχηγό το Δαναο, πηγαν αρχικα στην Ροδο και εν συνεχεια στο Αργος της Πελοποννησου. 


Οταν έφτασαν στο Αργος ηρθαν σε συγκρουση με τους ΅Ελληνες κατοίκους, που ηταν Αχαιοί στη. 


Εντουτοις ο βασιλιας των Αργειων, ο Γελανωρ, δεν είχε  διάδοχο και παραλληλα δεν ειχε στρατηγικες ικανοτητες γιανα νικησει τους εβραιους δαναους.


Κατω υπο αυτες τις συνθηκες οι Αργειοι καλεσαν τον Δανανο για συνθηκολογηση ωστε να γινει κοινος βασιλιας Ελληνων και Φοινικων-Σημιτων.

Αυτος ειναι και ο λογος που  οι κατοικοι του Άργους ονομαζονταν Αχαιοι και Δαναοι . 

Συμφωνα με του Αριστοκλη Ισοκρατη,Θουκυδιδη οι Δαναοι επιτεθηκαν στην Πελοποννησο το ετος 1511 π.Χ. και ο Καδμος στην Βοιωτία το ετος 1519 π.Χ. 

ΑΛΛΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΔΙΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΙΚΕΛΙΩΤΗΣ :

 Την παλιά εποχη ξεσπασε λοιμωδης ασθενεια στην Αιγυπτο και οι Αιγυπτιοι  απεδωσαν τις ασθενεις στους ασεβείς αλλόφυλους. 

Τοτε οι αλλοδαποι εφυγαν και ηρθαν στην Ελλαδα. 

Αρχηγοι των αλλοδαπων ηταν ο Καδμος και ο Δαναος. 

Οι υπόλοιποι εβραιοι δωδεκαθειστες πήγαν στην Ιουδαία, που τότε ήταν ακατοίκητη, και των οποίων επικεφαλής ηταν ο Μωυσης, ο οποιος  ειχε φρονηση και ανδρεια (Διοδωρος Σικελιώτης, βίβλος Μ, αποσπασμα 3).


Oι Εβραιοι που εφυγαν μαζι με τον Δαναο απο την Αιγυπτο εγκατασταθηκαν στο Αργος , ενω οι υπολοιποι πηγαν των Κολχωνστον στην Ιουδαια. 

O Φοινικας Κάδμος γεννηθηκε στις Θήβες της Αιγυπτου, και ενα απο τα παιδια του ηταν και η εβραια Σεμελη. 

Στα κατοπινά χρόνια, ο Ορφέας, που απόκτησε μεγάλη φήμη ανάμεσα στους Έλληνες για την μουσική, τις τελετές και τα θεολογικά ζητήματα, φιλοξενηθηκε απο τους απογονους του Καδμου. 


Εκει  στην Θηβα απολαμβανε μεγαλες τιμες διοτι ειχε μυηθει στον εβραικο εωσφορισμο (Διοδωρος Σικελιωτης, βίβλος 1, 23-24 και 28-29).

Ο Εκαταίος ο Μιλήσιος αναφερει οτι την Πελοποννησο εκτος απο τους Ελληνες την κατοικησαν βαρβαροι.

 Ολοκληρη σχεδόν η Ελλαδα ηταν πλεον κατοικία Φοινικων στους παλιούς καιρους.

Αυτο διοτι ο Πελοπας εφερε εναν λαο απο στην  Πελοπόννησο απο την Φρυγια, ενω ο  Δαναος απο την Αιγυπτο.
Οι Δρυοπες, οι Καυκωνες  οι Πελασγοι και οι Λελεγες  μοιρασαν τους τόπους πάνω και κάτω από τον ισθμό. 

Την Αττικη κατέλαβαν οι εωσφοριστες Θρακες, οι οποιοι εισεβαλν με αρχηγο τον μεγαλο μαγο τον Ευμολπο.

 Την Βοιωτια και την Θηβα την κατεκτησαν οι Φοινικες που εισεβαλαν με τον Καδμο.


ΗΡΟΔΟΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΙΝΙΚΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ 
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ.


50

1 σχεδὸν δὲ καὶ πάντων τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν ἐξ Αἰγύπτου ἐλήλυθε ἐς τὴν Ἑλλάδα. διότι μὲν γὰρ ἐκ τῶν βαρβάρων ἥκει, πυνθανόμενος οὕτω εὑρίσκω ἐόν· δοκέω δ᾽ ὦν μάλιστα ἀπ᾽ Αἰγύπτου ἀπῖχθαι. 2 ὅτι γὰρ δὴ μὴ Ποσειδέωνος καὶ Διοσκούρων, ὡς καὶ πρότερόν μοι ταῦτα εἴρηται, καὶ Ἥρης καὶ Ἱστίης καὶ Θέμιος καὶ Χαρίτων καὶ Νηρηίδων, τῶν ἄλλων θεῶν Αἰγυπτίοισι αἰεί κοτε τὰ οὐνόματα ἐστὶ ἐν τῇ χώρῃ. λέγω δὲ τὰ λέγουσι αὐτοὶ Αἰγύπτιοι. τῶν δὲ οὔ φασι θεῶν γινώσκειν τὰ οὐνόματα, οὗτοι δέ μοι δοκέουσι ὑπὸ Πελασγῶν ὀνομασθῆναι, πλὴν Ποσειδέωνος· τοῦτον δὲ τὸν θεὸν παρὰ Λιβύων ἐπύθοντο· 3 οὐδαμοὶ γὰρ ἀπ᾽ ἀρχῆς Ποσειδέωνος οὔνομα ἔκτηνται εἰ μὴ Λίβυες καὶ τιμῶσι τὸν θεὸν τοῦτον αἰεί. νομίζουσι δ᾽ ὦν Αἰγύπτιοι οὐδ᾽ ἥρωσι οὐδέν.

51[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν καὶ ἄλλα πρὸς τούτοισι, τὰ ἐγὼ φράσω, Ἕλληνες ἀπ᾽ Αἰγυπτίων νενομίκασι· τοῦ δὲ Ἑρμέω τὰ ἀγάλματα ὀρθὰ ἔχειν τὰ αἰδοῖα ποιεῦντες οὐκ ἀπ᾽ Αἰγυπτίων μεμαθήκασι, ἀλλ᾽ ἀπὸ Πελασγῶν πρῶτοι μὲν Ἑλλήνων ἁπάντων Ἀθηναῖοι παραλαβόντες, παρὰ δὲ τούτων ὧλλοι. 2 Ἀθηναίοισι γὰρ ἤδη τηνικαῦτα ἐς Ἕλληνας τελέουσι Πελασγοὶ σύνοικοι ἐγένοντο ἐν τῇ χώρῃ, ὅθεν περ καὶ Ἕλληνες ἤρξαντο νομισθῆναι. ὅστις δὲ τὰ Καβείρων ὄργια μεμύηται, τὰ Σαμοθρήικες ἐπιτελέουσι παραλαβόντες παρὰ Πελασγῶν, οὗτος ὡνὴρ οἶδε τὸ λέγω· 3 τὴν γὰρ Σαμοθρηίκην οἴκεον πρότερον Πελασγοὶ οὗτοι οἵ περ Ἀθηναίοισι σύνοικοι ἐγένοντο, [καὶ παρὰ τούτων Σαμοθρήικες τὰ ὄργια παραλαμβάνουσι]. 4 ὀρθὰ ὦν ἔχειν τὰ αἰδοῖα τἀγάλματα τοῦ Ἑρμέω Ἀθηναῖοι πρῶτοι Ἑλλήνων μαθόντες παρὰ Πελασγῶν ἐποιήσαντο· οἱ δὲ Πελασγοὶ ἱρόν τινα λόγον περὶ αὐτοῦ ἔλεξαν, [τὰ ἐν τοῖσι ἐν Σαμοθρηίκῃ μυστηρίοισι δεδήλωται].

52[Επεξεργασία]

1 ἔθυον δὲ πάντα πρότερον οἱ Πελασγοὶ θεοῖσι ἐπευχόμενοι, ὡς ἐγὼ ἐν Δωδώνῃ οἶδα ἀκούσας, ἐπωνυμίην δὲ οὐδ᾽ οὔνομα ἐποιεῦντο οὐδενὶ αὐτῶν· οὐ γὰρ ἀκηκόεσάν κω. θεοὺς δὲ προσωνόμασαν σφέας ἀπὸ τοῦ τοιούτου, ὅτι κόσμῳ θέντες τὰ πάντα πρήγματα καὶ πάσας νομὰς εἶχον. 2 ἔπειτα δὲ χρόνου πολλοῦ διεξελθόντος ἐπύθοντο ἐκ τῆς Αἰγύπτου ἀπικόμενα τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν τῶν ἄλλων, (Διονύσου δὲ ὕστερον πολλῷ ἐπύθοντο). καὶ μετὰ χρόνον ἐχρηστηριάζοντο περὶ τῶν οὐνομάτων ἐν Δωδώνῃ· (τὸ γὰρ δὴ μαντήιον τοῦτο νενόμισται ἀρχαιότατον τῶν ἐν Ἕλλησι χρηστηρίων εἶναι, καὶ ἦν τὸν χρόνον τοῦτον μοῦνον). 3 ἐπεὶ ὦν ἐχρηστηριάζοντο ἐν τῇ Δωδώνῃ οἱ Πελασγοὶ εἰ ἀνέλωνται τὰ οὐνόματα τὰ ἀπὸ τῶν βαρβάρων ἥκοντα, ἀνεῖλε τὸ μαντήιον χρᾶσθαι. ἀπὸ μὲν δὴ τούτου τοῦ χρόνου ἔθυον τοῖσι οὐνόμασι τῶν θεῶν χρεώμενοι· παρὰ δὲ Πελασγῶν Ἕλληνες ἐξεδέξαντο ὕστερον.

55[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν τῶν ἐν Θήβῃσι ἱρέων ἤκουον, τάδε δὲ Δωδωναίων φασὶ αἱ προμάντιες· δύο πελειάδας μελαίνας ἐκ Θηβέων τῶν Αἰγυπτιέων ἀναπταμένας τὴν μὲν αὐτέων ἐς Λιβύην τὴν δὲ παρὰ σφέας ἀπικέσθαι.
2 ἱζομένην δέ μιν ἐπὶ φηγὸν αὐδάξασθαι φωνῇ ἀνθρωπηίῃ ὡς χρεὸν εἴη μαντήιον αὐτόθι Διὸς γενέσθαι, καὶ αὐτοὺς ὑπολαβεῖν θεῖον εἶναι τὸ ἐπαγγελλόμενον αὐτοῖσι, καί σφεας ἐκ τούτου ποιῆσαι. 3 τὴν δὲ ἐς τοὺς Λίβυας οἰχομένην πελειάδα λέγουσι Ἄμμωνος χρηστήριον κελεῦσαι τοὺς Λίβυας ποιέειν· ἔστι δὲ καὶ τοῦτο Διός. Δωδωναίων δὲ αἱ ἱρεῖαι, τῶν τῇ πρεσβυτάτῃ οὔνομα ἦν Προμένεια, τῇ δὲ μετὰ ταύτην Τιμαρέτη, τῇ δὲ νεωτάτῃ Νικάνδρη, ἔλεγον ταῦτα· συνωμολόγεον δέ σφι καὶ οἱ ἄλλοι Δωδωναῖοι οἱ περὶ τὸ ἱρόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου