Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαΐου 31, 2018

ΠΕΡΙ ΚΙΝΑΙΔΩΝ (ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΟΝΑΣ)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΟΤΑΝ ΗΡΘΑΝ ΟΙ ΦΟΙΝΙΚΕΣ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΕΣ 
ΤΟ 1519 Π.Χ. ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΕΦΕΡΑΝ 
ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΕΩΣΦΟΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ 
ΦΥΣΕΩΣ ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΤΡΕΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.

Με σκοπο τον αφανισμο του Ελληνικου εθνους οι εωσφοριστες απο την νεα ταξη διαδιδουν διαφορα πολυ αισχρα ψευδη για τους αρχαιους Ελληνες. 


Συμφωνα με τους δωδεκαθειστες ολοι οι αρχαιοι Ελληνες ηταν κιναιδοι.  

Ομως δεν ηταν μονον οι ιεροι Ελληνες της αρχαιότητος "κίναιδοι", αλλα ηταν και οι Ελληνες της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας. 


Εντούτοις οι νομοι που ειχαν οι προγονοι μας κατα την αρχαια και την μεσαιωνικη εποχη εναντια στους αισχρους κίναιδους τους διαψευδουν. 


Εάν ηταν υπερ των κίναιδων και ηταν και οι ιδιοι, δεν θα ειχαν τετοιους νομους τους οποιους μαλιστα εφαρμοζαν με αυστηροτητα ολους εκεινους τους αιωνες, εναντια στις παρα φυσιν πραξεις. 


Ο Μ. Κωνσταντινος διεταξε το γκρέμισμα ενός δαιμονικου εβραικου ναου της Αφροδίτης, στα Ιεροσόλυμα, διοτι εκει δεν εκδιδοταν μονο κορίτσια, οπους στους υπολοιπους εωσφορικούς ναους της Αφροδίτης, αλλα εκδιδοταν και αγορια ως παθητικοι ομοφυλοφιλοι. 


Ο Μεγας Θεοδόσιος ηταν ο αυτοκρατορας ο οποιος καθιερωσε τον Χριστιανισμο ως επισημη θρησκεια της Ελληνικης- Ρωμαικης αυτοκρατοριας. 

Επισης το 390, ένα διάταγμα του αυτοκράτορα Θεοδοσίου Α΄ προέβλεπε τη θανατικη ποινη για τον πειθαναγκασμο η το εμποριο ανδρων για πορνεια.

Το 533 ο Ιουστινιανός έθεσε όλες τις ομοφυλοφιλικές σχέσεις κάτω από την ίδια κατηγορία με τη μοιχεία προέβλεψε και για τα δύο αδικήματα την θανατική ποινή.


Ολα αυτά σε συνεχεια των ιερων αξιωματων των αρχαιων Ελλήνων φιλοσοφων και των γνησιων ιερων Ελλήνων της αρχαιότητος, οι οποιοι στους κίναιδους στερουσαν όλα τους τα πολιτικα δικαιώματα και εφταναν μεχρι και την θανατικη πεινή αναλογα με την βαρυτητα του ομοφ παραπτώματος.

Κατα την αρχαια κλασικη περιοδο οι κιναιδοι, δεν ειχαν δικαιωμα να γινουν ιερεις, κηρυκες, να καταλαβουν μια θεση στην εκκλησια του δημου, δεν ειχαν δικαωμα να κανουν μηνυσεις και να ειναι μαρτυρες κατηγοριας κλπ.

Γενικοτερα δεν ειχαν καμια θεση στην δημοσια ζωη στην αρχαια Ελλαδα.

Πολυ ενδεικτικο ειναι το παραδειγμα του Αισχυνη στον οποιο εκανε μηνυση ενας κιναιδος.

Ο Αισχυνης απεδειξε οτι ο τιμαρχος ηταν κιναιδος και οτι με βαση τους νομους της Αθηναικης πολιτειας δεν ειχε κανενα απολυτως δικαιωμα να κανει μηνυση,

Αμεσως η κατηγορια εναντια στον ρητορα Αισχυνη κατεπεσε και ο τιμαρχος οπως αναφερετε σε καποιες πηγες αυτοκτονησε λιγο αργοτερα.  
Ο τρόπος ζωής των αρχαιων Ελληνών και η περί ηθικής αντιλήψεις τους είχαν παντοτε ως αρχη τα χρηστα ηθη και την εγκράτεια.


Για αυτό καυτηριαζόταν με πολύ σκληρό τρόπο η αρωστη ψυχικα πραξη της παιδεραστίας και της ομοφυλοφιλίας, την οποία δικαιως θεωρούσαν εωσφορικη και την πιο  αισχρη απο ολες τις πραξεις.



Τα είδη της αρσενοκοιτίας, ήταν τρία: το πρώτο ήταν «το παρ’ άλλων παθεί, το δεύτερο ηταν το ποιήσαι εις έτερον, και το τρίτο και αισχροτερο, το παθείν παρ’ ετέρου και ποιήσαι εις έτερον. 

Μεταξυ αλλνω οι προγονοι μας ειχαν την πεποιθεση, ότι αν συναντούσαν καποιο κίναιδο το πρωί στον δρόμο, αυτό ήταν κακός οιωνός. 


Το σημαντικοτερο ολων ειναι οτι εαν οι αρχαιοι Ελληνες ηταν κιναιδοι δεν θα ειχαν την γεναιοτητα να πολεμουν επι τοσους αιωνες και να κερδιζουν τοσες πολες μαχες και πολεμους. 

Οι κιναιδοι ως θηλυπρεπεις ειναι δειλοι για αυτο δεν εχουν την δυναμη την ψυχικη και την ηθικη για να πολεμησουν.



Ο τραγικος ποιητης Σοφοκλης, στις τραγωδιες του μας αναφερει για τον Λαιο.

Ο Λαιος ο Φοινικας δωδεκαθειστης απο την αρχαια Θηβα ηταν προσκεκλημενος του βασιλια Πελοπα. 

Κατα την διαρκεια της φιλοξενιας αυτης ως γνησιος εωσφοριστης του δωδεκαθεου, ερωτευτηκε τον γιο του βασιλια Πελοπα, τον Χρυσιππο. 

Για αυτο παρα την θεληση του Χρυσιππου ο Λαιος θα τον βιασει. 

Ο Πριγκιπας Χρυσιππος αντιλαμβανομενος πλεον την ανεπανορθωτη βλαβη που του  προξενησε ο παρανοικος εωσφοριστης Λαιος θα αυτοκτονησει απο ντροπη.

Στην συνεχεια ο Βαιλιας Πελοπας θα δωσει την εντολη να συλλαβουν τον Λαιο, ομως εκεινος θα επιτυχει να
διαφυγει.

Οταν επεστρεψε ο Λαιος στην Θηβα εξαιτιας αυτης της ανωμαλης πραξης θα ξεκινησουν μια σειρα απο δεινα για τον ιδιο, για την οικογενεια του, αλλα και για ολοκληρη την πολη των Θηβων η οποια δεν ειχε καμια συμμετοχη σε αυτο το απανθρωπο εγκλημα. 


Αρχικα τον Λαιο θα τον σκοτωσει ο γιος του ο Οιδιποδας.

Στην συνεχεια ο Οιδιποδας θα παντρευτει την μητερα του, με την οποια θα κανει τεσσερα παιδια. 

Μετα ο Οιδοποδας θα τυφλωθει και η μητερα του θα αυτοκτονησει.  

Παραλληλα θα αρχισουν και τα πολυ φοβερα δεινα για ολοκληρη την πολη της Θηβας,της οποιας οι κατοικοι σας επαναλαμβανω δεν ειχε καμια απολυτως συμμετοχη στις ανωμαλιες του Λαιου.

Εαν η αρχαια Ελληνικη κοινωνια των Αθηνων αλλα και ολης της Ελλαδος ηταν υπερ των κιναιδων, τοτε σε καμια των περιπτωσεων δεν θα τα εγραφε ολα αυτα ο μεγαλος τραγικος ποιητης ο Σοφοκλης. 

Αντιθετος θα εγραφε οτι ο Λαιος με τον Χρυσιππο εγιναν ζευγαρι, εζησαν ευτυχισμενοι και κυλησαν ολα ομαλα.

Ενα ακομη χαρακτηριστικο γεγονος ηταν οτι οταν πηγαν και συμμετειχαν οι εβραιοι Αρμοδιος και Αριστογειτονας μαζι με την αδερφη του Αρμοδιου στα Παναθηναια.

Οι γνησιοι Ελληνες τους απομακρυναν διοτι ηταν κιναιδοι, αλλοδαποι και το κοριτσι ηταν ελευθερων ηθων. 

Σε περιπτωση κατα την οποιαν ηταν αποδεκτοι οι κιναιδοι και οι πορνες δεν θα τους απομακρυναν απο τα Παναθηναια. 



Ο Αρμοδιος και ο Αριστογειτονας ηταν συνηδειτα κιναιδοι και οχι λογω καποιου γεννετικου προβληματος.

Μεταξυ αλλων εχουν παντοτε δουλους και θελουν οι λιγοι να ευημερουν και οι πολλοι να υποφερουν. 


Ποτε να μην ξεχνατε ότι ολοι οι λαοι της νεας ταξης ,από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα ,οι οποιοι πιστευουν στον εωσφορο, ειτε είναι πιονια της νεας ταξης πραγματων, εχουν από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα, ακριβως την ιδια συμπεριφορα. 

Οι αυτοκρατορες, οι αρχηγοι τους δεν πολεμουν ποτε, αλλα δινουν διαταγες η από το πισω μερος της κάθε μαχης, ειτε μενουν στα παλατια τους δινωντας από εκει της εντολες να σκοτωθουν οι υπολοιποι. 


Ολοι αυτοι οι λαοι σφαζουν, κλεβουν, βιαζουν, κανουν εμπρησμούς, σκλαβωνουν Ελληνιδες για να τελουν τα εωσφορικα θρησκευτικα τους καθήκοντα, με πασης φυσεως, σεξουαλικες ανωμαλίες, παρα φυση σεξ μεταξυ ανδρων γυναικων, μετα του ιδιου φυλου, παιδεραστειες, αιμομιξίες, οργια κλπ.




Αυτά είναι τα στοιχεια με τα οποια ξεχωρίζουμε τους λαους που πιστευουν στον Εωσφορο.


Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως  
;

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται
,ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.  
Αναφερομαι παντοτε στους φοινικες-εβραιους που απο μονοθειστες της παλαιας διαθηκης και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες. 
Δεν αναφερομαι σε ολους τους εβραιους. 
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των εβραιων.   









Διαβάστε περισσότερα:http://kataggeilte.blogspot.com/search/label



ΠΟΙΟΙ ΕΣΤΗΣΑΝ ΤΙΣ ΠΛΕΚΤΑΝΕΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ ΤΩΝ ΠΕΡΣΙΚΩΝ ΠΟΛΕΜΩΝ ; (ΜΕΡΟΣ Β)

Διαβάστε περισσότερα:http://kataggeilte.blogspot.com/search/label/
 
































ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ-
ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ  ΜΕΝΕΞΕΝΟΣ



















ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΦΟΙΝΙΚΕΣ 
ΗΤΑΝ ΦΥΛΟ ΣΗΜΙΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ.


ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου