Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουλίου 17, 2010

"Καταγγελία για το Πλαίσιο"

Χθες πηγα για να αγορασω ενα φορητο υπολογιστη. ειχαν μια μεγαλη προσφορα εναν ACER Aspire 5739G που ειχε αρχικη γυρω στα 1000 ευρώ ΜΟΝΟ 499. Ε λεω θα τον παρω. Μιλαω με τον υπεύθυνο λεω θα τον παρω και κατα την...




διαρκεια τησ συμπληρωσης των στοιχειων μου μου λενε οτι διατηθεται μονο το εκθεσιακο. το σκεφτομαι το ξανασκεφτομαι αποφασιζω να τον παρω. ολα καλα χθες και σημερα το πρωι εως οτου το μεσημερακι μπηκα στο youtube. Θολώνει η εικονα αναβοσβήνει η οθονη, λεω ας ξαναπροσπαθησω. τα ιδια ακριβως βηματα, το ιδιο ακριβως προβλημα. παιρνω εναν ξαδερφο μου-pc ! freak τηλεφωνο μου λεει κατεβασε αυτο και αυτο και αν παλι κολλαει πανε και πες τους το.

εκανα οτι μου ειπε αλλα καμια τυχη. παιρνω τηλεφωνο στο "πλαισιο" (100 ωρες μεχρι να το σηκωσουν) και μου λενε ελα να το δουμε. παω μου λενε να κανουμε ενα restore και βλεπουμε. αν δεν φτιαξει το στελνουμε Αθηνα. με το που το ακουω λεω απο μεσα μου δεν γινονται αυτα μιασ μερασ υπολογηστης ειναι κ θα περιμενω ενα μηνα... Λεω ΑΜΕΣΩΣ σπουδαζω αγγλια και φευγω μεθαυριο και χρειαζομαι υπολογηστη δεν ξερω τι θα κανετε, κανονιστε. αφηνω τηλεφωνα και φευγω. Μεχρι τισ 8 θα σας παρουμε μου λενε. 8.15 παω απο εκει μονος μου γιατι προφανως και δεν με πηρανε ποÏ! �ε τηλεφωνο! τελικα υστερα απο αρκετη επιμονη με το που μπαινω στο καταστημα μου λεει ο υπευθυνος οτι κατ' εξαιρεση θα γινει επιστροφη του υπολογηστη και οτι μπορω να παρω καποιον αλλον γιατι ειχε σπασει η καρτα γραφικων.

μετα απο ολα αυτα θελω να συγχαρω τον πωλητη για την εξυπηρετηση αλλα και να καταγγειλω το πλαισιο για τουσ χαλασμενους υπολογηστες που μαλλον ενσυνηδητα πουλανε σε πολυ χαμηλες τιμεσ ουτως ςστε τα χρηματα μασ να πανε σιγουρα στην επειχηρηση τους."



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου