Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Φεβρουαρίου 11, 2011

Παρασκευή, 11 Φεβρουαρίου 2011

Φίλε εγώ δε θέλω να σχολιάσω τόσο την πράξη της εν λόγω εταιρίας όσο τα μαθηματικά σου! Λες και ξαναλές ότι αυξήθηκε η τιμή της σακούλας κατά 100%...

από 0,01 ευρώ πήγε στα 0,02! Δε μου λες λοιπόν... σαν τι άλλη αύξηση θα μπορούσε να πάρει κάτι που κοστίζει 1 λεπτό? 50%? Έχεις εσύ να δόσεις στο ταμείο 1,5 λεπτό? Για να σοβαρευόμαστε λίγο και όταν κάνουμε καταγγελίες να είναι όντως καταγγελίες και όχι ανούσια παιδιαρίστικα σχόλια! Ευχαριστώ!



Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου