Φίλε εγώ δε θέλω να σχολιάσω τόσο την πράξη της εν λόγω εταιρίας όσο τα μαθηματικά σου! Λες και ξαναλές ότι αυξήθηκε η τιμή της σακούλας κατά 100%...
από 0,01 ευρώ πήγε στα 0,02! Δε μου λες λοιπόν... σαν τι άλλη αύξηση θα μπορούσε να πάρει κάτι που κοστίζει 1 λεπτό? 50%? Έχεις εσύ να δόσεις στο ταμείο 1,5 λεπτό? Για να σοβαρευόμαστε λίγο και όταν κάνουμε καταγγελίες να είναι όντως καταγγελίες και όχι ανούσια παιδιαρίστικα σχόλια! Ευχαριστώ!
Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου