Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και στο Hotel Filoxenia στην Αράχωβα. Εκεί μάλιστα δεν έχουν και τρόπους και σου μιλάνε σαν να απευθύνονται σε ζώο. Καλό είναι λοιπόν όλους αυτούς τους " επιχειρηματίες " να τους βγάζουμε στα blogs ώστε ή να συμμορφωνούν ( πράγμα δύσκολο ) ή
να αποσυρθόυν και να τα κλείσουν. Και όλοι οι υπόλοιποι εκδρομείς να τους αποφεύγουν.
Αναγνώστρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου