Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Φεβρουαρίου 03, 2011

Καταγγελία για την εταιρία forthnet

Τα τελευταία 2 χρόνια είμαι σε συνεργασία για τηλέφωνο και ιντερνέτ στο σπίτι μου με την εταιρία forthnet. Τα προβλήματα είχαν ξεκινήσει από την αρχή κάποιες φορές διορθωνόντουσαν κάποιες άλλες φορές όχι.



Άλλες φορές απλά τα προσπερνούσα μιας και δεν είχα το χρόνο για να ασχοληθώ μαζί τους με αποτέλεσμα να πληρώνω συνεχώς.



Τα προβλήματα που έχουμε στη γραμμή είναι τα εξής.



Τηλεφωνικές συνδέσεις χάλια αν βάλουμε και δεύτερη τηλεφωνική συσκευή δεν δουλεύει ούτε η πρώτη αλλά ούτε και το ιντερνέτ με αποτέλεσμα να χρησιμοποιούμε μια συσκευή ασυμαρτη με ότι αυτό συνεπάγεται από την αποδεδειγμένη ακτινοβολία που βγάζουν τα ασύρματα τηλέφωνα.



Στο ιντερνέτ πότε δεν είδαμε τα υποτιθέμενα 24 mbit αλλά και σύμφωνα αν πάμε με το ‘’μέχρι 24αρα’’ της εταιρίας ποτέ δεν είδαμε πάνω από 6mbit και αυτό όταν θυμάται να λειτουργήσει. Ο τεχνικός της forthnet ήρθε αλλεπάλληλες φορές χωρίς να εντοπίζει πρόβλημα μέσα στο σπίτι μου αλλά έξω στης γραμμές , τώρα αν είναι από τον ΟΤΕ όπως συνηθίζουν να λένε στην εταιρία λίγο με ενδιαφέρει εμένα μιας και εμένα η συνεργασία μου είναι με την forthnet και σε αυτή πηγαίνουν τα χρήματα μου.



Γιατί λοιπόν εγώ επί δυο χρόνια να πληρώνω 24αρα και όχι μια 8αρα αρά σαφώς πολύ χαμηλότερα χρήματα στο λογαριασμό μου.



Να πω βέβαια ότι είχα μια μικρή πίστωση στο λογαριασμό μου όταν επί 2 μήνες δεν είχα τηλ και ιντερνέτ στο σπίτι από τεχνικό πρόβλημα δικό τους.



Αποφασίσαμε να βάλουμε την πρόσφορα της forthnet με την νόβα πήγαιναν όλα καλώς ως ότου άφησα έναν λογαριασμό απλήρωτο λόγο αδυναμίας μου λίγο πριν κλείσουμε χρόνο με την εταιρία. Άρχισαν τα τηλ για το λογαριασμό .



Όταν επιτέλους είχα τα χρήματα να πληρώσω τον λογαριασμό μια ΕΒΔΟΜΑΔΑ πριν κλείσω χρόνο , με πήραν τηλ από την εταιρία και μου διέκοψαν την προσφορά με το έτσι θέλω και με χρέωσαν ένα δυσνόητο ποσό για την διακοπή και τον οποίον έβαλαν στο λογαριασμό του τηλεφώνου και όχι της nova , να σημειώσω ότι λογαριασμό νόβα ποτέ δεν έλαβα και ούτε έχω λάβει πάντα από δική μου καλή θέληση πλήρωνα όταν πήγαινα να πληρώσω και το τηλέφωνο.



Εκτοτε και με δική απόφαση πληρώνω μονό τον λογαριασμό τηλεφώνου και όχι το επιπλέον ποσό που με έχουν χρεώσει βέβαια υποθέτω ότι είναι αυτό μιας και σε τηλεφωνική επικοινωνία με το τμήμα της forthnet δεν ήξεραν γιατί εμφανίζεται αυτή η χρέωση στο λογαριασμό μου.



Κατά καιρούς με παίρνουν και τηλ από την νόβα ότι αν πληρώσω τον λογαριασμό μου θα μου κάνουν επανασύνδεση χωρίς επιπλέον χρέωσης , σαφώς και δεν με ενδιαφέρει και σαφώς και δεν θα πάρετε χρήματα μέχρι να λυθούν τα προβλήματα.



Πριν λίγες μέρες αφού έχω πληρώσει ένα σκασμό λεφτά για αλλαγές στα τηλεφωνικά μου καλώδια μέσα στο σπίτι .



Αποφασίσαμε ότι δεν πάει άλλο η κατάσταση με την εν λόγο εταιρία και είπαμε να αλλάξουμε παροχο.



Κάναμε αίτηση σε άλλο παραχο και συγκεκριμένα στην εταιρία cyta μιας και πιο εξυπηρετική ήταν όταν είχαμε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους και μας έδωσαν και καλύτερη τιμή γιατί αυτή την στιγμή υπάρχουν 3 άνεργα άτομα στο σπίτι και είναι δύσκολη η οικονομική μας κατάσταση.

Μας ενημέρωσαν λοιπόν από την cyta ότι η forthnet μπλοκάρει την αίτηση με αίτημα ότι έχουμε χρωστούμενα σε αυτήν , να πω βέβαια ότι η λογαριασμοί τηλεφώνου πληρώνονται πάντα στην ώρα τους αλλά όχι αυτό το επιπλέον ποσό μου μας χρεώνουν.

Απαιτούμε λοιπόν από την ενλογο εταιρία την άμεση άρση της γραμμής ώστε να μεταφερθούμε σε άλλο παροχο της επιλογή μας.

Να μας πιστώσουν 2 χρονών χρήματα από το ιντερνέτ που πληρώναμε 24αρα ενώ κάλλιστα θα μπορούσαμε να έχουμε μια 8 αρα με σαφώς πολύ λιγότερα χρήματα!!!!!

Να μας δώσουν εγγράφως από πού είναι αυτά τα χρήματα που τους οφείλουμε και γιατί έχουμε αυτή την οφειλή.

Αναγνώστης

1 σχόλιο:

  1. αν θεωρείς ότι σου χρωστάνε γιατί δεν εφευγες πιο νωρίς?
    Πολύ αστεία η ιστορία σου. Σαν τον ροβινσόνα κρούσο. Παράπονα για ταχύτητα, για λογιστήριο, για νόβα για για για ...για όλα! ΄με ρέγουλα τα ψέματα πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή