Η συνήθεια που έχουν ορισμένες γονείς, δηλαδή να κρατούν στα χέρια τα παιδιά όταν μετακινούνται με το αυτοκίνητο, μπορεί να χαρακτηριστεί απλά δολοφονική. «Δεν θα πάθει τίποτα» ή «σε μένα θα τύχει;», είναι δύο από τις πιο συνηθισμένες απαντήσεις που μπορεί να εισπράξει κανείς εάν ρωτήσει γιατί δεν βάζετε το παιδί στο κάθισμά του;
Δυστυχώς όμως υπάρχουν αμέτρητες περιπτώσεις με δυστυχήματα στα όποια πρωταγωνιστές ήταν τα ίδια τα παιδιά, χωρίς αυτά να φταίνε σε τίποτα. Το σκηνικό το ίδιο. Μητέρα στο πίσω κάθισμα με το παιδί αγκαλιά. Ένα απότομο φρενάρισμα ή μία σύγκρουση και το κακό δεν αργεί να γίνει…
Δείτε το σοκαριστικό (σκηνοθετημένο) video που σκοπό έχει να προβληματίσει όλους τους γονείς που απλά δεν θέλουν να πιστέψουν το κακό που μπορεί να τους συμβεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου