Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 30, 2011

Η ασυνεπεια κοστιζει........!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Χθες κατα τις 12 βρεθηκα στο καταστημα της τραπεζας Alpha για να κανω μια μεταφορα απο εναν λογαριασμο μου στο τεβε για να καλυψω την δοση του.


Αφου βρεθηκα παγιδευμενος αναμεσα σε δυο κλειδωμενες πορτες(σαν ζωο στο κλουβι) περιμενα σε μια ουρα για 15 λεπτα περιπου οσπου να πλησιασω στο
ταμιο.Αφου εφτασα η ταμιας με μαλωσε που καθυστερισα να καταθεσω την δοση μου και πως θα επρεπε να πληρωσω 15 ευρω προμηθεια στην τραπεζα για καθε λογαριασμο του ΤΕΒΕ που θα πληρωνα.Εκεινη την στιγμη σκεπτομενος πως ειχα μαζι μου και το ΤΕΒΕ του αδελφου μου αποφασισα πως ηταν πεταμενα λεφτα και ζητησα απο την ταμια να μου δωσει το ποσο σε μετρητα για να παω στο ταχυδρομιο (που δεν θα με τιμωρουσε με 30 ευρω προτιμο).Με ενα χαμογελο στα χειλη μου ειπε πως δεν μπορουσε να μου δωσει τα χρηματα γιατι ειχα αλλαξει ταυτοτητα (μετα απο κλοπη) και δεν μπορουσε να μου πληρωσει τα ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ...Καπου εκει τα εχασα και αποφασισα να παω στην διευθηντρια να βγαλω μια ακρη...Της εξηγησα πως απο το 2007 που αλλαξα ταυτοτητα με εξυπηρετουν κανονικοτατα χωρις ποτε να μου πουν για το προβλημα με την ταυτοτητα(στο ιδιο καταστημα)...Αφου λοιπον μου κουνησε το δαχτυλο και μου ειπε πως η ασυνεπεια κοστιζει και καλα να παθω που καθυστερω τις πληρωμες μου(2 μερες πριν την διορια)μου ειπε πως το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι να πληρωσω μεσω του λογαριασμου μου +30 ευρω...Της ειπα λοιπον πως αυτο αποκλειεται και αυτο επισης ειναι παρανομο.Βαση λογικης εαν λογο αριθμου ταυτοτητας δεν μπορεις να μου δωσεις τα λεφτα μου προφανως δεν μπορεις να τα δωσεις πουθενα.Εαν ομως πληρωνα την προμηθεια θα το εκαναν...Τελικα μεσω πατρων και αφου τραβηξα την μητερα μου (που ευτυχως ειχα στο βιβλιαριο)απο την αλλη ακρη της αθηνας, πηγα σε αλλο καταστημα της ιδιας τραπεζας οπου και μου ειπαν πως προμηθεια δεν υπαρχει για συνδιαλλαγη με το ΤΕΒΕ...Ετσι λοιπον η κυρια διευθηντρια της Alpha ζωγραφου μπορει να φορα τα δαχτυλιδια στο δαχτυλο που χρησιμοποιει για να μειωσει τον καθε πελατη της αφου τον κλεψει....Κυρια μου θα σας ξαναδω!!!



Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου