Τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης προχωρούν σε 24ωρη απεργία την ερχόμενη Δευτέρα 28 Μαΐου. Το αίτημα των εργαζομένων είναι η.....
υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας.
Στην κινητοποίηση συμμετέχουν η ΕΣΗΕΑ και τα άλλα Σωματεία που μετέχουν στο Διασωματειακό, ενώ συμπαρατάχθηκε και η ΠΟΕΣΥ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου