«Η κατάσταση στην οδό Ούλαφ Πάλμε είναι πολύ επικίνδυνη για τους οδηγούς που περνάνε το βράδυ.
Τα συνεργεία που κάνουν τις εργασίες, έχουν τοποθετήσει γύρω από τα φρεάτια, σίδερα οικοδομής καρφωμένα στην άσφαλτο.Τα έχουν τυλίξει με κόκκινες κορδέλες και τα άφησαν εκεί στη μέση του δρόμου.
Από τη γέφυρα της εθνικής στην πλατεία Σινάνη, μέχρι ψηλά στις Μεσαμπελιές υπάρχουν τουλάχιστον 4-5 φρεάτια, με τα σίδερα γύρω τους να εξέχουν στη μέση του δρόμου.
Δεν υπάρχουν ούτε φωτεινοί σηματοδότες, ούτε καν ανακλαστικές πινακίδες. Πρέπει να γίνει κάποιο ατύχημα για να τοποθετηθούν όλα αυτά;»

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου