Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαρτίου 22, 2013

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: «ΕΛΑ ΑΓΑΠΟΥΛΑ ΝΑ ΤΑ ΑΡΠΑΞΟΥΜΕ»

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 wind
ΤΟ ΣΠΟΤ ΤΗΣ WIND «ΑΓΑΠΟΥΛΑ ΠΕΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΣΩ» ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ‼!
Το τηλεοπτικό σποτ της Wind μετά από
καταγγελία αναγνώστη στο Μακελειό φαίνεται πως τελικά δεν έχει ως στόχο τον ικανοποιημένο πελάτη, αλλά τον ικανοποιημένο φορέα που εάν δεν πληρώσεις σου «κόβει» τις παροχές. Και φυσικά θα μου πείτε, αυτό είναι φυσιολογικό! Ναι, θα ήταν στην περίπτωση που και ο «φορέας» είναι αλάνθαστος και άψογος στις παροχές του. Γιατί πώς να το κάνουμε κύριοι; Δεν γίνεται να έχετε μόνο απαιτήσεις και όχι υποχρεώσεις‼!
Οι υπάλληλοι των περισσότερων εταιρειών, έχουν πάντα μια «καλή» απάντηση να σου δώσουν για να σου κλείσουν το στόμα. Δεν δέχονται όμως καμία δικαιολογία όταν έρχεται η ώρα της είσπραξης. Με αποτέλεσμα ακόμα και στους καλύτερους πελάτες (που στις μέρες μας είναι απλά αυτοί που πληρώνουν στην ώρα τους) να κόβουν τις παροχές τους (ακόμα και αν αυτές είναι πρώτης ανάγκης, όπως το να έχει κανείς τηλέφωνο) για λίγα ευρώ, τα οποία απλά καθυστέρησαν να πάρουν‼! Όταν όμως εκείνοι έπαιρναν «καταλάθος» σύμφωνα με την καταγγελία μερικά ευρώ παραπάνω, δεν τους ένοιαζε! Ούτε συγγνώμη στον πελάτη που έτυχε να το προσέξει. Και αν δεν το είχε προσέξει; Μήπως θα το βλέπατε εσείς το λάθος και θα του επιστρέφατε τα χρήματα;
Σύμφωνα με καταγγελίες που έχουν γίνει στον ΕΕΤΤ δεν είναι λίγοι οι πελάτες που έχουν αναφέρει ελλιπείς παροχές ή αδυναμία παροχής όπως για παράδειγμα στο ίντερνετ. Μήπως τότε η εταιρεία δεν χρέωσε τους παραπονεμένους πελάτες στον λογαριασμό του μήνα κανονικά;
Ε, λοιπόν η εταιρεία χρεώνει είτε παρέχει είτε όχι. Όταν όμως πρόκειται να εισπράξει με ένα μήνυμα σε ενημερώνει ότι έχεις καθυστερήσει και την επόμενη μέρα απλά σου κόβει την δυνατότητα των εξερχόμενων κλήσεων. Ούτε καν την ίδια την εταιρεία δεν μπορείς να πάρεις από το κομμένο τηλέφωνο για να τους ενημερώσεις‼!
Ωστόσο κύριοι να σας θυμίσουμε ότι το Σάββατο 16/ 3 η Wind – κανέναν κατάστημα – δεν δεχόταν λογαριασμούς (προφανώς θέμα συστήματος). Πως λοιπόν κόβεται το κινητό σε έναν άνθρωπο ο οποίος μπορεί να εργάζεται και την μοναδική μέρα που μπορεί να πληρώσει εσείς δεν δέχεστε πληρωμές;
Διαβάστε την καταγγελία που έλαβε το Μακελειό, από τον αναγνώστη και πελάτη της Wind (τα στοιχεία του καταγγέλλοντα στην διάθεση όποιου τα ζητήσει):
Καλησπέρα, ονομάζομαι Σ. Θ κάτοικος Ελευσίνας. Είμαι 31 χρονών και παντρεμένος. Θέλω να καταγγείλω την «Κυρία Wind» για φραγή της τηλεφωνικής μου γραμμής (τηλέφωνο – ίντερνετ) για το φανταστικό ποσό των 26,00 ευρώ‼! Περιληπτικά σας αναφέρω τα ακόλουθα με τίτλο : «Αγαπούλα, πέσε για να πέσω».
Καλησπέρα σε όλους. Λοιπόν, σίγουρα έχετε δει όλοι την περιβόητη διαφήμιση της εταιρίας τηλεφωνίας Wind στην οποία ο πρόεδρος λέει «Αγαπούλα;;;; Πέσε για να πέσω...». Όλοι γελάσαμε, όμως πίσω από αυτή τη φράση κρύβεται το αληθινό πρόσωπο της συγκεκριμένης εταιρίας... Παρακαλώ πολύ διαβάστε το για να καταλάβετε όσοι έχετε σκοπό να κάνετε συμβόλαιο με την «Κυρία Wind» για το ποιόν της εταιρίας.
Από Νοέμβρη έως Ιανουάριο στους λογαριασμούς, υπήρχε ένα μικρό φούσκωμα 3-4 ευρώ έκαστος το μήνα, άνευ λόγου και αιτίας (το οποίο το διαπιστώσαμε κοιτάζοντας τους προηγούμενους λογαριασμούς...) Αφού πήγα και στο κατάστημα και επικοινώνησα με την εταιρία 2 – 3 φορές, παραδέχτηκαν όντως το λάθος τους, το οποίο μπήκε πιστωτικό σε επόμενους λογαριασμούς. Πέραν τούτου ούτε μια συγγνώμη, φυσικά. Δεν ξέρω‼! Μήπως έφταιγα εγώ τελικά που με χρέωναν παραπάνω;;; Όφειλε πάντως η εταιρία εκτός από το «να ακούσουμε» ότι, «ναι κύριε Σ. Θ έγινε λάθος το οποίο θα σας πιστωθεί»...
Και πάμε στο καλύτερο τώρα. Δηλαδή στο πέσε για να πέσω. Λοιπόν ο λογαριασμός που έπρεπε να πληρωθεί έως τις 04/03 είναι το ποσό των 26,00 ευρώ. Στις 13/03 ήρθε μήνυμα στο κινητό μου προς εξόφληση του λογαριασμού ώστε να μην γίενι φραγή του ίντερνετ.
Από την επόμενη 14/03 που δεν είχα πάει να πληρώσω το λογαριασμό, ακολούθησε η φραγή. Για το ιλιγγιώδες ποσό των 26,00 ευρώ και για καθυστέρηση 10 ημερών, η «Κυρία Wind» είπε εν ολίγοις : «Αγαπούλα, πέσε για να πέσω»‼!
Για 26,00 ευρώ επαναλαμβάνω! Τα συμπεράσματα δικά σας κύριοι...
Υ.Γ Το ότι μπορεί το 4ήμερο (λόγω και της αργίας της Κ. Δευτέρας) να χρειαζόταν να παίρναμε ένα επείγον τηλέφωνο, φαντάζομαι ότι δεν απασχολεί κανέναν εκεί μέσα;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου