Το kataggeilte blog σε επικοινωνία που είχε μαζί του
ενημερώθηκε ότι εκ παραδρομής ανεγράφη
στο ΦΕΚ διορισμού του ως τοπογράφος μηχανικός
και όχι ως συνταξιούχος στρατιωτικός.
Επίσης μας ενημέρωσε
ότι για το θέμα των Ρομά που φέρεται αναμεμιγμένος από διάφορα blog ουδέποτε αναμίχτηκε αλλά ούτε και κατηγορήθηκε
από κανένα,
Το θέμα αυτό έχει παραπεμφθεί στη δικαιοσύνη η οποία και τελικώς
θα αποφασίσει σχετικά.
ΣΣ.kataggeilte.blog
Πιστεύουμε ότι όσα τα χρόνια ο κος Ανδριανάκης ασχολείται με τα κοινά στο Χαλάνδρι είτε ως πρόεδρος των παιδικών
σταθμών είτε ως Αντ/ρχος τεχνικών υπηρεσιών & περιβάλλοντος είτε ως Δημοτικός σύμβουλος, αντιμετώπισε όλα
τα προβλήματα με μεθοδικότητα εργατικότητα
και έχει να παρουσιάσει από όλες τις θέσεις που ανέλαβε σοβαρότατο έργο,
χωρίς φανφάρες και εντυπωσιασμούς, πάντα σεμνός και ανιδιοτελής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου