Η ζέστη έχει πιάσει πια για τα καλά, με τις θερμοκρασίες να χτυπούν κόκκινο! Έτσι και η εντυπωσιακή κυρία φόρεσε το…
ερυθρόλευκο μαγιό της και πήγε να κάνει τη βουτιά της, κλέβοντας για ακόμα μία φορά τις εντυπώσεις. Ο φωτογραφικός φακός του entertv.gr απαθανάτισε την Δήμητρα Αλεξανδράκη στην παραλία!


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου