Γραμμένο πάνω από την είσοδο σπιτιού κάπου στην ανατολική Αττική.Μεγάλη αλήθεια για το εφήμερο της ύπαρξής μας…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου