
Nikos Roussis
Πληροφορήθηκα ότι, στην εκπομπή Λυριτζή-Οικονόμου, ο Φίλης, γεμάτος παράπονο για την ...αδικία, δήλωσε
"και μένα με λένε χοντρό"
..και κανένας από τους δυό δεν του είπε:
"Τι θα πεί σε λένε χοντρό? Δεν είσαι? Ενα τσουβάλι με σκατά είσαι, γιατί δεν συμφιλιώνεσαι με τον εαυτό σου, μωρή κουραδομηχανή?"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου