Σας στελνω την εμπειρια μου με την εταιρεια...Πλαισιο καθως την προηγουμενη εβδομαδα αγορασα εναν νεο σκληρο δισκο μεγαλης χωρητικοτητας γνωστης εταιρειας και η πληρωμη εγινε με την πιστωτικη μου καρτα με ατοκες δοσεις.
Οταν συνεδεσα τον δισκο στον υπολογιστη μου ακουγοταν ενας μηχανικος θορυβος ο υπολογιστης αργουσε να ξεκινησει παρολο που εχει ssd σκληρο για το λειτουργικο του για τους γνωριζοντες και δεν αναγνωριζε και το νεο σκληρο που αγορασα.
Οπως καθε νοημων ανθρωπος επεστρεψα στο καταστημα με την αποδειξη και την αρχικη συσκευασια σακουλακι και στο service με το που βλεπουν τον σκληρο παρολο που τους ανεφερα για το θορυβο κοιτανε τις υποδοχες και βλεπουν λιγο σπασμενο το πλαστικο οποτε το βγαζουμ φωτογραφια και θα το στειλουμε στην προμηθευτρια εταιρεια να μας πει.
Εννοειται πως αυτο ειναι κατι που αυτοματα το βγαζει το προιον εκτος εγγυησης.
Τους ανεφερα οτι εγω το βλεπω το σπασιμο πρωτη φορα απο τα χερια μου δεν επεσε απλα το κουμπωσα και ακουσα τον θορυβο για αυτο και τον εφερα πισω να μου δωσετε καινουργιο καθως για καινουργιο πληρωσα.
Και ακριβως επειδη θεωρουνται μεγαλη εταιρεια ο θεος να την κανει δεν ζητησα να ανοιχτη η συσκευασια οταν τον πρωτοαγορασα γιατι θα το ειχαμε δει εκει μαζι και θα μου εδιναν προφανως αλλο. Δεν προχωρησαν σε καμια ενεργεια τηλεφωνα μονο απο την πλευρα μου δεν γινεται αλλαγη ειναι εκτος εγγυησης και μαλιστα μου προτειναν αγορα νεου με χαμηλοτερη τιμη.
Το προιον ειναι εμφανες οτι εχει πεσει και σπασει το πλαστικο του σε περιβαλλον καταστηματος αλλα που να το αποδειξεις.
Οποτε καλο ειναι απο το να χασκογελανε μες το καταστημα οι υπαλληλοι να τσεκαρουν τα προιοντα που εχουν στα ραφια και στα blister τους προς πωληση και να αφαιρεσουν τα ελλατωματικα γιατι ειναι τοσο μεγαλη η εμπορικη τους αλητεια που υπονοουν οτι το εκανε ο πελατης ο οποιος μπαινει για να αγορασει νεα προιοντα τουλαχιστον οχι φθαρμενα σπασμενα ειδικα στην περιπτωση σκληρων δισκων που αυτοματα τα θετει εκτος εγγυησης.
Και η τακτικη τους εσεις το κανατε οποτε ειναι εκτος εγγυησης δεν το δεχεται ο προμηθευτης και το πλαισιο καλυμενο. Αντι ο διευθυντης του καταστηματος να διερωτηθει οτι ισως να μην το εκανε ο πελατης μα εσπασε εδω μεσα σε καποια μεταφορα η τουλαχιστον να φροντισει να μην εχει στα ραφια ελλατωματικα προιοντα μου απαντησε οτι δεν γινεται τιποτα και οτι εαν μου εδινε καινουργιο θα ζημιονοταν το καταστημα του με τον ελλατωματικο που στην τελικη εξαρχης ειχε στο blister στο καταστημα του.
Δυστυχως εταιρειες σαν και αυτες ζουν και βασιλευουν στην αγορα μας με προσωπικο με ετοιμες απαντησεις για ολα και στελεχη που κρυβονται πισω απο τα τηλεφωνα. Παρακαλω οπως το δημοσιευσεται στο blog σας για να γνωριζει ο κοσμος για την εμπορικη αλητεια της ελληνικης αγορας.
Σας ευχαριστω
Αναγνώστης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου