έκλαιγα. Πόνεσα πάρα πολύ» ήταν τα πρώτα λόγια ενός αυτόπτη μάρτυρα και κατοίκου της περιοχής του Αδένδρου που «είδε τον χάρο με τον μάτια του», όπως χαρακτηριστικά είπα, συγκινημένος.
Δύο νεκροί και δώδεκα τραυματίες είναι ο τραγικός απολογισμός του σιδηροδρομικού δυστυχήματος από τον εκτροχιασμό της αμαξοστοιχίας Intercity.
Δείτε το βίντεο:
Οι πρώτες πρωινές εικόνες από την τραγωδία του σιδηροδρομικού δυστυχήματος

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου