Σας παραθέτω αποσπάσματα από το διαδικτυακό δημοσίευμα του Ιστολογίου http://www.noiazomai.net/ioio.html, σχετικά με τη συνάντηση του Στρατηγού Μακρυγιάννη με τον προφητευόμενο
βασιλέα Ιωάννη. "Ο αναμενόμενος άγιος Βασιλέας Ιωάννης, για τον οποίο έχουν μιλήσει, προφητείες, Άγιοι και σύγχρονοι Γέροντες, είχε εμφανιστεί προσωπικά και ολοζώντανα στις 20 Δεκεμβρίου 1849 μ.Χ. στον ίδιο τον ευσεβέστατο Στρατηγό Μακρυγιάννη, ο οποίος κατέγραψε λεπτομερώς τις εμφανίσεις αυτές και άλλα θαύματα και φανερώσεις του Θεού, της Θεοτόκου και των Αγίων, σε ιδιαίτερα χειρόγραφά του, παντελώς άγνωστα για ολόκληρες δεκαετίες! Είχαν περιέλθει στα χέρια του Γιάννη Βλαχογιάννη ίσως το 1936.
Ο Βλαχογιάννης, που εξέδωσε τα γνωστά, πρώτα «Απομνημονεύματα» του Στρατηγού, έδωσε στα χρόνια της Κατοχής τα δεύτερα αυτά, άγνωστα απομνημονεύματα στον βοηθό του Άγγελο Παπακώστα, ο οποίος ολοκλήρωσε τη μεταγραφή δεκαετίες μετά, το 1977 και προχώρησε σε μια τελική μορφή το 1980, παραδίδοντάς την επίπονη και μακροχρόνια εργασία του στο Μορφωτικό Ίδρυμα της Εθνικής Τράπεζας, το οποίο και εξέδωσε τελικά τα δεύτερα αυτά, εντελώς άγνωστα και συγκλονιστικά κείμενα του Στρατηγού, με τίτλο «Οράματα και Θάματα», 120 σχεδόν χρόνια μετά την κοίμησή του ! "
"…Τότε μου λέγει (ο Θεός): Μην κλαις, Γιάννη, και όσα περικαλιέσαι, και την πατρίδα σου θ’ αναστήσω και την θρησκεία σου και γενικώς την ανθρωπότητα, με τον καιρό τους, Γιάννη, δεν είναι η ώρα η διορισμένη ακόμα. και θα ιδείτε, όλοι όσοι πηγαίνουν κόντρα της θελήσεώς μου. και δικούς σας και άλλους, θα σας λευτερώσω από τους αναθεματισμένους και θα σας δώσω την μεγάλη κορόνα! "
"Οι εμφανίσεις που περιγράφει ο Μακρυγιάννης είναι συγκλονιστικές και σπάνιες! Δικαιολογούνται δε απόλυτα από την εντατική πνευματική ζωή του, την οποία επιβεβαίωσε και ο Γέροντας Παΐσιος, τις ασταμάτητες προσευχές του, τις αμέτρητες καθημερινές γονυκλισίες και μετάνοιές του (πάνω από 1.300 την ημέρα και 3.300 το Μεγαλοβδόμαδο), τα κομποσκοίνια του, τον «κανόνα» του δηλαδή, που τον έκανε κυριολεκτικά ως μεγαλόσχημος μοναχός… Άλλωστε ο ίδιος ο Χριστός είπε: «μακάριοι οι καθαροί τη καρδία, ότι αυτοί τον Θεόν όψονται".
«Μια βραδιά κοιμόμουν μέσα εις τις εικόνες (είχα εκεί το γιατάκι μου)….. και με πήραν και με πήγαν απάνω, σε μια πεδιάδα, όμως πολλά λυπηρή….. Κολλώντας εις την πεδιάδα εκείνη, ήταν ο αφέντης μας (σ.σ. Πατήρ), εις το δεξιόν του ο Χριστός, εις το δεξιόν του Χριστού η Θεοτόκο και ως δώδεκα άγιοι (τον άγιον Γιάννη τον Βαφτιστή τον γνώρισα πολύ καλά), και ήταν όλοι εις τα μαύρα, ο αφέντης και οι άλλοι όλοι, και κάθονταν. Εις το αριστερόν μέρος ήταν όσοι είχαν εγκλήματα πολλά και όσοι είχαν παιδιά βαφτισμένα και έκαναν αμαρτία με τις κουμπάρες τους, και όσοι κορίτσια έφθειραν, ήταν και άλλοι πολλοί εγκληματίες….. ύστερα παρουσιάζεται εμπροστά εις το κριτήριον ένα πράγμα, το μεγαλύτερον και αγριότερον θερίον, και ανοιχτό το στόμα του, και από μέσα του έβγαιναν λογιών των λογιών φωτιές, σαν μιναρέδες, και μπροστά ερχόταν οι φωτιές….. εις το πύρι, εις το πύρι, εις το πύρι το εξώτερον! Και φορτωμένους τους ρίχναν εκεί μέσα. τότε τα παιδιά τα ξαναβάφτιζε ο α-Γιάννης με τους αγίους, καθώς τα βαφτίζομεν εδώ…. Τότε, αδελφοί, εβλέπετε την μεγάλη οργή του Θεού και της βασιλείας του και την μεγάλην αγανάχτησην. Τότε έβλεπες βασιλείς λογιών των λογιών, και φραγκοφορεμένους και από τις δικές μας φορεσιές, οπού έλεγαν «Εις το πυρί» και πέφταν εκεί μέσα εις το πύρινον καμίνι, εις τους άγριου θεριού το στόμα. Τότε παρουσιάζει και τον βασιλέα μας (σ.σ. Όθωνα) και τους οπαδούς του και την βασίλισσά μας γυμνούς, και αφού τους γύμνωσαν, πάνε όλοι μέσα εκεί εις το πύρινο καμίνι, και ο Κωλέττης και οι οπαδοί του…..
…Αφού γύμνωσε τον βασιλέα μας και βασίλισσά μας, ευθύς έντυσε έναν γέρο με γένια και τον ευλόγησεν ο αφέντης μας και όλοι, και τον έβαλε εις τα δεξιά του…»
(Σχόλιό μας: φοβερή εικόνα της Κρίσεως και Κολάσεως, με ρητή καταδίκη συγκεκριμένων αμαρτημάτων που προκαλούν οργή στον Θεό, αλλά και Κυβερνητών – Βασιλέων, που διακόνησαν αντίθετα με το θέλημα Του το λαό τους – Το πιο φοβερό όμως είναι ότι Μακρυγιάννης βλέπει στον ύπνο του την αφαίρεση της βασιλικής εξουσίας από τον Όθωνα, όπως έγινε και στην πραγματικότητα και το ντύσιμο με τα βασιλικά ρούχα, δηλαδή την παράδοση της βασιλικής εξουσίας σε έναν μεγάλο στην ηλικία με γένια, τον οποίο ευλόγησε ο Θεός και τον έβαλε στα δεξιά Του, πράξη μεγάλης θείας ευαρέσκειας, που γίνεται συνήθως για Αγίους).
«Μιαν αυγή έκανα την προσευχή μου και ήμουν πολύ μέσα, εις τις εικόνες, και ήμουν και κρυγιωμένος και αποσταμένος και πονεμένος. ανοίγω την πόρτα, βλέπω εις την σάλα έναν με γένια, σαν καλόγερον. τον καλημερώ, του λέγω: Γέροντα, κόπιασε μέσα εις την κάμαρη, ότι δεν μπορώ να σταθώ αυτού – ήτον κοντά τα έβγα του Δεκεμβρίου, 20 (σ.σ. 1849), και ήτον κρύγιον πολύ. Έρχεται μέσα και κάθεται γοναστικώς μπροστά μου. Του λέγω: Αυτό είναι τυραγνικόν έργον. Τον πήρα πλησίον μου. μου λέγει: Σου φέρνω ευκές και ευλογίες από τον αφέντη μας, εσένα και όλης της συντροφιάς σου. Του λέγω: Ποιος είναι ο αφέντης; και συντροφιά δεν έχω. – Ο άνωθεν είναι, και ξέρει και σένα και την συντροφιά σου. – Τι άξιος είμαι εγώ δι΄ αυτά οπού μου λες! σήκω να πάμε μέσα, εις τις εικόνες. Πήγαμεν εκεί, λέγω τρεις φορές: Κύριε, Κύριε, Κύριε, ετούτος ο άνθρωπος ήρθε εις το σπίτι μου και μου λέγει λόγια όπου εγώ είμαι ανάξιος. Και αν είναι αληθινός, να είναι η ευχή και η ευλογία της παντοδυναμίας σου και της βασιλείας σου, ειδέ και είναι επίβουλος, να γένει στάχτη, έξω από το σπίτι μου! Τότε ορκίζεται και αυτός και κλαίγει. Έκαμα τρεις μετάνοιες, το ίδιον και αυτός. Πήρα να του φιλήσω το χέρι του, δεν μου το ΄δωσε, μου είπε ότι δεν είναι γερωμένος… …Μου είπε ότι θα ΄ρθουνε βρωμερά έθνη αναντίον της πατρίδος και θρησκείας, να είστε προσεχτικοί και μεγάλη ομόνοια αναμεταξύ σας, και όταν να ιδείς τίποτας, τελειώνοντας αυτό να κινηθείς με όσους μπορέσεις…»
(Σχόλιό μας: πρόκειται για πραγματική φανέρωση του γέροντα Βασιλέα, του «Επιτρόπου», στον Μακρυγιάννη! Δεν τον είδε στον ύπνο του, αλλά οφθαλμοφανώς! Τον φιλοξένησε και συζήτησε μαζί του στις 20 Δεκεμβρίου 1849 μ.Χ.! Μας δίνει δε πολύ σημαντικές λεπτομέρειες για τον Βασιλέα- Επίτροπο, ο οποίος έχει γενιάδα σαν καλογέρου, αλλά δεν είναι Ιερωμένος! Εν τω μεταξύ τότε, 1849, προλέγεται η εμφάνιση «βρωμερών εθνών» κατά της πατρίδος και της θρησκείας και συστήνεται ενότητα…. Αρκεί να θυμηθεί κανείς ότι δύο φορές κομματιάστηκε στα δύο η Ελλάδα, μια με τον Εθνικό Διχασμό και μια με τον Εμφύλιο Πόλεμο, με τραγικές συνέπειες… ενώ πολλοί φοβούνται νέο «εμφύλιο» στις μέρες μας, με αφορμή τα σκληρά μέτρα των μνημονίων)
Παρακάτω συνεχίζει ο Μακρυγιάννης τις ερωτήσεις, πρόσωπο προς πρόσωπο και με τον Άγιο Βασιλέα, που αποκαλύπτει τώρα και το όνομά του:
«…Ξηγήσου με πλατύτερα. Τι είσαι και πώς ήρθες; Μου λέγει: Εγώ ήμουν εις τον Άγιον Τάφο αρκετόν καιρόν, και μιαν βραδιά είδα τον Παντοκράτορα και όλη του την βασιλείαν – και με λένε Γιάννη - και μου λέγει: «Γιάννη, Γιάννη, Γιάννη, εσύ ΄σαι ο επίτροπος της βασιλείας μου, και καθώς φέρνεσαι να μην αλλάξεις τρίχα, είσαι χαμένος και εδώ και εις την άλλη ζωή». Αυτό το είδα τρεις βραδιές εις τον ύπνο μου. ύστερα έρχεται και μου λέγει να ειπώ του γούμενου και των αλλονών ολονών, με τα ονόματά τους, ξεχωριστά, να μην ξέρει ένας τον άλλον, να τ’ς ειπώ τι ‘ναι αυτά οπού κάνουν και που ακολούθησαν το ναόν μου. είτε θα ΄ρθουν εις τον δρόμο τους και να μετανοήσουν, είτε θα ιδούνε πράματα και εδώ και εις την άλλη ζωή. θα τους στείλω εις το ιπύρι να καίγονται μαζί με τους άλλους. Πήγε και είπε όλα αυτά. Τ΄ άιο-Κωνσταντίνου, στα 1844, τον πήραν και πήγαν εις την Κωνσταντινούπολη, και εις την Αγίας Σοφίαν τον χειροτόνησαν. βλέπει αυτά όλα εις τον ύπνο του. Περνώντας κάμποσος καιρός, του λένε να βρεθεί εις την Κωνσταντινούπολη. Πήγε εκεί και του έβαλαν την κορόνα, και του λέγει: Εσύ ΄σαι ο πρόεδρος της πιτροπής της βασιλείας μου, όταν θα ‘ρθει η ώρα μου η διορισμένη. Και του είπε να ‘χει δικιοσύνη, και άλλες πολλές διάτες. Του παρουσιάζουν τον σουλτάνο σ΄ ένα παλιό σκαμνί, και τον δικό μας τον βασιλέα το ίδιον, και του είπε τότε, θα πάνε εις το ιπύρι εις το εξώτερον και οι δύο ετούτοι. τον παίρνουν ύστερα – όχι εις τον ύπνον, ζωντανόν – και τον πάνε σε όλες τις εκκλησίες να τις φκιάσει, και σε όλα τα τζαμιά, και του είπαν, όταν είναι ο καιρός οπού θα πιτροπέψει, του είπαν το κάθε τζαμί τι εκκλησία να γένει. Τους λέγει: Πότε είναι; - Ούτε να ρωτάς δια τον καιρόν, ότι όθεν σε διατάττω, να είσαι έτοιμος και χωρίς να ξετάζεις…»
«…Ο αφέντης μας μου είπε να ΄ρθω εδώ δια σέναν, πρώτα να μην λυπάσαι, και όταν είναι η ώρα του, είσαι σημαιοφόρος εσύ και θα σε ακολουθήσουνε πολλοί, και ο σταυρός ομπρός, και όταν να είναι αυτείνη η ώρα, πρώτα θα ιδείς ότι θα χαθεί τούτος ο Σαββατιανός από την οργή του αφεντός μας, ότι έχυσε και χύνει τόσα αθώατα αίματα, και τότε ματαφωτίζεσαι. και όταν κινηθείτε, να είστε δίκιοι και μονιασμένοι εις τον δρόμον, και θα βγούνε και πολλά κεκρυμμένα άγια κορμιά έξω, και τότε, έρχοντας και εσείς, θα μπω στην επιτροπή του αφεντός μας. και τώρα, με τα βρωμερά έθνη οπού θα σας πλακώσουνε και να σας χάσουνε, ομόνοιαν αναμεταξύ σας, να μην χαθείτε και χυθούνε και αθώα αίματα, ότι αυτό δεν τον θέλει ο αφέντης μας. αυτό μου είπε και μου λέγει, και είναι μπρος μας – ό,τι μου λέγει σου λέγω. Καθίσαμεν περίτου από πέντε ώρες. του λέγω: Δάσκαλε, δεν κάθεσαι εδώ απόψε; Δεν μπορώ, τέκνο μου, μου λέγει, ότι με βιάζει. θα κατέβω εις τον Περαία, και από κει μου είπε να πάγω εις την Ύδρα. τι θα κάμω και πού αλλού θα πάγω, και εγώ δεν ξέρω. Η ηλικία του ήταν ως εξήντα πέντε, εβδομήντα. Όχι γερής κράσης, μέτριο μπόγι, και όλο χαρούμενος, γλυκός άνθρωπος πολύ, και έφυγε και μου είπε: Πρώτα ο Θεός, θα σμίξομεν εκεί οπού θα βλογήσει ο αφέντης μας. αλλά το κακό είναι, μου είπε, ότι είναι σε μεγάλη αγανάχτησην αναντίον μας, και δικια η αγανάχτησή του, και λέγει: Εγώ να αγωνίζομαι ολοένα να τους σώσω, και αυτείνοι, οι αχάριστοι, και μ΄ αρνιώνται και με κακομεταχειρίζονται! Δεν μπορώ, παιδί μου, μου λέγει, να σου παραστήσω την αγανάχτησήν του, οπού ΄χει σε τούτους εδώ μέσα εις το βασίλειόν σας, και η μεγάλη η ασωτία, και εκείνο το τρομερόν εις την Σύρα, πατέρας με το παιδί του παιδί! Ού ακούστη αυτό; Ποιόν ζώον και ποιον θερίον κάνει αυτό; Ο άνθρωπος! Και έκλαιγε σαν μικρόν παιδί και είπε: Ο Θεός από αυτά μας εσιχάθη, και η Θεοτόκο τον περικαλεί να μην χαθούνε και οι αθώοι. Σηκώθηκε και έφυγε. Δεν έχω την θύμησην καλά αν ήταν αυτός ο ίδιος εις την παντοδυναμίαν του, τότε εις το κριτήριόν του, οπού τον είχε εις το δεξιόν του, και εις την Αγίαν Σοφίαν – δεν μόρχεται εις την θύμησην».
(Σχόλιό μας: ο Βασιλέας Ιωάννης επιβεβαιώνει στον Μακρυγιάννη ότι ο Στρατηγός θα είναι Σημαιοφόρος, όταν έρθει η ώρα του Θεού η ορισμένη! Ενώ πρωτύτερα ο ίδιος ο Θεός τον αποκάλεσε παρομοίως ως «πρόδρομο» της Επιτροπής Του! Και μάλιστα ο Βασιλέας-Επίτροπος, του αναφέρει πρόσωπο προς πρόσωπο, ότι τότε, όταν κινηθούν, να είναι μονιασμένοι και ότι θα αναστηθούν Άγιοι και έπειτα ο Ιωάννης θα γίνει Βασιλέας-Επίτροπος εις την Πόλη! Και το ερώτημα είναι πώς αυτός ο άγιος Έλληνας, ο Μακρυγιάννης, θα είναι Σημαιοφόρος; Θα αναστηθεί και αυτός τότε μαζί με άλλους; Πώς αλλιώς θα είναι μπροστάρης, υποκινητής, όπως και στην Επανάσταση του 1843 κατά του Όθωνα και υπέρ της παραχώρησης Συντάγματος στο Όνομα της Αγίας Τριάδος; Μήπως πρόκειται για νέα Επανάσταση, για νέο Κίνημα πιστών Χριστιανών με πρότυπο εκείνη του Μακρυγιάννη, τότε που ο Όθωνας ακριβώς ίδια με τώρα, έκοψε τους μισθούς και απέλυσε πολλούς υπαλλήλους, για να εξυπηρετήσει τα Δάνεια των Ξένων που απαίτησαν βάση των τότε Μνημονίων επιστροφή των δόσεων των Δανείων που μας είχαν δοθεί, προκαλώντας έτσι έκρηξη του λαού, που όμως αλλιώς την περίμεναν και αλλιώς τους ήρθε, λογαριάζοντας χωρίς τον ευσεβή Μακρυγιάννη; Τέτοιους παρόμοιους όρους έχουν και οι τωρινές Δανειακές Συμβάσεις, με αποτέλεσμα όταν θελήσουν οι ξένοι, σταματώντας τις δόσεις ή απαιτώντας και την επιστροφή καταβληθέντων, μπορούν απότομα να προκαλέσουν χάος και εξέγερση στην Ελλάδα, μέχρι και Εμφύλιο, και να ρίξουν οποιαδήποτε Κυβέρνηση… Γι αυτό θέλει σύνεση και προσοχή και «ο σταυρός ομπρός»… Όπως πράττει στις μέρες μας η «ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ»… Γιατί εκείνο που ώθησε τον Μακρυγιάννη στην Επανάσταση, στο Κίνημα του 1843, όπου τους είχε ορκίσει όλους, ήταν η προστασία πρώτα της Πίστης που θέλαν να αφανίσουν ο Όθωνας και οι Αντιβασιλείς προηγουμένως και μετά της Πατρίδος και των Αγωνιστών, από τις αυθαιρεσίες της ξένης Μοναρχίας. Π.χ., το θέμα των νέων ταυτοτήτων είναι μείζον και εάν περιέχουν τσιπ, πράγματι θα προκληθεί Επανάσταση κυριολεκτικά, καθώς κάτι τέτοιο είναι ενάντια σε Πίστη και Πατρίδα, που δεν σηκώνει νέες αλυσίδες και ξένους αφέντες)
Εξαιρετικής σημασίας είναι η περιγραφή του αγίου γέροντος Βασιλέα-Επιτρόπου Ιωάννη την οποία παραθέτουμε παρακάτω σε σύγκριση με περιγραφή του αναμενόμενου Ιωάννη από άλλη πηγή :
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΙΩΑΝΝΗ από παράφραση Ανωνύμου στους Χρησμούς του Λέοντος Σοφού – Έκδοση Migne, 1863
Σε νεοελληνική απόδοση:
«Το νύχι του μεγάλου δαχτύλου του δεξιού ποδιού του θα έχει ένα σκληρό εξόγκωμα, η ομιλία του θα είναι γλυκειά, το πρόσωπό του όμορφο. η μορφή του εκλεπτισμένη, μέσος στην ηλικία, μικρός στο ανάστημα, φαλακρός με λευκό τρίχωμα, πολύπειρος, γνώστης πολλών πραγμάτων, προορατικός και με το χάρισμα της προφητείας μεταδοτικός,. η μύτη του γαμψή, τα μάτια του μετέωρα. φτωχός, που έχει καρεί και πάμφτωχα ντυμένος, σαν να μη χρησιμεύει σε τίποτα.. Θα είναι πράος και φιλάνθρωπος, ευμετάδοτος, μεγαλόψυχος, φοβερός και γενναίος….»
Επίσης, σας παραθέτω αυτούσιο ένα συκοφαντικό κατά τη προσωπική μου άποψη άρθρο για τον αυθεντικό Βασιλέα Ιωάννη που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα "Δημοκρατία" :
"Απατεώνας «γέροντας» (ακόμα ένας!) παριστάνει τον Προφήτη στα Καλύβια
Ο «ξυπόλητος Μελχισεδέκ» -έτσι αυτοαποκαλείται- κυκλοφορεί γυμνός, βρίζει, έχει δεκάδες ψεύτικα προφίλ στο διαδίκτυο και φιλοξενείται σε καλύβα όπου συντηρείται από τους οπαδούς του. Μάλιστα κάποιοι αφελείς τον θεωρούν φωτισμένο και Αγιο!
Από τον
Δημήτρη Σωτηρόπουλο
Οταν, αρχικά, κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής των Καλυβίων Αττικής μάς ενημέρωσαν για έναν «περίεργο τύπο» που παριστάνει τον φωτισμένο γέροντα, τον διορατικό και θαυματουργό ερημίτη που έχει αποκτήσει μάλιστα πολλούς οπαδούς, θεωρήσαμε ότι πρόκειται για (ακόμα) μία περίπτωση απατεώνα, από αυτές που δυστυχώς αφθονούν στην Ελλάδα της κρίσης. Στην έρευνα που κάναμε αποκαλύφθηκαν... σημεία και τέρατα!
Ο «γέροντας Ιωάννης Μελχισεδέκ, ξυπόλητος, βασιλιάς των φτωχών» (!), λοιπόν, παρουσιάζεται σε πιστούς χριστιανούς ως προφήτης, κάνει «θείες λειτουργίες» γυμνός (!) και... κηρύττει, παρασύροντας πολλές ψυχές στην αιρετική και αντιχριστιανική σέχτα που έχει δημιουργήσει! Κι όλα αυτά με ορμητήριο ένα «καλύβι» όπου φιλοξενείται και όπου συντηρείται από τους οπαδούς του!
Βλέποντας τις διάφορες ταυτότητες που έχει δημιουργήσει διαδικτυακά, παρατηρήσαμε ότι έχει πολλούς υποστηρικτές που τον θεωρούν άγιο, ακόμα και ως τον... Ιωάννη τον Βατάτζη, τον Μαρμαρωμένο Βασιλιά!
Το σίγουρο είναι ότι, αν ευσταθούν οι καταγγελίες που ακολουθούν, πρέπει να επιληφθούν άμεσα τόσο η Αστυνομία όσο και η Ελλαδική Εκκλησία! Δεν μπορεί καθένας να αφήνει γένια, να φοράει ράσα και να αυτοπαρουσιάζεται ως... πνευματικός οδηγός, ιερωμένος και «φωτισμένος»! Επιτέλους, κάποιοι ας αναλάβουν τις ευθύνες τους και ας προστατέψουν την Ορθοδοξία και τον πιστό λαό από τέτοιους τσαρλατάνους!
ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΡΕΠΕΙΕΣ
Εμφανίζεται με χιλιάδες προφίλ σε facebook, YouTube και blogs. Σε βίντεο που κυκλοφορεί, παρουσιάζεται γυμνός να υβρίζει χυδαία ιερωμένους και λαϊκούς, κάνοντας μάλιστα και απρεπείς χειρονομίες. Σε όσους τον ρωτούν δεν αποκαλύπτει το πραγματικό ονοματεπώνυμό του, αλλά λέει σε όλους ότι πέθανε, πήγε στον Αδη, αναστήθηκε και ο Θεός τον έστειλε στο κόσμο ως προφήτη! Βρίζει τους πάντες. Βλέπει παντού Εβραίους, μασόνους, ομοφυλόφιλους, προδότες. Μπαίνει γυμνός (!) σε ερειπωμένα εκκλησάκια, σε σπηλιές και κάνει μόνος του λειτουργίες, ομιλίες και τις βιντεοσκοπεί! Κυκλοφορεί με ράσα και φορά το Μεγάλο Σχήμα, λέγοντας ψέματα σε όλους ότι είναι Αγιορείτης μοναχός. Φυσικά, δεν έχει καμία σχέση με το Αγιον Ορος, ούτε με την ιεροσύνη, την Εκκλησία και την ορθόδοξη χριστιανική πίστη!
Εχει πλανέψει αρκετούς στα Καλύβια Αττικής και τον έχουν βάλει σε ένα χαμόσπιτο και τον σιτίζουν. Ο «βασιλέας Ιωάννης» τούς «κοινωνεί» και τους «ευλογεί»! Επίσης, σε κάποια βίντεο που έχει αναρτήσει ο ίδιος εμφανίζεται μέσα σε σπίτια να «κηρύττει» τις φοβερές πλάνες και ασυναρτησίες του! Αρχικά, προσπάθησε να προσεταιριστεί πιστούς του Παλαιού Ημερολογίου, όμως, όταν και εκείνοι είδαν τις ανοησίες που έλεγε και την περίεργη συμπεριφορά του, απομακρύνθηκαν!
Στο facebook έχει φτιάξει πολλά ψεύτικα προφίλ και σελίδες, όπως «Ιωάννης ξυπόλητος Μελχισεδέκ», «βασιλιάς του δάσους», αλλά και γυναικεία προφίλ, όπως «Φωτεινή Μιχαήλ» (!). Το τελευταίο του είναι «Λιόλιος Παναγιώτης», το οποίο στο YouTube το έχει κάνει «panan lios», ενώ ανεβάζει αμέτρητα βίντεο στο «socratesnios»! Αυτά τα blogs -και δεν ξέρουμε πόσα άλλα ακόμη- είναι δικά του:ioannisb.blogspot.gr, yperpisteosellinonanthropotita, afypnisiellinwn.blogspot.gr, fwnitwnpaterwn.blogspot.gr, nea-ellas.blogspot.gr,tofanarakitoufwtos9.blogspot.gr.
ΕΝΤΑΛΜΑ ΣΥΛΛΗΨΗΣ ΓΙΑ ΣΕΧΤΑ!
Οπως μας ενημέρωσαν κάτοικοι της περιοχής, υπάρχει ένταλμα σύλληψης για προσηλυτισμό και σύσταση παραθρησκευτικής οργάνωσης (σέχτα), κακοποίηση ανηλίκων, εξαπάτηση και απειλή! Επίσης, ο ίδιος αναφέρει σε μία από τις δεκάδες ιστοσελίδες του ότι φυλακίστηκε για λίγες ημέρες πριν από δύο χρόνια και κατόπιν αφέθηκε ελεύθερος, αφού πρώτα έκανε «απεργία πείνας» για να αποδείξει πως είναι... αθώος!
Το ερώτημα είναι πώς μπορεί ένας «ερημίτης μοναχός» (όπως αυτοπαρουσιάζεται) να κάνει τέτοιας ευρείας έκτασης προπαγάνδα στο διαδίκτυο... Και φυσικά, αν είναι απλώς ένας... ψυχοπαθής ή κάποιος που θησαυρίζει εκμεταλλευόμενος τον πόνο και τα προβλήματα του κόσμου. Σε κάθε περίπτωση, θεωρούμε ότι οι αρμόδιοι πρέπει να κινητοποιηθούν.
Και ενώ το διαδίκτυο βοά, απ' τα... σύννεφα πέφτει η Μητρόπολη Μεσογαίας που δεν γνωρίζει τίποτα!
Η περίεργη περίπτωση του απατεώνα «γέροντα» απασχολεί και προβληματίζει εδώ και πολύ καιρό τους πιστούς στα Μεσόγεια. Πρόκειται για τον μεσήλικα που παριστάνει τον μοναχό και τον προφήτη, κάνοντας ψευτοκηρύγματα και δίνοντας πνευματικές οδηγίες επί παντός επιστητού, ενώ ο ίδιος διαμένει σε μια καλύβα. Σε διάφορους ιστοτόπους, που διατηρεί ο ίδιος, επιδίδεται σε εργώδη, πλην... ανερμάτιστη σχολιογραφία, με διάφορα ονόματα, όπως «Ιωάννης, ο πένης σας βασιλεύς», «Ιωάννης, βασιλεύς της αγάπης του αναστάντα Ιησού Χριστού» ή «Ιωάννης εν Χριστώ Βασιλεύς των Πένητων», «ο βασιλιάς του δάσους» κ.ά. Στα κείμενα αυτά επιτίθεται κατά της Ελληνικής Εκκλησίας και του Αγίου Ορους, επειδή «πρόδωσαν τον ελληνικό λαό, κατάντησαν τους Ελληνες ειδωλολάτρες και σταυρώνουν οι τυφλοί το ιερό το πνεύμα των πατέρων τους και τον Ιησού Χριστό. Ασυγχώρητο το κρίμα τους, είναι μεγάλο» (!).
Σε άλλο άρθρο του επιχειρεί να απευθυνθεί προς όλους τους Ελληνες, ενημερώνοντάς τους σχετικά με το μέλλον της Ορθοδόξου Εκκλησίας και ζητώντας «την ένωση της Ορθοδόξου Εκκλησίας στην Ελλάδα σε ένα Σώμα, από τα εκατοντάδες σχίσματα που είναι τώρα (νέο και πάτριο και μεταξύ τους σχίσματα και αιρέσεις). Η ένωση είναι εφικτή και πρέπουσα με βάση το Ιερό Πηδάλιο (Κανόνες Λειτουργίας της Ορθόδοξης Εκκλησίας), την Τριαδική Δογματολογία του Αγίου Ορους και το Ευαγγέλιο. Επίσης, με οδηγό πάντα τους κανόνες, ζητάμε να γίνει κάθαρση στην Εκκλησία, διότι κατά τον Μέγα Βασίλειο αυτοί που σιωπούν στο έγκλημα κατά του ορθοδόξου ελληνικού λαού είναι το ίδιο συνένοχοι».
ΚΑΙ ΚΗΡΥΓΜΑ
Προβαίνει σε αναλύσεις επί των αιρέσεων, των Εβραίων και των μασόνων, ενώ δεν διστάζει διόλου να... υμνήσει και την αφεντιά του μέσω της ποιητικής τέχνης! Στο ποίημα υπό τον τίτλο «Σταυρωμένε εγώ μου» αναφέρει, μεταξύ άλλων: «Και στην αρχή της αγάπης η Ελλάδα, και η Ελλάδα ο Ιησούς Χριστός / που γκρέμισε τα βουνά στην πλάνη των θνητών ψυχών / που έλουσε με θείο φως την αγάπη σου, αγάπη μου ψυχή Μου / δώδεκα οι θεοί του Ολύμπου του εγώ του βουνού της ψυχής σου Ελληνα, τόσα και τα πάθη της ψυχής σου / δώδεκα τα πάθη σου, άνθρωπε, και ένας εσύ... εγώ το παλιό μου εγώ / ένας εσύ, Κύριε άνθρωπέ μου, ένας και εγώ... μία η αγάπη... και εσύ δεν με αγάπησες ποτέ...»
Τον Αύγουστο του 2014, μια ομάδα αστυνομικών επισκέφθηκε την καλύβα του στην περιοχή κοντά στην εκκλησία της Παναγιάς της Γκαρίγκας, στην Κερατέα. Συνελήφθη και κρατήθηκε για κάποιο διάστημα στα κρατητήρια του Α.Τ. Καλυβίων.
Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις όπου σε διάφορες ιστοσελίδες, τις οποίες διατηρούν απλοί πολίτες, επισημαίνεται το πόσο επικίνδυνος είναι ο ψευδοπροφήτης.
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ
Οι ίδιοι, μάλιστα, συνιστούν «όπου τον δείτε να κυκλοφορεί, καλέστε την Ασφάλεια». Από την άλλη, όμως, υπάρχουν και αρκετοί αφελείς που τον υποστηρίζουν σχεδόν... αποθεώνοντάς τον. Πριν από λίγο καιρό, μάλιστα, ορισμένοι ανόητοι ανέφεραν στο διαδίκτυο ότι ο συγκεκριμένος είναι... άγιος και ζητούσαν να τιμηθεί.
Το θέμα αυτό, όμως, δεν φαίνεται να απασχολεί ιδιαίτερα τη Μητρόπολη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής, παρότι ο ψευδοπροφήτης παραπλανά τους πιστούς μιλώντας για θαύματα, προσβάλλοντας έτσι την Ορθόδοξη Εκκλησία. Στις επίμονες ερωτήσεις της «Ορθόδοξης Αλήθειας» προς τον γενικό αρχιερατικό επίτροπο, πρωτοπρεσβύτερο Ανάργυρο Φακίνο, για το τι πρόκειται να πράξει η εν λόγω μητρόπολη, λάβαμε την απάντηση ότι «στη μητρόπολη δεν έχουν φτάσει έγγραφες καταγγελίες». Πρόσθεσε ότι έχουν λάβει γνώση του θέματος μόνο από κάποιες πληροφορίες, «τις οποίες τις ακούμε στον δρόμο (sic) σε διάφορες συζητήσεις και από κάποια τηλεφωνήματα».
ΑΓΝΟΙΑ
Μάλιστα, όταν επιμείναμε, εκθέτοντας κάποιες πτυχές του... βίου και των έργων του απατεώνα ερημίτη, όπως και την περιοχή όπου δραστηριοποιείται εδώ και χρόνια, λάβαμε την εξής απάντηση: «Ειλικρινά σας λέμε ότι πρώτη φορά τα ακούμε αυτά τα πράγματα! Δεν έχουμε κανένα στοιχείο, ούτε έφθασαν σε εμάς πληροφορίες για αυτό το θέμα. Είναι πρωτάκουστα αυτά για εμάς! Μήπως είναι κάπου αλλού και όχι στα Καλύβια;» Μάλιστα, μα σύστησαν να... ψάξουμε περαιτέρω το θέμα! Το αξιοπερίεργο δεν είναι ότι αγνοούν το όλο ζήτημα οι αξιωματούχοι της μητρόπολης (την ώρα που βοά το διαδίκτυο, αφού ο εν λόγω απατεώνας έχει συχνότατη παρουσία, που με μια απλή αναζήτηση στο Google μπορεί να διαπιστωθεί), αλλά ότι δηλώνουν άγνοια και δύο ιερείς της περιοχής των Καλυβίων που, όταν ρωτήθηκαν από το γραφείο της μητρόπολης, δήλωσαν ότι δεν γνωρίζουν το παραμικρό για την ύπαρξη του αυτοαποκαλούμενου «Ιωάννη Μελχισεδέκ».
Σε κάθε περίπτωση, καλό είναι οι μητροπόλεις να έχουν ανοιχτά αυτιά και μάτια για τέτοιους απατεώνες. Είναι ευθύνη τους να προστατεύουν τους χριστιανούς, ειδικά όταν η δράση τους είναι δημόσια, μέσω του διαδικτύου.
«ΚΑΝΤΕ ΜΑΣ ΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΟΥΜΕ»
Επιχειρώντας ύστερα από δύο ημέρες να μιλήσουμε και πάλι με τη Μητρόπολη Μεσογαίας, αναζητώντας νεότερες πληροφορίες επί του θέματος, συναντήσαμε ξανά απροθυμία. «Δεν έχουμε καμία πληροφορία. Οι ιερείς, εάν υπήρχε κάποιος που παριστάνει τον μοναχό, θα το είχαν μάθει. Εάν είναι κάποιος που του έχει σαλέψει; Παλαιότερα γνώριζα κάποιον που γύριζε με ένα άλογο, λέγοντας ότι είναι ο βασιλιάς των βασιλέων. Αλλά αυτός είναι άλλος, πριν από χρόνια - πριν από μια δεκαετία» τόνισε ο π. Ανάργυρος. Σε ερώτησή μας προς τον ίδιο για το αν θα μπορούσαμε να έχουμε μια δήλωση του Μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικολάου, μας ζητήθηκε να δηλώσουμε εμείς, ως εφημερίδα, εάν έχουμε κάτι που πρέπει η μητρόπολη να ξέρει: «Κάντε μια αναφορά για να το ψάξουμε εμείς. Οχι να δώσουμε εμείς δήλωση. Εφόσον εσείς ξέρετε κάτι με στοιχεία, να ενημερώσετε τη μητρόπολη. Και κατόπιν να ερευνήσει η μητρόπολη. Ποιοι έχουν καταγγείλει αυτό το θέμα; Να μας φέρετε τον άνθρωπο που το κατήγγειλε και να δούμε εάν πράγματι υπάρχει κάτι. Εμείς δεν γνωρίζουμε τίποτα...»
Αγαπητοί μου Μπλογκοσφαιρίτες, επειδή ανήκει και ο γράφων στους αφελείς και ανοήτους υποστηρικτές του "απατεώνα" και επικίνδυνου "σεχτάρχη" βασιλέως του δάσους, όπως ισχυρίζεται ο αρθρογράφος του παραπάνω άρθρου, σας προτείνω για να με προστατεύσετε, να με καταγγείλετε, ώστε να κινηθεί Εισαγγελεύς αυτεπαγγέλτως και να εγκλειστούμε ομαδικώς σε Δημόσιο Ψυχιατρείο, όλοι εμείς οι "φανατικοί" οπαδοί του γυμνού Βασιλέως Μελχισεδέκ ή Βασιλέως των Πενήτων ή του Δάσους.
Θα ήθελα επίσης να παρακαλέσω τους Παναγιώτατους Βαρθολομαίο και Ιερώνυμο να με αφορίσουν, επειδή τους κατηγορώ ως αιρεσιάρχες της ληστρικής Συνόδου του Κολυμπαρίου και ως προδότες της Ορθοδοξίας και του Έθνους.
Θα κλείσω το μακροσκελές άρθρο μου με ένα βιντεάκι του "γυμνού" λειτουργού του Υψίστου, με τίτλο "των Ελλήνων τα ιερά... του Ιησού Χριστού μας η καρδιά ! ", που μας καλεί σε μετάνοια :
Δείτε το βιντεάκι και αν έχετε τα μέζεα, φορέστε μου ζουρλομανδύα !
Κρίτων Δ. Ιακώβου, δρ φαρμακοποιός σε πολιτική δίωξη από τους αντίχριστους Συριζοναζί και τους χριστοκάπηλους ΝουΔούλους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου