Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαΐου 14, 2017

Αλλά μία απορία έχω ρε παιδιά: εκεί στην ΕΡΤ πόσο τον πίνετε πια;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Paris Thasitis

Αυτό ήταν το ατύχημα χθες. 

Θρηνούμε 3 νεκρούς της ιδιωτικής πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το σπίτι ενός ανθρώπου που είδε το Χάρο με τα μάτια του αλλά ευτυχώς τον απέφυγε όταν το τρένο τελικά δεν ΣΚΟΤΩΣΕ και αυτόν!!
Αλλά μία απορία έχω ρε παιδιά: εκεί στην ΕΡΤ πόσο τον πίνετε πια; Επειδή τα πάντα έχουν εμπορευματοποιηθεί, έχουν γίνει εικόνα και...
θέαμα πρέπει και εσείς (οι πρώην απολυμένοι που ήσασταν στα κάγκελα επί Σαμαρά) να δείχνετε λες και δεν συνέβη τίποτε τη Eurovision;; Τόσο τσόλια; Τόσο τσόκαρα; Τόσο παχύδερμα που υπακούετε σε εντολές άνωθεν;

Γιατί δεν διακόψατε να αναμεταδόσετε αυτό το τραγικό γεγονός που αμφισβητείται ολικά η ποιότητα (όχι ότι υπήρχε) των σιδηροδρόμων της χώρας;; Γιατί επιμένετε επί τόσα χρόνια να δείχνετε έναν θλιβερό μουσικό διαγωνισμό ατάλαντων ''καλλιτεχνών'' που γαλβανίζουν το μυαλό των τηλεθεατών; Γιατί δεν βγάλατε μία διαμαρτυρία για το γεγονός της μετάδοσης αυτού του σκουπιδιού από τη φασιστική Ουκρανία;;
Η απάντηση; Γιατί είστε υπαλληλάκια του συστήματος, που σας νοιάζει μόνο ο μισθός...τελικά δεν έπρεπε να ξαναϊδρυθεί η ΕΡΤ τουλάχιστον εκτός δουλειάς δεν θα είχατε ξεφτελιστεί τόσο....απόδειξη ότι κάθε αγαθό πρέπει να ελέγχεται από την κοινωνία συνολικά και όχι από τους τυχόν εργαζόμενους της, άντε και εις ανώτερα στη show biz μην πέσουν τα ποσοστά τηλεθέασης σας μόνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου