Όλοι πέσαμε πάνω στις πληρωμένες δημοσιεύσεις που κατέκλυσαν όλες τις ιστοσελίδες, για το υποτιθέμενο Ηπειρώτικο τραγούδι που έχει «ρίξει τo internet». Ο λόγος για το μουσικό έκτρωμα με τιτλο «Μάντισσα», το νέο τραγούδι της Μαρίνας Σάττι.
Χρησιμοποιώντας έναν ψεύτικο χαρακτηρισμό για το τραγούδι, κατάφεραν να «ψαρέψουν» κλικ, και να κερδίσουν προβολές, τις οποίες μετά έκαναν σημαία οι καλοπληρωμένοι μανατζερς της, λέγοντας ότι τα κερδισε με την αξία της. Πράγμα που δεν ισχύει, και το διαπιστώνει κανείς εύκολα βλέποντας τις αρνητικές κριτικές κάτω από το βίντεο στο youtube.
Αυτή είναι η νέα μόδα του «clickbait» που ήρθε και στην χώρα μας, οι ψευδείς τίτλοι, για να κάνεις κλικ, και μόλις μπείς, διαπιστώνεις εκ των υστέρων πως ο τίτλος ήταν άσχετος! Στο μεταξύ βέβαια, αυτοι έχουν κερδίσει προβολές!
Έτσι απογοητεύτηκαν όλοι, κάνοντας κλικ στο τραγούδι της Μαρίνας Σάττι, διαπιστώνοντας πως όχι μόνο δεν έχει ίχνος Ηπειρωτικου ρυθμού (πρόκειται για ρυθμό beat trap), αντίθετα έχει μια πολύ κακή και ελλιπή ενορχήστρωση (σχεδόν απουσία μουσικών οργάνων) που δεν κατάφερε να αναδείξει το μόνο θετικό που υπάρχει μέσα στο κομμάτι. Το ότι η μελωδική του γραμμή είναι πάνω σε βυζαντινο δρόμο, χωρις όμως να έχει αναπτυχθεί σωστα. Μόνο σε κάποιο σημείο εμφανίζεται ένα όργανο, το οποίο αναφέρουν ως «γκαϊντα», το οποίο κάνει μπάμ ότι είναι ηλεκτρονικό, και μάλιστα κακοπαιγμένο! Η φωνή της τραγουδίστριας μάλιστα είναι πειραγμένη με ηλεκτρονικά φίλτρα, παραμορφώνοντας την, και απομακρυνοτας το αποτέλεσμα, ακόμα περισσότερο από αυτό που λέμε «Ηπειρωτικο τραγούδι»!
Στην εικόνα βλέπουμε πως η Madonna και η Μαρίνα Σάττι στα MadWalk, χρησιμοποιούν την κλασσική πόζα των illuminati.
Μην ξεχνάμε βέβαια ότι το τραγούδι έγραψε ο Κουινέλης, ναι αυτός με τα γιαούρτια που υποτίθεται «μπλέκει τις μουσικές του δρόμου με τα ελληνικά όργανα». Ας αφήσει την ελληνική μουσική ήσυχη λοιπόν, αφού δεν μπορεί να τα ταιριάξει αρμονικά, μη διαθέτοντας την μουσική παιδεία να τα συνδυάσει με σεβασμο.
Το styling βεβαια είναι πολύ μακρια από το Ελληνικό που ισχυρίζονται. Είναι ένα κακέκτυπο αμερικανικών βιντεοκλιπ, γυρισμένο επίτηδες ανάμεσα σε υποβαθμισμένο και άσχημο σημείο με γκράφιτι στο κέντρο της Αθήνας, ώστε να θυμίζει στις κακόφημες γειτονιές των αμερικανικών πόλεων.
Είναι βέβαιο ότι πολλοί Ηπειρώτες, αλλα και πολλοί λάτρεις του δημοτικού τραγουδιού, έκαναν κλικ, χαρίζοντας τις πολυπόθητες προβολές στο βίντεο, διαπιστώνοντας ότι τελικά δεν πρόκειται καν για ηπειρώτικο τραγούδι! Μια μεγάλη άπατη, για την οποία ευθύνονται οι μάνατζερ της καλλιτέχνιδος, αλλά και η ιδία που συμφώνησε να ξεγελάσουν τον κόσμο για να ανεβάσει το κασέ της για τα νυχτερινά κέντρα.
Δεν είναι βέβαια η πρώτη φορά που η Μαρίνα Σάττι ξεφτιλίζει την ελληνική μουσική. Ισως καποιοι να την είχατε προσέξει στα MadWalk, αυτό το show που συνδυάζει τραγούδια με πασαρέλα, στο οποίο κακοποίησε μουσικά το υπέροχο ρεμπέτικο κομμάτι «Θα Σπάσω Κούπες», με μια απαράδεκτη διασκευή που δεν εξέφραζε το νόημα του κομματιού και την αρχική έμπνευση του δημιουργού του, με στόχο να διαφημίσει τον εαυτό της, και παλι κοροϊδεύοντας τον κόσμο!
Όπως τώρα χρησιμοποίησε την λέξη «Ηπειρώτικο», έτσι χρησιμοποίησε και πάλι το ρεμπέτικο, σαν δούρειο ίππο!
Το όλο θέαμα ηταν αποκρουστικό. Στημένη όπως πολλοί μασόνοι illuminati καλλιτέχνες του εξωτερικού, με την μορφή του baphomet, και με ένα τσούρμο χορευτών που είναι βαμμένοι ως νεκροζωντανοί (έτσι μας βλέπει πιθανώς η ιδια, σαν ζόμπι που θα πέφτουμε πάντα στην παγίδα της), και μοντέλα που φορουν σακούλες σκουπιδιών, δεν σεβάστηκε κάν την ιστορία αυτού του τραγουδιού, εμπαίζοντας τον θεατή και τον ακροατή.
Το άσχημο είναι πως χρησιμοποιώντας καταχρηστικά τον όρο «Ηπειρώτικο» κάνει τον κόσμο δύσπιστο σε άλλους καλλιτέχνες που υπηρετούν σοβαρά το ελληνικό τραγούδι.
Τι πίνετε και δε μας δίνετε...
ΑπάντησηΔιαγραφή