Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Νοεμβρίου 14, 2017

Σάλος με όχημα που χρησιμοποιούσαν δεσμοφύλακες – Έκαιγε 357% περισσότερη βενζίνη

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ο απίστευτος λόγος που έκαιγαν τόση βενζίνη...

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Πολίτης» ο έλεγχος της Ελεγκτικής Υπηρεσίας στις Κεντρικές Φυλακές διαπίστωσε υπερκατανάλωση καυσίμων σε συγκεκριμένο υπηρεσιακό όχημα που ανέρχεται ποσοστιαία στο 357% συγκρινόμενη με τον αντίστοιχο μέσο όρο κατανάλωσης καυσίμων των άλλων οχημάτων.

Όταν έγινε έρευνα στα βιβλία κινήσεων διαπιστώθηκε ότι το εν λόγω όχημα χρησιμοποιείτο για σκοπούς επιτήρησης της πτέρυγας 9.
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου