Όμορφη που ήτανε η παλιοπαρέα τους
με τα καυγαδάκια τους και με τα ωραία τους
καλαμπούρι, αλητεία, κατοστάρι
κανταδίτσα στο κορίτσι με φεγγάρι
τσακωμοί και φασαρίες κάπου-κάπου
και τα βράδια ραντεβού στου Φιλοπάππου
Την παλιοπαρέα τη γλεντούσανε, όμορφα κι ωραία τα περνούσανε...
πηγή


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου