ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Οπως ηταν φυσικο ο ηθικος ξεπεσμος δεν περιοριζονταν μονον στις ανωτερες ταξεις, αλλα εφτανε μεχρι τα κατωτερα κοινωνικα στρωματα.
Ολα τα ανδραποδα απο καταβολης κοσμου, οπως κανουν ολοι οι αχρηστοι, προσπαθουν να καλυψουν την ανικανοτητα τους με κακια, προσβολες ανομια, αταξια, και προδοσιες.
Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου κρατους.
ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΤΑΡΑΧΩΔΗ ΕΠΟΧΗ
ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΠΟΥΑ ΖΟΥΣΕ Ο ΣΕΠΠΙΟΣ
Εκεινη την εποχη ζουσε ο ευγενης Σεππιος στην πολη της Καπουα, ο οποιος ηταν ερωτευμενος με την αδελφη του.
Αυτο ηταν κατι το απολυτως φυσιολογικο για ολους τους λαους οι οποιοι πιστευουν στον εωσφορο.
Από τα παναρχαια χρονια ολοι αυτοι που πιστευουν στον ανθρωποκτονο εωσφορο, παντοτε σφαζουν, κλεβουν, βιαζουν, κανουν εμπρησμούς, σκλαβωνουν Ελληνιδες.
Ολα αυτα για να τελουν τα εωσφορικα θρησκευτικα τους καθήκοντα, με πασης φυσεως ,σεξουαλικες ανωμαλίες, παρα φυση σεξ μεταξυ ανδρων γυναικων, μετα του ιδιου φυλου, παιδεραστειες, αιμομιξίες,οργια κλπ.
Μεταξυ αλλων απο τα αρχαια χρονια ολοι αυτοι οι λαοι μονιμα επιτιθονται στην Ελλαδα.
Αυτά είναι τα στοιχεια με τα οποια ξεχωρίζουμε τους λαους που πιστευουν στον Εωσφορο.
Ο Σεππιος ηταν ευγενικης ρωμαικης καταγωγης και ειχε αρκετα χρηματα.
Μαλιστα ειχε δωσει ενα σημαντικο ποσο για να συγκροτησει εναν μισθοφορικο στρατο για την καταδιωξη των σκλαβων και του Σπαρτακου.
Η αδερφη του η Σεππια οπως και καθε προστυχο θηλυκο προκαλουσε τον Σεππιο με καθε τροπο για να συνευρεθουν και να κανουν πασης φυσεως σεξουαλικες ανωμαλιες.
Σε καθε αποτυχια των μισθοφορων στρατιωτων του Σεππιου, να συλλαβουν τον Σπαρτακο και να καταστειλουν την επανασταση, η εκφυλη Σεππια εβρισκε την αφορμη να προσβαλει και να μειωσει τον αδελφο της, σε δημοσιο χωρο με μοναδικο σκοπο τον σοδομισμο και πασης φυσεως σεξουαλικη διαστροφη.
Ο Σεππιος ηταν φιλικα προσκειμενος στον πραιτωρα Βερινιο ο οποιος ηταν πολιτικος και στρατιωτικος αντιπαλος του Γαιου Κλαυδιου Γλαβρου.
Για αυτον τον λογο ο Σεππιος δεν συναινουσε στις προτασεις του πραιτωρα Γαιου Κλαυδιου Γλαυρου.
Η προταση ηταν να ενωθουν τα τμηματα του αυτοκρατορικου ρωμαικου στρατου με τους μισθοφορους του Σεππιου με σκοπο να εχουν
το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα στην καταδιωξη
του Σπαρτακου και των επαναστατων.
Ο διψασμενος και απληστος για δοξα πραιτωρας Γαιος Κλαυδιος Γλαυρος στην προσπαθεια του να αυξησει τον στρατο του θα δολοφονησει τον Σεππιο, θα υποταξει τους μισθοφορους του και θα κανει ερωμενη την αδερφη του την Σεππια.
Η Σεππια η οποια δεν γνωριζε αρχικα τα αιτια της δολοφονιας του αδερφου της θα ενημερωθει απο μια φιλη της γυναικας του Γλαυρου.
Τελικα η Σεππια αποφασιζει να εκδικηθει και να δολοφονησει τον Γλαυρο, ομως η προθεση της μαθευτηκε με αποτελεσμα να την δολοφονησει η εκφυλη γυναικα του Γαιου Κλαυδιου Γλαυρου η Ειλειθυια.
Οργια, ανωμαλιες, και πασης φυσεως σεξουαλικη διαστροφη ηταν στην ημερησια διαταξη ολους εκεινους τους αιωνες.
ΟΙ ΔΥΟ ΑΝΟΗΤΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ ΠΡΑΙΤΩΡΕΣ
ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥ
ΕΞΥΠΝΟΥ Μ. ΚΡΑΣΣΟΥ.
Η ρωμαικη αριστοκρατία ακολουθουσε κατα ποδας σε σε ολες τις σεξουαλικες ανωμαλιες τους ανωμαλους αυτοκρατορες.
Οι ακολασιες τους και τα οργια τους εμειναν θρυλικα στην ιστορια.
Οι πορνες Μεσσαλινες δεν υπηρχαν πλεον μονον στα παλατια των αυτοκρατορων αλλά σχεδον σε ολα τα σπιτα των ευκαταστατων ρωμαιων.
Οι ρωμαιοι με πολυ μεγαλο παθος εκαναν κάθε ειδους σεξουαλική διαστροφή που μπορεί να βάλει ο ανθρώπινος νους.
Χαρακτηριστικο ειναι οτι ολοι οι ισχυροι οικονομικα ρωμαιοι ειχαν χαρεμια απο πολυ ωραιες σκλάβες.
Τα τρομερα εκφυλα οργια των ρωμαιων ευγενων" επανω στα σωματα κορμια των δυστυχισμενων αυτων γυναικων δεν εχουν ιστορικο προηγουμενο.
Οι σκλαβοι δεν υπολογιζοταν ως ανθρωποι, αλλα ούτε ως ζωα, ήταν για τους ρωμαιους res-αντικειμενα και οι ρωμαιοι ειχαν το δικαιωμα να τους κανουν οτι επιθυμουσαν.
Αλλωστε τα περισοτερα χρονια ειχαν την δυνατοτητα οι ρωμαιοι να φερνουν αρκετους αλλους καινουριους σκλαβους και σκλάβες, σε πολύ χαμηλες τιμες.
Ενδεικτικο ειναι οτι οταν ηθελαν να προσφερουν θυσιες στους αιγυπτιους δαιμονες θυσιαζαν δουλους και όχι ζωα καθως μεταξυ αλλων τα ζωα κοστιζαν πολυ περισσότερο απο τους δουλους.
Ο Οκταβιος διεταξε να σφαξουν στον βωμο του Καισαρα 300 δούλους (Σουετώνιος, Οκτάβιος 15).
Ο Πομπηιος εδωσε την εντολη να ρίξουν στην θάλασσα πολλους δουλους για θυσια στον αιγυπτιο δαιμονα Πωσειδον (Δίων Κάσσιος 48).
Ο παρα πολυ γνωστος ρωμαιος αυτοκρατορας Αδριανος θυσιαζε ανα ετος απο έναν δουλο στον βωμό του αιγυπτιου δαιμονα του ΔΙα (Λακταντιος dιv. instit. I 21).
Η εωσφορικη ανωτατη-ανωτερη εκφυλη αρχουσα ρωμαικη ταξη σε ολες τις θρησκευτικες εωσφορικες τελετες εκανε παντοτε αισχρες-πορνικες διασκεδασεις και απιστευτα οργια.
Τα γευματα ολων των ισχυρων ρωμαιων εμειναν ξακουστα στην ιστορία.
Την ιδια στιγμη που οι απλοι ρωμαιοι πεινουσαν η επαιτουσαν.
Ολοι οι πλουσιοι ρωμαιοι ειχαν την δυνατοτητα να έχουν στα τραπεζια τους καθε τι το εκλεκτο απο καθε γωνια της αυτοκρατοριας.
Ο Ορτηνσιος για παραδειγμα ειχε τοσο πολυ κρασι ωστε να το πετα για να ποτιζει τα δέντρα του κηπου του.
Ο Λουκουλος του οποιου τα γευματα εμειναν ως και σημερα ονομαστα, διοτι ξεπερνουσαν ακομη και τα αυτοκρατορικα στο αρχοντικο του ετρεφε στρατιες απο τις ωραιοτερες σκλαβες, αλλα και δουλους πολλους, τους οποιους εσφαζε και τους εριχνε τροφη στα ψαρια των λιμνων του.
Η παρακμη και ο ξεπεσμος της εποχης δεν εχουν οριο.
Εξαντλημενοι οι ρωμαιοι επειτα απο τις τοσες παραλυσιες επεφταν σε πληρη αδρανεια.
Καποιοι εωσφοριστες ρωμαιοι αηδιασμενοι από τετοιου ειδους οργια και διασκεδασεις αυτοκτονουσαν.
Αρκετοι ρωμαιοι ηταν σωματικα και ψυχικα σε πολυ ασχημο επιπεδο, και καιροφυλακτουσαν για μια νεα ζωη χωρις ανηθικοτητα.
Κανενας τους ομως απο ολους αυτους δεν γνωριζε ειτε δεν ηθελε να παραδεχτει οτι η νεα αυτη ζωη επρεπε να στηριζεται στην ηθικη, στα χρηστα ηθη στην σωστη παιδεια και στην εργασια.
Όλοι οι προναναφερομενοι τα περιφρονουσαν ολα αυτα με αποτελεσμα την καταρρευση σε ολα τα επιπεδα (ηθικο, πνευματικο, πολιτικο, στρατιωτικο, κοινωνικο, εγασιακο, οικονομικο κλπ).
Ομως με βαση το μετρον αριστον και το μηδεν αγαν τις παγκοσμιες Ελληνικες μαθηματικες σταθερες μονον πολυ λιγοι ρωμαιοι ενιωθαν ντροπη για όσα γινονταν γυρω τους, ακόμη και για τους σκλάβους αισθανονταν ντροπη και οικτο.
Αυτοι ομως ηταν πολυ λιγοι για να επηρεασουν την ρωμαικη εξουσια.
Eνδεικτικο ειναι οτι και οι Ρωμαιοι ποιητες μας αναφερουν την κοινωνικη διαφθορα και την εξαθλειωση που υπηρχε παντου.
Ο Σενεκας μας αναφερει πως στην εποχη του η εποχή του γινοταν εγκληματα.
Μαλιστα υπηρχε και ανταγωνισμος μεταξυ των εωσφοριστων δωδεκαθειστων ρωμαιων για το ποιος θα διαπραξει τα περισσότερο και τα πιο πρωτοτυπα κακουργηματα
(Σενέκας De ira II 8 και Επιστολ. 95).
Οπως ηταν φυσικο ο ηθικος ξεπεσμος δεν περιοριζονταν μονον στις ανωτερες ταξεις, αλλα εφτανε μεχρι τα κατωτερα κοινωνικα στρωματα.
Ολοι οσοι ηταν απο κατωτερες ρωμαικες ταξεις "επαιρναν" την σκυταλη και με την σειρά τους εκαναν οτι ηταν δυνατο προκειμενου να ανεβουν στην ιεραρχια της ανηθικότητας και της ανωμαλιας.
Ο θεσμος του γαμου ειχε γελοιοποιηθει και διαλυθει, ο θεσμος της ρωμαικης οικογενειας ειχε πλεον ουσιαστικα καταργηθει, ενω η κοινοκτημοσυνη των γυναικων ειχε διευρυνθει.
Οι ανδρες εκαναν καθε ειδους ασυδωσια ενω οι ρωμαιες γυναικες ανταγωνιζοταν η μια την αλλη στην πορνεια, η οποια ειχε παρει ανεξέλεγκτη πορεια.
Οι φτωχες ρωμαιες τα παιδιά τους ειτε τα πουλουσαν η τα σκοτωναν η τα πετουσαν στον δρομο.
Το αρρωστο κοινωνικο φαινομενο των εγκαταλειμμενων νοθων παιδιων, μεσα στους δρομους τα οποια επεφταν θυματα διαφορων επιτηδειων, ειχε παρει τετοιες διαστασεις ωστε το ιδιο το εκφυλο ρωμαικο κρατος αναγκαστηκε κάποια στιγμή να πάρει μέτρα για την προστασια των αδυναμων παιδιων απο τους δρομους.
ΑΚΜΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΜΗ.
Σε καθε εποχη παντοτε η ανηθικότητα και τα οργια, εχουν και αυτα τα ορια τους.
Αηδιασμενοι πλεον ολοι οι απλοι ρωμαιοι απο τον αδιεξοδο και ψυχοφθορο τροπο ζωης και βλεποντας τις μεμονωμενες επαναστασεις και εξεγερσεις τους,να αποτυγχανουν, εναπόθεσαν και εκεινοι ολες τις ελπιδες τους για μια αλλη, διαφορετικη ζωη σε μια ανωτερη αληθινη δυναμη, τον Σωτηρα – Λυτρωτη Χριστο το Παιδί της Παρθένου.
Οι απλοι ρωμαιοι περιμεναν απο τον σωτηρα Χριστο να δωσει πισω την ευτυχια και να τους φερει δικαιοσυνη ωστε να ειναι ολα τα αγαθα κοινα, και ολοι οι άνθρωποι να στηριζουν ο ενας τον άλλο.
Ολες αυτες οι πολυ υψηλες και πολυ δικαιες προσδοκιες, μπορουσαν να υλοποιηθουν μονον απο τον λυτρωτη Χριστο και τον Χριστιανισμο.
Ολοι η ψυχικα-πνευματικα, ηθικα και σωματικα και κοινωνικα εξαθλιωμενοι ρωμαιοι βρηκαν την λυτρωση στον σωτηρα Χριστο.
Ο Χριστιανισμος, σε αντιθεση με τον αρχαιο κοσμο, ειχε μια ηθικη και ιδεολογια η οποια ηταν εντελως αντιθετη απο την "ηθικη" και τα "αξιωματα" του αρχαιου δωδεκαθεου της παρακμης της διαφθορας και του εωσφορισμου,
Ειναι ιστορικο γεγονος οτι η ηθικη παρακμη της εποχης με την σεξουαλικη διαφθορα συνεβαλε σε μεγαλο βαθμο στην ανάπτυξη του Χριστιανισμού.
Στην ιδια ακριβως κατασταση βρεθηκαν και οι προγονοι μας οι αρχαιοι Ελληνες εξαιτιας του Αιγυπτιακου δωδεκαθεου.
Ομως με το που γνωρισαν τον Χριστιανισμο αμεσως αλλαξαν τα δεδομενα για το εθνος μας.
Το κομβικο σημειο ηταν οταν η πλειοψηφια των Ελληνων εγκατελειψε το εωσφορικο φοινικικο δωδεκαθεο για να ασπαστει τον μοναδικο αληθινο θεο-δημιουργο.
Τον αληθινο θεο δημιουργο τον αναγνωριζαν και τον διδασκαν ολοι οι Ελληνες φιλοσοφοι με προεξεχων τον Υπατο των φιλοσοφων τον Αριστοκλη.
Το Ελληνικο εθνος μετα την εισβολη των σκλαβων απο την Αιγυπτο οι οποιοι ηταν σημιτικης καταγωγης αρχισε να οδηγειται αργα και σταθερα προς τον αφανισμο.
Αυτο διοτι επεβαλλαν το εωσφορικο δωδεκαθεο καθως και πασης φυσεως τρελα ανωμαλια και καταστροφη.
Μεσα απο την απιστευτη σεξουαλικη διαφθορα της ανθρωποθυσιες και τον θεσμο των δουλων το Ελληνικο εθνος δεν ειχε καμια ελπιδα επιβιωσεως.
Εκτος απο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους και ενα μικρο κομματι γνησιων Ελληνων η μεγαλη πλειοψηφια ακολουθουσε τον εωσφορισμο και το ξενοφερτο απο την Αιγυπτο δωδεκαθεο.
Οι συνεπειες του εωσφορισμου ηταν να σαπισει ηθικα και πνευματικα ο αρχαιος Ελληνικος κοσμος με αποτελεσμα να ακολουθησει η πολιτικη, η στρατιωτικη και φυσικα η κοινωνικη διαλυση του Ελληνικου εθνους.
Οι φοινικες εωσφοριστες απο την Αιγυπτο προκαλεσαν τρομερους εμφυλιους σπαραγμους μεταξυ των αρχαιων Ελληνικων πολεων.
Οταν θα ερθουν οι εωσφοριστες-νεοταξιτες οι ρωμαιοι να κατακτησουν την Ελλαδα θα βρουν τους Ελληνες εντελως αδυναμους, σε αθλια κατασταση χωρις να ειναι σε θεση να ανισταθουν και να υπερασπιτουν την πατριδα τους.
Ουδεποτε ειχε βρεθει το Ελληνικο εθνος σε παρομοια κατασταση απο την ημερα την οποια ειχε δημιουργηθει.
Μονον δυο φορες εχει γινει αυτο απο καταβολης κοσμου κατα την αρχαια εποχη αλλα και την συχρονη στην οποια ζουμε εμεις σημερα.
Χωρις καμια απολυτως αντισταση οι ρωμαιοι κατεκτησαν την αρχαια Ελλαδα.
Οτι δεν επετυχαν οι φοινικες δωδεκαθειστες με την περσικη αυτοκρατορια την Εσθηρ και τον Μαρδοχαιο, το κατορθωσαν με το νεο τους δημιουργημα την ρωμαικη αυτοκρατορια.
Εντουτοις σχεδον απο την ημερα κατακτησεως του Ελληνικου εθνους θα αρχισει και η αντιστροφη μετρηση για τους αρχαιοιυς ρωμαιους.
Η ρωμαικη αυτοκρατορια αποσυντιθεται αργα και σταθερα οπως ειχε γινει προηγουμενος με τον αρχαιο Ελληνικο κοσμο.
Ειναι γεγονος οτι η ανασταση Ελληνικου εθνους εγινε με τον ερχομο ομως του Χριστου και τις διδασκαλιες των αποστολων, οι Ελληνες θα ασπαστουν τον χριστιανισμο και θα αναστηθουν ηθικα, πενυματικα και στην συνεχεια σε ολους τους τομεις.
Εξαιτιας των χρηστων ηθων, του χριστιανισμου και της αρχαιοελληνικης παιδειας, οι προγονοι μας οι Ελληνες του μεσαιωνα από σκλαβοι του Ρωμαικου κρατους, εγιναν διοικητες του χωρις να χρειαστεί να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο.
Όλα αυτά διοτι ειχαν θρησκεια τον Χριστιανισμο (στην πραξη) και πολιτισμο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ρήτορες, κλπ.
Ο συνδυασμος αυτων των δυο εφερε τα χρηστα ηθη ζωης, χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα.
Η αμοιβη ηταν η ελευθερια της Ελλαδος τον μεσαιωνα, χωρις να γινει κανενας απολυτος πολεμος.
Το Ελληνικο εθνος με βαση την αδιαμφισβητητη πολιτιστικη του ανωτεροτητα θα επρεπε να ηταν
αυτοκρατορια μεγαλης χρονικης διακρκειας απο την αρχαιοτητα.
Δυστυχως οχι μονον δεν εγινε το πιο αυτονοητο ωστε να ειναι η Ελλαδα αυτοκρατορια αλλα απο το 1519 π.χ., το ετος κατα το οποιο ηρθαν οι πρωτοι φοινικες σκλαβοι απο την Αιγυτπο, αρχισε η πνευματικη, η ηθικη, και στην συνχεια η πολιτικη και στρατιωτικη καθιζηση των Ελληνων.
Το χειροτερο ηταν οτι κατακερματισαν την Ελλαδα και ξεκινησαν τρομερους εμφυλιους γενοκτονικους πολεμους.
Το Ελληνικο εθνος θα φτασει στο απογειο του οταν θα ενωθουν και θα γινουν ενα ο Αρχαιος Ελληνικος Πολιτισμος και ο Χριστιανισμος.
Μεχρι τοτε ηταν τελειως αδυνατον ο κορυφαιος μακραν πολιτισμος ολων των εποχων που ηταν και ειναι ο Ελληνικος, να φερει απο μονος του στο απογειον της ακμης του το Ελληνικο εθνος.
Αυτο διοτι το Ελληνικο εθνος ειχε καταστρεψει το Φοινικικο δωδεκαθεο.
Για την αλλαγη της παγκόσμιας ιστοριας, για όλα αυτά τα κοσμοιστορικα γεγοντα αιτια είναι ο Αγιος Κωνσταντινος.
Ο Αγιος είναι ενας από τους ανθρώπους, στον οποιο χρωσταμε την υπαρξη μας ως εθνος.
Ο αγιος εμελλε να αλλαξει την ιστορια της ανθρωποτητος.
Ο αγιος ηταν η αιτια, για την δημιουργια της πρωτης παγκόσμιας Ελληνοχριστιανικης αυτοκρατοριας.
Δεν υπαρχει αμφιβολια ότι αυτος ο μεγαλος πολιτικος διεγνωσε αριστα,ολα τα θεικα σημαδια, που του εστειλε ο Θεος, αν και υπηρξε πρωην σατανιστης, ηταν τεραστιο μυαλο.
Αυτο διοτι δεν ηταν μέθυσος, ενω δεν πηγαινε για σεξ με την αδερφη του, με την μητερα του στα πλαισια "θρησκευτικης" λατρειας του Εωσφορου, οπως εκαναν ο Καλιγούλας, Καρακαλλας, Κομμοδος, Νερων, κλπ.
Ο Αγιος Κωνσταντινος καταλαβε οτι ακομη και η ανερχομενη χριστιανικη Θρησκεια την ανοδο της και την εξαπλωση της την οφειλει στον αρχαιο ιερο Ελληνικο πολιτισμο.
Ο αγιοςς πηρε την ιστορικη του αποφαση να μεταφερει την πρωτευουσα του ρωμαικου κρατους στην Κωνσταντινουπολη για να παραδωσει την διοικηση του κρατους στους Ελληνες.
Με την αποφαση του αυτη αλλαξε την παγκοσμια ιστορια ενω ταυτοχρονα εδωσε παραταση ζωης για ακομη 880 χρονια στην μεχρι τοτε ετοιμοθανατη ρωμαικη αυτοκρατορια.
Το μεγαλυτερο πολιτικο μυαλο ολων των εποχων ο Αγιος Κωνσταντινος γνωριζε οτι με αυτην την αποφαση του να αλλαξει την πρωτευουσα του ρωμαικου κρατους οτι παραχωρει την διοικηση του κρατους,δια παντος στους ανωτερους σε ηθικο και πνευματικο επιπεδο Ελληνες.
Το Ελληνικο εθνος προσπαθουν να το αφανισουν εδω και πολλες χιλιαδες χρονια.
Οι αιτιες ειναι ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος και η Ορθοδοξια.
Αυτα τα δυο μονιμα αποτελουν απο την αρχαιοτητα το μεγαλυτερο και ανυπερβλητο εμποδιο για την επιβολη της εωσφορικης νεας ταξης πραγματων.
Ο εωσφορισμος ειναι η θρησκεια της ανομιας, της αταξιας, της σεξουαλικης διαφθορας καθως και πασης φυσεως τρελας, ανωμαλιας και καταστροφης.
Για τους εωσφοριστες του δωδεκαθεου αποτελει ιερο σκοπο να εξαφανισουν δια παντος το Ελληνικο εθνος.
Ομως με τα απο καθε μεγαλη εθνικη καταστροφη την οποια μας προκαλουσαν οι δωδεκαθειστες
ερχοταν η ανασταση του Ελληνικου εθνους.
Ταυτοχρονα μεγαλουργουσαμε με επιτευγματα τα οποια δεν επετυχε κανενα αλλο εθνος σε ολοκληρο το κοσμο.
Οταν μας κατεστρεψαν οι φοινικες δωδεκαθειστες
με την εισβολη απο την Αιγυπτο και διελυσαν τον αρχαιο Ελληνικο κοσμο το αποτελεσμα ηταν να κατακτηθει η Ελλαδα αμαχητι απο την ρωμαικη αυτοκρατορια.
Ομως οι Ελληνες ανεκαμψαν για αυτο και επετυχαν να απελευθερωθουν ενω παραλληλα, εφτασε το εθνος εφτασε στο απογειο του Ελληνισμου απο καταβολης κοσμου, διοτι εγιναν οι αγιοι προγονοι μας αναιμακτα διοικητες στο κρατος το οποιο ηταν προηγουμενος σκλαβοι.
Οταν κυνηγησαν τους Ελληνες Δωριεις οι αλλοδαποι δωδεκαθειστες απο την Πελοπονησο και την Στερεα Ελλαδα τους οποιους εν συνεχεια τους εκτοπισαν στην αρχαια Ηπειρο, τοτε εγιναν αθελα τους η αιτια για την δημιουργια του του ενδοξου Ελληνικου Μακεδονικου εθνους.
Με την δημιουργια του ιερου Μακεδονικου (Δωρικου) Ελληνισμου η Ελλαδα θα φτασει για μια ακομη φορα να θριαμβευσει με τον Μεγα Αλεξανδρο.
Οταν επιχειρησαν κατα τους Περσικους πολεμους να κανουν υποτακτικους και συμμαχους τους αρχαιους Αθηναιους, εναντιον των υπολοιπων Ελληνικων πολεων, απετυχαν.
Αυτο εγινε εξαιτιας της πολιτικης τους να δημιουργουν εμφυλιους σπαραγμους αναμεσα στις αρχαιες Ελληνικες πολεις.
Καθε φορα που επιχειρουν οι εωσφοριστες του Φοινικικου-Αιγυπτιακου δωδεκαθεου στο περασμα των αιωνων να μας κανουν κακο, καταληγουν χωρις καμια προθεση απο την πλευρα τους να ευεργετουν το Ελληνικο εθνος.
Αυτο συμβαινει διοτι ειναι ικανοι μονον για κακο και για αδικιες και καταστροφες.
Μονον που το κακο οπως και η καθε πολυ κακη πραξη γινεται παρα πολυ ευκολα καθως ακομη και ατομα με μειωμενες ικανοτητες τα οποια δεν εχουν ηθικη-παιδεια μπορουν να κανουν οτιδηποτε καταστροφικο.
Με αυτους τους τροπους νιωθουν ολοι οι ανανδροι και οι ανικανοι οτι ειναι καποιοι.
Ολα τα ανδραποδα απο καταβολης κοσμου, οπως κανουν ολοι οι αχρηστοι, προσπαθουν να καλυψουν την ανικανοτητα τους με κακια, προσβολες ανομια, αταξια, και προδοσιες.
Στον αντιποδα για να κανεις καλο θελει κοπο, παρα πολυ μεγαλο ενω ταυτοχρονα πρεπει να εχεις ηθικη,παιδεια, ανδρισμο και αξιοπρεπεια.
Απο τα παναρχαια χρονια ολοι οι ανανδροι και οι αχρηστοι εωσφοριστες το μονον το οποιο κανουν ειναι σφαγες, κλοπες, εμπρησμους, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων.
Επισης κανουν πλεκτανες και αδικιες πασης φυσεως εις βαρος αλλων αθωων.
Απο την αλλη οι Ελληνες απο καταβολης κοσμου
δημιουργουν σε ολους τους τομεις οπως ειναι οι επιστημες, οι τεχνες, ο αθλητισμος και γενικοτερα επι παντος επιστητου για το καλο της ανθρωποτητας.
Οι εκαστοτε προδοτες διοτι δεν ειναι Ελληνες αλλα ειναι αλλοδαποι, για αυτο παντοτε κανουν ενα τεραστιο λαθος, διοτι εσκεμενα αγνοουν ενα παρα πολυ σημαντικο αξιωμα.
ΤΟ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΞΙΩΜΑ.
Το αξιωμα αυτο ειναι οτι το κακο αρχικα επικρατει ενω παντοτε στο τελος ητταται.
Σε διαφορετικη περιπτωση εαν δεν ισχυε αυτο το ιερο αξιωμα η Ελλαδα θα ειχε εξαφανιστει απο προσωπου γης παρα πολλους αιωνες πριν.
Εδω και πολλες χιλιαδες χρονια το εχουμε δει αυτο παρα πολλες φορες να γινεται στην περιπτωση του Ελληνικου εθνους.
Το ιερο αυτο αξιωμα μας το διδαξε ο Μεγας φιλοσοφος ο Αριστοκλης, οτι μετα απο κατι κακο ερχεται παντοτε κατι παρα πολυ καλο.
Η διαφορετικα οπως το ερμηνευσε ο Οδυσσεας Ελυτης : Σε ευλογημενη ημερα βγαζει παντα το κακο.
Με αυτο το ιερο αξιωμα ειναι συμφωνος και ο Γιαννης Ριτσος για αυτο εγραψε και το πολυ σημαντικο ποιημα το οποιο μελοποιηθηκε :
Σε τούτα εδώ τα μάρμαρα κακιά σκουριά δεν πιάνει μηδέ αλυσίδα στου Ρωμιού και στ’ αγεριού το πόδι.
(1) Διαβαστε περι Φοινικικου Δωδεκαθεου σε αυτες εδω της παραπομπες στο τελος της καθε εργασιας.
Το σημαντικο ειναι να συνυπαρχουν ειρηνικα ολοι οι λαοι του πλανητη.
Για αυτο παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
Τι θα πρεπει να κανουν οι Ελληνες όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο μας ;
Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως
;
Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου κρατους.
Από ολους τους προαναφερομενους εξαιρειται,
ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.
Αναφερομαι παντοτε στους φοινικες-σημιτες που απο μονοθειστες της Π.διαθηκης και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες.
Δεν αναφερομαι σε ολους τους Σημιτες.
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των Σημιτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου