Σύμφωνα με πληροφορίες στο ΥΠΟΙΚ υπάρχει ανησυχία πως με την αύξηση της κυκλοφορίας μετρητών στην αγορά είναι πιθανόν να αυξηθούν τα κρούσματα μαύρων συναλλαγών. Γι αυτό και εξετάζεται το ενδεχόμενο να χαμηλώσει το όριο των συναλλαγών που μπορούν να γίνονται με μετρητά στα 200 ή 300 ευρώ. Υπενθυμίζεται πως σήμερα το όριο είναι στα 500 ευρώ.
Ιουνίου 02, 2018
Συναλλαγές πάνω από 200 ευρώ μόνο με κάρτα -Μετρητά… τέλος
Σύμφωνα με πληροφορίες στο ΥΠΟΙΚ υπάρχει ανησυχία πως με την αύξηση της κυκλοφορίας μετρητών στην αγορά είναι πιθανόν να αυξηθούν τα κρούσματα μαύρων συναλλαγών. Γι αυτό και εξετάζεται το ενδεχόμενο να χαμηλώσει το όριο των συναλλαγών που μπορούν να γίνονται με μετρητά στα 200 ή 300 ευρώ. Υπενθυμίζεται πως σήμερα το όριο είναι στα 500 ευρώ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου