Εύγε σας Κύριε Δήμαρχε!
(ΠΟΣΟ ΤΥΧΑΙΟ ΕΙΝΑΙ, ΟΤΙ Ο ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΧΕΙ ΗΔΗ 4 ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΕΣ ΘΗΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙ ΚΑΙ 5η, ΕΝΩ ΑΠΕΡΡΙΨΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΩΣ, ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΠΙΕΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ, ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ, Ή ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 😉
Και α μ έ τ ρ η τ η ΝΤΡΟΠΗ στην κάθε Όλγα και στην κάθε Κατερίνα πού ατυχώς προΐστανται του υπουργείου Προστασίας του …αλλοδαπού πολίτου(!) και τά αρμόδια (;) όργανα του οποίου σπεύδουν και συλλαμβάνουν 90 χρονες γιαγιάδες, κρατώντας τες στο αστ.τμήμα με λίγο νερό, που διαθέτουν παρανόμως στον δρόμο μάλλινα καλτσάκια και πλήττουν ανεπίτρεπτα την εθνική οικονομία.
Η μάστιγα του παραεμπορίου …ΝΙΚΗΘΗΚΕ!
«Ιωάννης Καποδίστριας»
Πηγή: odysseiatv

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου