
Με νέα ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook, η Έλενα Ακρίτα αναφέρεται στον Μάρκο Σεφερλή, τονίζει πως
«Επειδή ο καημένος ο Σεφερλής απειλεί να με κλείσει… φυλακή να ξεκαθαρίσω κάτι. Από όσα έγραψα γι’ αυτόν στα ΝΕΑ δεν αλλάζω τίποτα απολύτως, ούτε καν σημείο στίξεως. Το κείμενό μου με εκφράζει 100%. Σιγά μην ποινικοποιηθεί η ελευθερία έκφρασης μέσω του Τύπου, επειδή κάποιοι δεν την αντέχουν. #NowayJose #seeyouatcourtsweetie», έγραψε η Έλενα Ακρίτα.
Η ανάρτηση της Έλενας Ακρίτα:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου