Επιτέλους, μετά από πολλές πιέσεις (πολιτικές... μην πάει αλλού ο νους σας) αποδέχθηκε να γίνει το σύμβολο της αριστεράς δίπλα στη Δούρου!
Υποψήφιο με τη Ρένα Δούρου το Τζέισον Αντιγόνη!
Ήταν δίκιο κι ήταν αριστερό... ξημερώνει μια νέα εποχή της ευτυχίας κι ανάπτυξης!


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου