Συγκεκριμένα, στο λεωφορείο επέβαιναν μαθητές από σχολείο της Πάτρας και κατευθυνόταν προς τα Ιωάννινα.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα npress.gr, μετά το Αντίρριο, ο πάνω όροφος του λεωφορείου τυλίχθηκε στις φλόγες. Οι μαθητές πρόλαβαν και απεγκλωβίστηκαν και οι υπεύθυνοι του οχήματος, κατάφεραν να κατασβέσουν την φωτιά με το σύστημα πυρόσβεσης που διέθετε το λεωφορείο, πριν φτάσει όχημα της Πυροσβεστικής Ναυπάκτου.
Πηγή: npress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου