Η βίλα Λεβίδη είναι σίγουρα ανάμεσα τους έχοντας «πρωταγωνιστήσει» στην ταινία Η Αρχόντισσα και ο Αλήτης με την Αλίκη Βουγιουκλάκη και τον Δημήτρη Παπαμαχαήλ και έχοντας μείνει πια στην ιστορία ως το σπίτι απ’ όπου η Αλίκη το έσκασε για να γίνει Πίπης και να βρει την αγάπη της ζωή της στο πρόσωπο του Δημήτρη.
Το εντυπωσιακό οίκημα έχει όμως την δική του μεγάλη ιστορία, που δεν ταιριάζει σε τίποτα με την σημερινή, άσχημη εικόνα που θα συναντήσει κανείς αν φτάσει μέχρι εκεί.
Το 1964, ο Λεβίδης πεθαίνει και η σύζυγος του, Τούλα Μπότση, δεν μπορεί να συντηρήσει το πολυδάπανο οίκημα. Έτσι αρχίζει να μισθώνει τη βίλα σε εταιρίες παραγωγής ως στούντιο γυρισμάτων. Αφού έφυγε και εκείνη από τη ζωή το 1990, ο γιος τους το πούλησε σε μεγάλο επιχειρηματία της περιοχής και έφυγε από την Ελλάδα…
Οι εγκαταστάσεις δεν αξιοποιήθηκαν τα επόμενα χρόνια γιατί οι αρχές θεωρούν ότι η περιοχή κακώς οικοδομήθηκε και ότι είναι χαρακτηρισμένη δασική έκταση. Έκτοτε η βίλα δεν θυμίζει σε τίποτα την παλιά ης αίγλη καθώς έχει βανδαλιστεί, καεί και υποστεί εκταταμμένες ζημιές ενώ άγνωστοι έχουν κλέψει τα πάντα από το εσωτερικό της, ακόμα και τα καλώδια του ρεύματος.
Ειρήνη Στεργίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου