
Aglaia Liggou
Πώς θα σας φαινόταν "αλληλέγγυοι'' να καταπατούσαν τα σπίτια σας να υποθάλπουν εκεί τούς μετανάστες κ να μιζαρονται με εκατομμύρια ευρώ από ΕΕ;;
Ποιο γαμωκράτος είναι αυτό που με τρείς εισαγγελικές αναφορές το κτήριο δεν έχει αδειάσει ακόμη;
Για ποιο λόγο η...
κυρία πληρώνει ΕΝΦΙΑ για ένα κτήριο που το διαχειρίζονται άλλοι εις γνώση της κυβέρνησης;
Σκέψου το γιατί μπορεί να είσαι ο επόμενος..
αθλιότητα στο κωλοχανειο Ελλάς.
Ποιο γαμωκράτος είναι αυτό που με τρείς εισαγγελικές αναφορές το κτήριο δεν έχει αδειάσει ακόμη;
Για ποιο λόγο η...
κυρία πληρώνει ΕΝΦΙΑ για ένα κτήριο που το διαχειρίζονται άλλοι εις γνώση της κυβέρνησης;
Σκέψου το γιατί μπορεί να είσαι ο επόμενος..
αθλιότητα στο κωλοχανειο Ελλάς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου