Συγκεκριμένα, η Κατερίνα Δαλάκα και η Αφροδίτη, κατηγορούνται πως έκλεψαν το νερό της ομάδας, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μεγάλη ένταση.
Μάλιστα, η Δαλάκα, δεν άντεξε και δήλωσε χαρακτηριστικά πως δεν υπολογίζει καν τη γνώμη του Βασίλη Βασιλικού, μιας και δεν τον σέβεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου