Γράφει η Αντωνέλλα-Ειρήνη Κομνηνού
Οι Τρεις Ιεράρχες έλεγαν, οτι υπόβαθρον της κατά Χριστόν φιλοσοφίας θεωρούν την αρχαιοελληνική παιδεία και φτάνουν από τον καλό, καγαθό πολίτη του κόσμου, με την μάθηση και την πίστη, στον καλοκάγαθο πολίτη του ουρανού.
“Ο γαρ Θεός πλάττων τον άνθρωπο ουκ εποίησεν αυτόν δούλον, αλλ’ ελεύθερον” μας δiδαξε ο Άγιος Γρηγόριος" .
Έχουμε μια παιδεία που επιζητά πρωτίστως να φροντiσει τις ανάγκες του κράτους, της βιομηχανίας, της ναυτιλίας των επιχειρήσεων κλπ. Γεμίσαμε διπλωματούχους και εξαφανίστηκαν οι πνευματικοί και οι ηθικοί άνθρωποι.
Ραχήλ Μακρή: «Πopνίδια όσες κοιμήθηκαν με τον καθηγητή με το ...
https://www.tilestwra.com/ xefyge-i-makri-oses- koimithikan-me-ton-kathigiti- me-to-pe.
Η πραγματική παιδεία προσφέρει κατ’ ουσίαν πνευματική και όχι τεχνική μόρφωση, κάθε έθνος που θέλει να επιβιώσει έχει πρώτα ανάγκη από πνευματικούς και ηθικούς και ανθρώπους.
Για να γίνουμε όπως τα δήθεν "προοδευτικά"-φωτισμένα έθνη της Ευρώπης, πρέπει να εγκαταλείψουμε την Ορθοδοξία και οτιδήποτε Ελληνικό.
Αρκετοi εδώ και δεκαετίες αναπαράγουν και πιστεύουν της θεωρiες της "πολιτισμένης" Δύσης, και δεν σπεύδουν στην πηγή, γνώσεως των Πατέρων της Εκκλησίας.
Στο σημείο αυτό να περάσουμε να δούμε τι αναφέρει σχετικά, ο κατά γενική ομολογία όλων των πατριωτών, κορυφαίος Έλληνας σε ηθική, παιδεία, θάρρος, αξιοπρέπεια, ευρηματικότητα- δημιουργικότητα, προσφορά την δεκαετία που διανύουμε ο Άγγελος-Ευάγγελος Φ. Γιαννόπουλος :
kasimatis george - Το Κουτί της Πανδώρας
Η εξουσία της νέας τάξης υπάρχει πλέον στις ημέρες μας σε ποικίλους θεσμούς και ιδιαιτέρως σε αυτόν της δημόσιας εκπαίδευσης, η οποία έχασε οριστικά την ιδιότητα του εθνικού, παιδαγωγικού και κοινωνικού αγαθού.Το ένα κράτος μετά το άλλο υποκύπτουν στην νέα τάξη πραγμάτων.
Ο βαθμός της εθνικής ανεξαρτησίας και η δυνατότητα των κρατών να ορίζουν ανεξάρτητη εθνική-παιδαγωγική πολιτική μειώνεται δραματικά είτε εξανεμίζεται, όπως στην περίπτωση της Ελλάδος.
Δυστυχώς στην Ελληνική επικράτεια τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα, διότι από τον Ιούνιο του 2010 έχει καταλυθεί το Ελληνικό σύνταγμα και έχει γίνει πραξικόπημα, σύμφωνα, με τους ειδήμονες καθηγητές, του συνταγματικού δικαίου. (1)
Η πνευματική και ηθική πενία της εποχής μας επιβάλλει να στραφούμε στους σοφούς προγόνους μας, να ακολουθήσουμε τις διαχρονικές αξίες τους, όπως αυτές καλλιεργήθηκαν μέσα στην παράδοσή μας, ώστε να μπορέσουμε να ξεφυγούμε από τον βάλτο, που μας εγκλώβισε η νέα τάξη πραγμάτων. Η "παιδεία" κατα την σύγχρονη εποχή, εγκατέλειψε την ψυχή των παιδιών και στράφηκε στον εγκέφαλο του. Παιδεία εστί ου την υδρία πληρώσαι, αλλά ανάψαι αυτήν. μας δίδαξε ο Πλάτωνας.
Ο βαθμός της εθνικής ανεξαρτησίας και η δυνατότητα των κρατών να ορίζουν ανεξάρτητη εθνική-παιδαγωγική πολιτική μειώνεται δραματικά είτε εξανεμίζεται, όπως στην περίπτωση της Ελλάδος.
Δυστυχώς στην Ελληνική επικράτεια τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα, διότι από τον Ιούνιο του 2010 έχει καταλυθεί το Ελληνικό σύνταγμα και έχει γίνει πραξικόπημα, σύμφωνα, με τους ειδήμονες καθηγητές, του συνταγματικού δικαίου. (1)
Η πνευματική και ηθική πενία της εποχής μας επιβάλλει να στραφούμε στους σοφούς προγόνους μας, να ακολουθήσουμε τις διαχρονικές αξίες τους, όπως αυτές καλλιεργήθηκαν μέσα στην παράδοσή μας, ώστε να μπορέσουμε να ξεφυγούμε από τον βάλτο, που μας εγκλώβισε η νέα τάξη πραγμάτων. Η "παιδεία" κατα την σύγχρονη εποχή, εγκατέλειψε την ψυχή των παιδιών και στράφηκε στον εγκέφαλο του. Παιδεία εστί ου την υδρία πληρώσαι, αλλά ανάψαι αυτήν. μας δίδαξε ο Πλάτωνας.
Οι Τρεις Ιεράρχες έλεγαν, οτι υπόβαθρον της κατά Χριστόν φιλοσοφίας θεωρούν την αρχαιοελληνική παιδεία και φτάνουν από τον καλό, καγαθό πολίτη του κόσμου, με την μάθηση και την πίστη, στον καλοκάγαθο πολίτη του ουρανού.
“Ο γαρ Θεός πλάττων τον άνθρωπο ουκ εποίησεν αυτόν δούλον, αλλ’ ελεύθερον” μας δiδαξε ο Άγιος Γρηγόριος" .
Οι Τρεις Ιεράρχες εiναι οι προστάτες της Παιδείας.
Οι τρεις Άγιοι υπογραμίζουν την σπουδαιότητα της πραγματικής Ελληνικής παιδείας: “ Ο καθένας που έχει μυαλό θα αναγνωρίσει ότι η παιδεία είναι για μας τους χριστιανούς, είναι το πρώτο των από τα αγαθά".
Δεν περιφρονούμε την παίδευση, όπως νομίζουν μερικοί.
Αντίθετα, εκείνοι που έχουν τέτοια γνώμη είναι ανόητοι και αμαθείς, θέλουν όλοι να είναι σαν κι αυτούς, ώστε μέσα στην γενική αμάθεια να μην φαίνεται η δική τους άγνοια”, λέει ο Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος. Η παιδεία γράφει ο Άγιος Χρυσόστομος, είναι το μέγιστο αγαθό για τον άνθρωπο, είναι η μετάληψη αγιότητας".
Αυτή ξεριζώνει από τον άνθρωπο την ραθυμία, τις πονηρές επιθυμίες, το πάθος για τα υλικά αγαθά, αυτή αναμορφώνει την ψυχή, αυτή καθιστά την ψυχή, με την χάρη του Αγiου Πνεύματος, αγία”. Η παιδεία είναι πολύ ωφέλιμη στον άνθρωπο, αλλά απαιτεί πολύ επίμονη προσπάθεια, ώστε να ξεριζωθούν από την ψυχή του παιδαγωγού αδυναμίες και πάθη”.
Ο μεγάλος μας ποιητής Γιώργος Σεφέρης έλεγε: “Τα γράμματα είναι από τις πιο ευγενικές ασκήσεις κι από τους πιο υψηλούς πόθους του ανθρώπου. Η παιδεία είναι ο κυβερνήτης του βίου και επειδή οι αρχές αυτές είναι αληθινές, πρέπει να μην ξεχνούμε πως υπάρχει μια καλή παιδεία εκείνη που ελευθερώνει και βοηθά τον άνθρωπο να ολοκληρωθεί σύμφωνα με τον εαυτό του.
Παράλληλα μια κακή παιδεία που διαστρέφει και αποστεγνώνει και είναι μια βιομηχανία που παράγει τους δήθεν μορφωμένους, που έχουν την ίδια κίβδηλη ευγένεια με τους νεόπλουτους".
Η παιδεία μας σήμερα, εγκατέλειψε την ψυχή του παιδιού και στράφηκε στον εγκέφαλο του. “Παιδεία εστί ου την υδρία πληρώσαι, αλλά ανάψαι αυτήν” έλεγε ο Πλάτωνας. Με την παιδεία κερδίζεται η μεγαλύτερη αρετή, η ελευθερία. “Ου φύσει, (όχι από την φύση), αλλά μαθήσει (με την μάθηση) καλοί καγαθοί γίνονται”.Την Ελεύθερια δίδαξαν οι Τρεις Ιεράρχες.
Η ελευθερία λέξη που παράγεται από τον μέλλοντα του ρήματος έρχομαι, το ελεύσομαι, είναι αυτή που θα έρθει, που κινείται και που την παiρνεις, ως κάστρο με το σπαθί σου, λέει ο Ν. Καζαντζάκης οι λαοί που το αξίζουν, που έχουν αξίες, αιώνιες και ακατάλυτες. Δίνουμε στα παιδιά γνώσεις και αφήνουμε τις ψυχές τους.
Οι τρεις Άγιοι υπογραμίζουν την σπουδαιότητα της πραγματικής Ελληνικής παιδείας: “ Ο καθένας που έχει μυαλό θα αναγνωρίσει ότι η παιδεία είναι για μας τους χριστιανούς, είναι το πρώτο των από τα αγαθά".
Δεν περιφρονούμε την παίδευση, όπως νομίζουν μερικοί.
Αντίθετα, εκείνοι που έχουν τέτοια γνώμη είναι ανόητοι και αμαθείς, θέλουν όλοι να είναι σαν κι αυτούς, ώστε μέσα στην γενική αμάθεια να μην φαίνεται η δική τους άγνοια”, λέει ο Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος. Η παιδεία γράφει ο Άγιος Χρυσόστομος, είναι το μέγιστο αγαθό για τον άνθρωπο, είναι η μετάληψη αγιότητας".
Αυτή ξεριζώνει από τον άνθρωπο την ραθυμία, τις πονηρές επιθυμίες, το πάθος για τα υλικά αγαθά, αυτή αναμορφώνει την ψυχή, αυτή καθιστά την ψυχή, με την χάρη του Αγiου Πνεύματος, αγία”. Η παιδεία είναι πολύ ωφέλιμη στον άνθρωπο, αλλά απαιτεί πολύ επίμονη προσπάθεια, ώστε να ξεριζωθούν από την ψυχή του παιδαγωγού αδυναμίες και πάθη”.
Ο μεγάλος μας ποιητής Γιώργος Σεφέρης έλεγε: “Τα γράμματα είναι από τις πιο ευγενικές ασκήσεις κι από τους πιο υψηλούς πόθους του ανθρώπου. Η παιδεία είναι ο κυβερνήτης του βίου και επειδή οι αρχές αυτές είναι αληθινές, πρέπει να μην ξεχνούμε πως υπάρχει μια καλή παιδεία εκείνη που ελευθερώνει και βοηθά τον άνθρωπο να ολοκληρωθεί σύμφωνα με τον εαυτό του.
Παράλληλα μια κακή παιδεία που διαστρέφει και αποστεγνώνει και είναι μια βιομηχανία που παράγει τους δήθεν μορφωμένους, που έχουν την ίδια κίβδηλη ευγένεια με τους νεόπλουτους".
Η παιδεία μας σήμερα, εγκατέλειψε την ψυχή του παιδιού και στράφηκε στον εγκέφαλο του. “Παιδεία εστί ου την υδρία πληρώσαι, αλλά ανάψαι αυτήν” έλεγε ο Πλάτωνας. Με την παιδεία κερδίζεται η μεγαλύτερη αρετή, η ελευθερία. “Ου φύσει, (όχι από την φύση), αλλά μαθήσει (με την μάθηση) καλοί καγαθοί γίνονται”.Την Ελεύθερια δίδαξαν οι Τρεις Ιεράρχες.
Η ελευθερία λέξη που παράγεται από τον μέλλοντα του ρήματος έρχομαι, το ελεύσομαι, είναι αυτή που θα έρθει, που κινείται και που την παiρνεις, ως κάστρο με το σπαθί σου, λέει ο Ν. Καζαντζάκης οι λαοί που το αξίζουν, που έχουν αξίες, αιώνιες και ακατάλυτες. Δίνουμε στα παιδιά γνώσεις και αφήνουμε τις ψυχές τους.
Αν λαχταράς την λευτεριά σε ξένους μην ελπίζεις, παρ’ την ο ίδιος αν μπορείς αλλιώς δεν την αξίζεις. (Νίκος Καζαντζάκης). Αυτά ειπε μεταξύ πολλών άλλων ο μεγαλύτερος υμνητής των δυο ιερότερων ανθρώπινων αξιών, της ελευθερίας και της αξιοπρέπειας, οι οποίες εiναι δημιουργήματα των αρχαίων Ελλήνων.
Οι πρόγονοί μας όχι μόνον δημιούργησαν αυτές τις δύο αξίες, αλλα της "πότισαν" με αίμα, οσο κανένα άλλο Eθνος στην παγκόσμια ιστορία. Ουδέποτε υπήρχαν στον τόπο μας τόσοι "εγγράμματοι" και τέτοια πνευματική φτώχεια, όπως στην εποχή μας.
Οι πρόγονοί μας όχι μόνον δημιούργησαν αυτές τις δύο αξίες, αλλα της "πότισαν" με αίμα, οσο κανένα άλλο Eθνος στην παγκόσμια ιστορία. Ουδέποτε υπήρχαν στον τόπο μας τόσοι "εγγράμματοι" και τέτοια πνευματική φτώχεια, όπως στην εποχή μας.
Έχουμε μια παιδεία που επιζητά πρωτίστως να φροντiσει τις ανάγκες του κράτους, της βιομηχανίας, της ναυτιλίας των επιχειρήσεων κλπ. Γεμίσαμε διπλωματούχους και εξαφανίστηκαν οι πνευματικοί και οι ηθικοί άνθρωποι.
Ραχήλ Μακρή: «Πopνίδια όσες κοιμήθηκαν με τον καθηγητή με το ...
https://www.tilestwra.com/
Η πραγματική παιδεία προσφέρει κατ’ ουσίαν πνευματική και όχι τεχνική μόρφωση, κάθε έθνος που θέλει να επιβιώσει έχει πρώτα ανάγκη από πνευματικούς και ηθικούς και ανθρώπους.
Είναι θλιβερό, ότι επηρεασμένοι, εδώ και 170 χρόνια από το πνεύμα των Γερμανών-Βαυαρών, θεωρούν κάποιοι απαiδευτοι το ένδοξο Βυζάντιο, ως μiα περίοδο "σκοταδισμού και μηχανορραφιών".
Για να γίνουμε όπως τα δήθεν "προοδευτικά"-φωτισμένα έθνη της Ευρώπης, πρέπει να εγκαταλείψουμε την Ορθοδοξία και οτιδήποτε Ελληνικό.
Αρκετοi εδώ και δεκαετίες αναπαράγουν και πιστεύουν της θεωρiες της "πολιτισμένης" Δύσης, και δεν σπεύδουν στην πηγή, γνώσεως των Πατέρων της Εκκλησίας.
Γιά αυτό ένας ακόμη μεγάλος λόγιος ο " Άγιος" τών γραμμάτων μας, ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντη, με βάση τις διδαχές του Αγίου Χρυσοστόμου γράφει
:
“Να παύσει η συστηματική περιφρόνησης της θρησκείας εκ μέρους των πολιτικών ανδρών, επιστημόνων, λογίων, δημοσιογράφων και άλλων.
Να συμμορφωθεί η ανωτέρα τάξις με τα έθιμα της χώρας. Να γίνει προστάτης των πατρίων και όχι διώκτρια. Να ασπασθεί και να εγκολπωθεί τα εθνικός παραδόσεις. Να μην περιφρονεί ό,τι παλαιόν, ό,τι εγχώριον, ό,τι Ελληνικόν. Να μην νοθεύονται τα οικογενειακά και θρησκευτικά έθιμα. Να μη μιμώμεθα πότε τους παπιστάς πότε τους προτεστάντας, να μην χάσκωμεν προς τα ξένα, να τιμώμεν τα πάτρια, ως πότε θα είμεθα αχαρακτήριστοι Γραικύλοι;".
"Η Ρωμανία κι αν επέρασεν ανθεί και φέρει κι άλλο", έψαλλε ο ποντιακός ελληνισμός. Θα ανθίζει η Ρωμανία όταν τιμά τα πάτρια.
Ενδεικτικά είναι και όλα όσα μας δίδαξαν, οι Ήρωες του 1821, όπως ο γέρος του Μοριά, μας διδάσκουν "Πρέπει να φυλάξετε την πίστη σας και να την στερεώσετε, διότι, όταν επιάσαμε τα άρματα είπαμε πρώτα υπέρ πίστεως και έπειτα υπέρ πατρίδος", έλεγε στα 1838 στους μαθητές των Αθηνών ο Κολοκοτρώνης ή όπως το γράφει ο στρατηγός Μακρυγιάννης “χωρίς αρετή και πόνο εις την πατρίδα και πίστη εις την θρησκεία έθνη δεν υπάρχουν”. Γράφει ο στρατηγός Μακρυγιάννης "χωρίς αρετή και πόνο εις την πατρίδα και πίστη εις την θρησκεία έθνη δεν υπάρχουν".
“Να παύσει η συστηματική περιφρόνησης της θρησκείας εκ μέρους των πολιτικών ανδρών, επιστημόνων, λογίων, δημοσιογράφων και άλλων.
Να συμμορφωθεί η ανωτέρα τάξις με τα έθιμα της χώρας. Να γίνει προστάτης των πατρίων και όχι διώκτρια. Να ασπασθεί και να εγκολπωθεί τα εθνικός παραδόσεις. Να μην περιφρονεί ό,τι παλαιόν, ό,τι εγχώριον, ό,τι Ελληνικόν. Να μην νοθεύονται τα οικογενειακά και θρησκευτικά έθιμα. Να μη μιμώμεθα πότε τους παπιστάς πότε τους προτεστάντας, να μην χάσκωμεν προς τα ξένα, να τιμώμεν τα πάτρια, ως πότε θα είμεθα αχαρακτήριστοι Γραικύλοι;".
"Η Ρωμανία κι αν επέρασεν ανθεί και φέρει κι άλλο", έψαλλε ο ποντιακός ελληνισμός. Θα ανθίζει η Ρωμανία όταν τιμά τα πάτρια.
Στρατηγος I. Μακρυγιάννης : «Όταν μου πειράξουν την πατρίδα και την θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα ενεργήσω κι’ ό,τι θέλουν ας μου κάνουν».
Γράφει στα απομνημονεύματά του ο Στρατηγός Μακρυγιάννης:
"Εκεί οπούφκιαχνα τις θέσες εις τους Μύλους (Κοντά στο Ναύπλιο) ήρθε ο Ντερνυς (Derigny Anri Gautier, Γάλλος ναύαρχος) να με ιδή. Μου λέγει. "Τι κάνεις αυτού; Αυτές οι θέσεις είναι αδύνατες. Τι πόλεμον θα κάνετε με τον Μπραϊμη αυτού;” – Του λέγω, είναι αδύνατες οι θέσεις κι’ εμείς, όμως είναι δυνατός ο θεός όπου μας προστατεύει".
Και θα δείξωμεν την τύχη μας σ’ αυτές τις θέσεις τις αδύνατες. Κι αν είμαστε ολίγοι εις το πλήθος του Μπραϊμη, παρηγοριόμαστε μ’ ένα τρόπον, ότι η τύχη μας έχει τους Έλληνες πάντοτε ολίγους. Ότι αρχή και τέλος, παλαιόθεν και ως τώρα, όλα τα θεριά πολεμούν να μας φάνε και δεν μπορούνε. Τρώνε από μας και μένει και μαγιά. Και οι ολίγοι αποφασίζουν να πεθάνουν. Κι όταν κάνουν αυτήνη την απόφασιν, λίγες φορές χάνουν και πολλές κερδαίνουν».
Τα θερία που θέλουν να μας αφανίσουν δεν είναι τώρα μόνο οι εχθρικοί λαοί. Είναι και και οι νεοταξικοί κληρικοί που θέλουν να μας ξεβαπτίσουν απ’ την αγία μας Ορθοδοξία! Πλην όμως ας γνωρίζουν ότι επειδή έχουμε αποφασίσει να κρατήσουμε την πίστη μας έως θανάτου θα δυσκολευτούν πολύ.
"Εκεί οπούφκιαχνα τις θέσες εις τους Μύλους (Κοντά στο Ναύπλιο) ήρθε ο Ντερνυς (Derigny Anri Gautier, Γάλλος ναύαρχος) να με ιδή. Μου λέγει. "Τι κάνεις αυτού; Αυτές οι θέσεις είναι αδύνατες. Τι πόλεμον θα κάνετε με τον Μπραϊμη αυτού;” – Του λέγω, είναι αδύνατες οι θέσεις κι’ εμείς, όμως είναι δυνατός ο θεός όπου μας προστατεύει".
Και θα δείξωμεν την τύχη μας σ’ αυτές τις θέσεις τις αδύνατες. Κι αν είμαστε ολίγοι εις το πλήθος του Μπραϊμη, παρηγοριόμαστε μ’ ένα τρόπον, ότι η τύχη μας έχει τους Έλληνες πάντοτε ολίγους. Ότι αρχή και τέλος, παλαιόθεν και ως τώρα, όλα τα θεριά πολεμούν να μας φάνε και δεν μπορούνε. Τρώνε από μας και μένει και μαγιά. Και οι ολίγοι αποφασίζουν να πεθάνουν. Κι όταν κάνουν αυτήνη την απόφασιν, λίγες φορές χάνουν και πολλές κερδαίνουν».
Τα θερία που θέλουν να μας αφανίσουν δεν είναι τώρα μόνο οι εχθρικοί λαοί. Είναι και και οι νεοταξικοί κληρικοί που θέλουν να μας ξεβαπτίσουν απ’ την αγία μας Ορθοδοξία! Πλην όμως ας γνωρίζουν ότι επειδή έχουμε αποφασίσει να κρατήσουμε την πίστη μας έως θανάτου θα δυσκολευτούν πολύ.
Στα θαύματα χρωστάει ή Ελλάδα την ζωή της. Πατρίδα, πατρίδα, είπε ό Μακρυγιάννης, ήσουν άτυχη, από ανθρώπους να σε κυβερνούν, μόνο ο Θεός σε κυβερνάει και σε διατηρεί ακόμη. Οι πηγές ζωής του έθνους μας, ήταν και είναι η Ορθοδοξία και η αρχαία Ελληνική παιδεία.
Στο σημείο αυτό να περάσουμε να δούμε τι αναφέρει σχετικά, ο κατά γενική ομολογία όλων των πατριωτών, κορυφαίος Έλληνας σε ηθική, παιδεία, θάρρος, αξιοπρέπεια, ευρηματικότητα-
"Οι Πέρσες είχαν αρπάξει τον Τίμιο Σταυρό, το ιερότερο κειμήλιο του Χριστιανισμού, οι εκστρατείες του Ηρακλείου προσέλαβαν έντονο θρησκευτικό χαρακτήρα.
Όταν ο Έλληνας Ηράκλειος από την Καππαδοκία της Μικράς Ασίας, ανέβηκε στον Ελληνικό (Ρωμαικό) θρόνο, το κράτος ήταν τελείως χρεοκοπημένο.
Ταυτόχρονα για πρώτη φορά στην παγκόσμια ιστορία, είχαμε την εισβολή και την κατάκτηση της μισής Ελληνικής-Ρωμαικής αυτοκρατορίας, από τους Πέρσες.
Είχαμε πολλές χιλιάδες σφαγμένων Ελλήνων, είχαμε κλοπές, εμπρησμούς, βιασμούς, σκλάβωμα γυναικών κλπ. Επίσης για πρώτη φορά στα παγκόσμια χρονικά έγινε εισβολή από τους Πέρσες στα Ιεροσόλυμα, όπου εκεί έλαβαν χώρα άγριες σφαγές, κλοπές, εμπρησμοί, τους βιασμοί, και το σκλάβωμα χριστιανών.
Μαζί με όλα αυτά έκαψαν τον ναό του Παναγίου τάφου, έκλεψαν τον Τίμιο Σταυρό, και πήραν μαζί τους αιχμάλωτο τον πατριάρχη Ζαχαρία. Εντούτοις με όπλο τα χρηστά ήθη και την σωστή παιδεία, μέσα σε επτά μόνον χρόνια,οι Έλληνες ανέκαμψαν, με αποτέλεσμα να πάρουν πίσω όλα τα κατεκτημένα εδάφη από τους Πέρσες. Όμως οι προγονοί μας δεν σταμάτησαν εκεί αλλά πέρασαν στην αντεπίθεση, κατακτώντας ολόκληρη την Περσική αυτοκρατορία. Αυτό το έκανε ο Ηράκλειος με έναν τελείως απειροπόλεμο στρατό.
Έναν Ελληνικό στρατό τον οποίο δημιούργησε εκ του μηδενός μέσα σε δέκα μήνες. Είδατε τι επέτυχαν οι Ένδοξοι πρόγονοι εξαιτίας των χρηστών ηθών, και της σωστής παιδείας ;
Ακόμη και ο Μ. Αλέξανδρος με πολύ έμπειρους και περισσότερους στρατιώτες, με ένα πανίσχυρο Ελληνικό Μακεδονικό βασίλειο πολιτικά-οικονομικά, και στρατιωτικά έκανε περισσότερο χρονικό διάστημα να κατακτήσει την Περσική αυτοκρατορία, σε σχέση με τον Ηράκλειο. Την εποχή του Μ. Αλέξανδρου δεν ηταν κατακτημένη η Ελλάδα και το Μακεδονικό βασίλειο.
Στον αντίποδα κατά την βασιλεία του Ηράκλειου επικρατούσε χάος και όλεθρος.
Όταν ο Έλληνας Ηράκλειος από την Καππαδοκία της Μικράς Ασίας, ανέβηκε στον Ελληνικό (Ρωμαικό) θρόνο, το κράτος ήταν τελείως χρεοκοπημένο.
Ταυτόχρονα για πρώτη φορά στην παγκόσμια ιστορία, είχαμε την εισβολή και την κατάκτηση της μισής Ελληνικής-Ρωμαικής αυτοκρατορίας, από τους Πέρσες.
Είχαμε πολλές χιλιάδες σφαγμένων Ελλήνων, είχαμε κλοπές, εμπρησμούς, βιασμούς, σκλάβωμα γυναικών κλπ. Επίσης για πρώτη φορά στα παγκόσμια χρονικά έγινε εισβολή από τους Πέρσες στα Ιεροσόλυμα, όπου εκεί έλαβαν χώρα άγριες σφαγές, κλοπές, εμπρησμοί, τους βιασμοί, και το σκλάβωμα χριστιανών.
Μαζί με όλα αυτά έκαψαν τον ναό του Παναγίου τάφου, έκλεψαν τον Τίμιο Σταυρό, και πήραν μαζί τους αιχμάλωτο τον πατριάρχη Ζαχαρία. Εντούτοις με όπλο τα χρηστά ήθη και την σωστή παιδεία, μέσα σε επτά μόνον χρόνια,οι Έλληνες ανέκαμψαν, με αποτέλεσμα να πάρουν πίσω όλα τα κατεκτημένα εδάφη από τους Πέρσες. Όμως οι προγονοί μας δεν σταμάτησαν εκεί αλλά πέρασαν στην αντεπίθεση, κατακτώντας ολόκληρη την Περσική αυτοκρατορία. Αυτό το έκανε ο Ηράκλειος με έναν τελείως απειροπόλεμο στρατό.
Έναν Ελληνικό στρατό τον οποίο δημιούργησε εκ του μηδενός μέσα σε δέκα μήνες. Είδατε τι επέτυχαν οι Ένδοξοι πρόγονοι εξαιτίας των χρηστών ηθών, και της σωστής παιδείας ;
Ακόμη και ο Μ. Αλέξανδρος με πολύ έμπειρους και περισσότερους στρατιώτες, με ένα πανίσχυρο Ελληνικό Μακεδονικό βασίλειο πολιτικά-οικονομικά, και στρατιωτικά έκανε περισσότερο χρονικό διάστημα να κατακτήσει την Περσική αυτοκρατορία, σε σχέση με τον Ηράκλειο. Την εποχή του Μ. Αλέξανδρου δεν ηταν κατακτημένη η Ελλάδα και το Μακεδονικό βασίλειο.
Στον αντίποδα κατά την βασιλεία του Ηράκλειου επικρατούσε χάος και όλεθρος.
Την εποχή του Ιουστινιανού του Α, όπως και στην εποχή του Θεοδόσιου, του Αρκάδιου, του Θεοδόσιου του Β, του Ιουστίνου του Α, του Ιουστίνου του Β, είχαμε μόνον συνοριακούς πολέμους, και περιόδους ειρήνης με τους Πέρσες.
Μόνον όταν ανέβηκε στον θρόνο, ο πρώτος Έλληνας Χριστιανός βασιλιάς, ο Ηράκλειος από την Καππαδοκία έκαναν οι Πέρσες όλα αυτά τα τρομερά πράγματα εις βάρος των Ελλήνων, τα οποία, δεν είχαν ξαναγίνει ποτέ από μέρος των Μηδων.
TΟ ΑΠΟΓΕΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
Το απόγειον της Ελληνορθοδοξίας ήταν όταν ο Έλληνας Αυτοκράτορας Ηράκλειος πήρε πίσω από τους Πέρσες τον Τίμιο Σταυρό, τον οποιό πήγε ο ίδιος πίσω στα Ιεροσόλυμα. Ο θρίαμβος των Ελλήνων ήταν
Μόνον όταν ανέβηκε στον θρόνο, ο πρώτος Έλληνας Χριστιανός βασιλιάς, ο Ηράκλειος από την Καππαδοκία έκαναν οι Πέρσες όλα αυτά τα τρομερά πράγματα εις βάρος των Ελλήνων, τα οποία, δεν είχαν ξαναγίνει ποτέ από μέρος των Μηδων.
TΟ ΑΠΟΓΕΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
Το απόγειον της Ελληνορθοδοξίας ήταν όταν ο Έλληνας Αυτοκράτορας Ηράκλειος πήρε πίσω από τους Πέρσες τον Τίμιο Σταυρό, τον οποιό πήγε ο ίδιος πίσω στα Ιεροσόλυμα. Ο θρίαμβος των Ελλήνων ήταν
ολοκληρωτικός.
Δεκατέσσερα χρόνια πριν, το 614 μ.Χ., το Ελληνικό-Ρωμαικό κράτος, είχε βρέθει κατακτημένο κατά το ήμισυ από τους Πέρσες, ενώ παράλληλα ήταν και για πρωτη φορά στην ιστορία του σκόπιμα χρεωκοπημένο, εξαιτίας των αλλοδαπών βασιλέων-αυτοκρατόρων. Ήταν η εποχή που έδωσαν οι Πέρσες τελεσίγραφο στους προγόνους μας, ότι ή θα εγκαταλείψουν όλοι τον Ιησού Χριστό, η δεν θα ξαναδούν ποτέ τον ήλιο.
Τελικά ο υπερόπτης-εωσφοριστής Χοσρόης ο οποίος αποκαλούσε τον Ηράκλειο, δούλο του, έχασε την ζωή του, και ο γιός του έκανε κηδεμόνα-δούλο, το παιδί του στον Έλληνα αυτοκράτορα Ηράκλειο. Αυτό ειναι το απόγειο της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού. Ο Χριστός και η Ελληνική-Ρωμαική αυτοκρατορία είχαν κερδίσει κατά κράτος τον εωσφόρο και την αυτοκρατορία του. Η Περσική αυτοκρατορία επι 1228 χρόνια προσπαθούσε να αφανίσει δια παντός τον Ελληνισμό.
Εξαιτίας της γενναιότητας, του ήθους, της πίστης, των χρηστών ηθών, και της βοήθειας του Ιησού Χριστού, οι πρόγονοι μας κατέβαλαν οριστικά. τον προαιώνιο εχθρό του Ελληνικού έθνους.
To Eλληνικό έθνος έφτασε στο στρατιωτικό απόγειο του με τις δύο κατακτήσεις της Περσικής αυτοκρατορίας (Μ. Αλέξανδρος, Μ. Ηράκλειος).
Τελικά ο υπερόπτης-εωσφοριστής Χοσρόης ο οποίος αποκαλούσε τον Ηράκλειο, δούλο του, έχασε την ζωή του, και ο γιός του έκανε κηδεμόνα-δούλο, το παιδί του στον Έλληνα αυτοκράτορα Ηράκλειο. Αυτό ειναι το απόγειο της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού. Ο Χριστός και η Ελληνική-Ρωμαική αυτοκρατορία είχαν κερδίσει κατά κράτος τον εωσφόρο και την αυτοκρατορία του. Η Περσική αυτοκρατορία επι 1228 χρόνια προσπαθούσε να αφανίσει δια παντός τον Ελληνισμό.
Εξαιτίας της γενναιότητας, του ήθους, της πίστης, των χρηστών ηθών, και της βοήθειας του Ιησού Χριστού, οι πρόγονοι μας κατέβαλαν οριστικά. τον προαιώνιο εχθρό του Ελληνικού έθνους.
To Eλληνικό έθνος έφτασε στο στρατιωτικό απόγειο του με τις δύο κατακτήσεις της Περσικής αυτοκρατορίας (Μ. Αλέξανδρος, Μ. Ηράκλειος).
(1)
kasimatis george - Το Κουτί της Πανδώρας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου