Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Δεκεμβρίου 05, 2019

Βατίδου: Όταν έχεις μεγαλώσει στα φώτα θέλεις να βλέπεις τον εαυτό σου ωραίο


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


«Ο γιος μου πάει για δικηγόρος και η μικρή θα δούμε»

“Μεγαλώνω… Και αν έχεις συνηθίσει να είσαι στα φώτα και πάντα να βλέπεις τον εαυτό σου ωραίο θες όσο μεγαλώνεις να προσπαθείς να τον κρατήσεις όσο γίνεται σε καλύτερη κατάσταση» είπε η Εύη Βατίδου στην κάμερα του Happy Day.

«Κανένας δεν μπορεί να παλέψει τον χρόνο. θα έρθει η ώρα που κάπως έτσι θα είναι τα πράγματα για όλους μας. Προσπαθώ να κάνω ότι μπορώ για τον εαυτό μου για να διατηρηθώ. Μέχρι τώρα καλά τα καταφέρνω» πρόσθεσε.

«Τα παιδιά μου έχουν μεγαλώσει, σήμερα είναι 18 και 15 ετών. Ο γιος μου πάει για δικηγόρος και η μικρή θα δούμε. Θα προσπαθήσουμε» είπε για τα παιδιά της.

«Δεν μου έχει γίνει κάποια πρόταση, δεν ξέρω τι γίνεται με την τηλεόραση. Δεν το σκέφτομαι ιδιαίτερα» είπε για το τηλεοπτικό της μέλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου