Στους 46 έφθασαν οι νεκροί από τον κορονοϊό στη χώρα μας σύμφωνα με πληροφορίες του
ΣΚΑΪ.
Όπως αναφέρει, πριν από λίγο έγινε γνωστό ότι κατέληξαν δύο συνάνθρωποί μας, ο ένας στο νοσοκομείο Σωτηρία, και ο άλλος στον Ευαγγελισμό.
Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα έχασε τη μάχη ένας 79χρονος από την Εορδαία ο οποίος νοσηλευόταν στο Μποδοσάκειο νοσοκομείο Πτολεμαΐδας. Ο ηλικιωμένος νοσηλευόταν εκτός ΜΕΘ και κατέληξε τα ξημερώματα της Τρίτης. Είχε σοβαρά υποκείμενα νοσήματα.
ΣΚΑΪ.
Όπως αναφέρει, πριν από λίγο έγινε γνωστό ότι κατέληξαν δύο συνάνθρωποί μας, ο ένας στο νοσοκομείο Σωτηρία, και ο άλλος στον Ευαγγελισμό.
Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα έχασε τη μάχη ένας 79χρονος από την Εορδαία ο οποίος νοσηλευόταν στο Μποδοσάκειο νοσοκομείο Πτολεμαΐδας. Ο ηλικιωμένος νοσηλευόταν εκτός ΜΕΘ και κατέληξε τα ξημερώματα της Τρίτης. Είχε σοβαρά υποκείμενα νοσήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου