Λάβαμε και δημοσιεύουμε:
Καλησπερα, επισκέπτομαι το κατάστημα τις βιοϊατρικής Νέας Σμύρνης το τελευταίο
διάστημα σχετικά συχνά λόγω κάποιων εξετάσεων για εξωσωματική.
Στις 6/4/2020 πήγα στο κατάστημα για να δείξω κάποιες εξετάσεις που θα έκανα και να μου πουν πόσο είναι η συμμετοχή και πόσο κοστίζουν οι υπόλοιπες εξετάσεις όπου δεν γράφονται.. η υπάλληλος πήρε τα χαρτιά τα κοίταξε και μου λέει ότι θα μου πει το ακριβές ποσό.. κάποιες εξετάσεις μου είπε κοστιζαν η συμμετοχή 29,30 και οι άλλες που δεν γράφονταν 70,00 ευρώ.
Πάω σήμερα το πρωί να κάνω τις εξετάσεις και μου λέει μια άλλη υπάλληλος ότι αυτές που δεν γράφονται κοστίζουν 142,00 ευρώ και οι άλλες που γράφονταν 23,00 ευρώ.
Τους είπα ότι μια άλλη υπάλληλος όπου και την ειδοποίησαν να είναι παρούσα μου είχε πει αλλά ποσά.. τελικά μου λέει με μια απάθεια ότι δεν πληκτρολόγησε όλες τις εξετάσεις και έκανε λάθος!!! Εμένα όμως μου το είπατε;;
Έκανα καυγά και άκρη δεν βρήκα.. είναι η δεύτερη φορά που ζητούν παραπάνω χρήματα.. είναι επικίνδυνα παρεξηγησιμο όλο αυτό που κάνουν και δεν ξέρω αν τελικά είναι όλο αυτό με τα χρήματα εντελώς παρεξήγηση ή όχι...
Ευχαριστώ.
Καλησπερα, επισκέπτομαι το κατάστημα τις βιοϊατρικής Νέας Σμύρνης το τελευταίο
διάστημα σχετικά συχνά λόγω κάποιων εξετάσεων για εξωσωματική.
Στις 6/4/2020 πήγα στο κατάστημα για να δείξω κάποιες εξετάσεις που θα έκανα και να μου πουν πόσο είναι η συμμετοχή και πόσο κοστίζουν οι υπόλοιπες εξετάσεις όπου δεν γράφονται.. η υπάλληλος πήρε τα χαρτιά τα κοίταξε και μου λέει ότι θα μου πει το ακριβές ποσό.. κάποιες εξετάσεις μου είπε κοστιζαν η συμμετοχή 29,30 και οι άλλες που δεν γράφονταν 70,00 ευρώ.
Πάω σήμερα το πρωί να κάνω τις εξετάσεις και μου λέει μια άλλη υπάλληλος ότι αυτές που δεν γράφονται κοστίζουν 142,00 ευρώ και οι άλλες που γράφονταν 23,00 ευρώ.
Τους είπα ότι μια άλλη υπάλληλος όπου και την ειδοποίησαν να είναι παρούσα μου είχε πει αλλά ποσά.. τελικά μου λέει με μια απάθεια ότι δεν πληκτρολόγησε όλες τις εξετάσεις και έκανε λάθος!!! Εμένα όμως μου το είπατε;;
Έκανα καυγά και άκρη δεν βρήκα.. είναι η δεύτερη φορά που ζητούν παραπάνω χρήματα.. είναι επικίνδυνα παρεξηγησιμο όλο αυτό που κάνουν και δεν ξέρω αν τελικά είναι όλο αυτό με τα χρήματα εντελώς παρεξήγηση ή όχι...
Ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου